- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
als je hem uitrijdt krijg je kratje amstel van mij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je hem uitrijdt krijg je kratje amstel van mij
Als je een hekel aan hem hebt kun je dat ook gewoon zeggen.
ik ben van de prop comedyAls je een hekel aan hem hebt kun je dat ook gewoon zeggen.
Bah amstel.
Wel alcoholvrij dan?
👍
Makkie
Tnxs moet nog uitgeloot worden hè.AGR is goed uitgepijld in 3 verschillende lussen. Weekend Limburg om te verkennen
Accomodatie in Mechelen klein dorpje langs de route. Buitenplaats ' de mechelenhof ' .
Veel plezier![]()
Uitgeloot of ingeloot?

Prima
Das toch vreemd. Ze mogen blij zijn dat je Limburg met een bezoek vereerd. Ben bang dat je ze nauwelijks verstaat én zo'n vlaai is een skere dunne kersentaart. Verheug je er niet teveel op.
OkéDas toch vreemd. Ze mogen blij zijn dat je Limburg met een bezoek vereerd. Ben bang dat je ze nauwelijks verstaat én zo'n vlaai is een skere dunne kersentaart. Verheug je er niet teveel op.
Maar mooie wegen en mooie vrouwen![]()
Lekkere biertjes, mijn geheime tip als je de eindsprint wil winnen. Nog een geheime tip: 53x21 tegen de Keutenberg op, plaats daar je beslissende demarrage.
Eindsprint tegen wie? 53x21?Lekkere biertjes, mijn geheime tip als je de eindsprint wil winnen. Nog een geheime tip: 53x21 tegen de Keutenberg op, plaats daar je beslissende demarrage.
Tegen strava dan. 53x15 gaat waarschijnlijk niet lukken.
zit je weer aan de kanonTegen strava dan. 53x15 gaat waarschijnlijk niet lukken.
asfalt spijkers op het grendelpleinLekkere biertjes, mijn geheime tip als je de eindsprint wil winnen. Nog een geheime tip: 53x21 tegen de Keutenberg op, plaats daar je beslissende demarrage.
Oké
geregeld mooi