Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.760
Je gaat toch niet daar alleen naar toe?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat toch niet daar alleen naar toe?
Zeg ik niet.
14 km schema 😋Marathon… dat wordt wel serieus trainen. 4x per week lopen… en echt serieus kilometers maken.
Het is meer een bucketlist dingetje. Halve is inderdaad leuker. Maar zelfs dan begin ik mij al te vervelenIk loop vandaag al meer in 1 dag. En begin echt niet aan een marathon. Halve is mijn grens, dan ga ik me vervelen.
Vandaag 17km. Dan is het laatste stukje alleen leuk met een muziekje of podcast ofzo.Het is meer een bucketlist dingetje. Halve is inderdaad leuker. Maar zelfs dan begin ik mij al te vervelen
Ga je het Sportrusten schema volgen van Stans van der Poel?
Ik heb het boek maar denk het niet. Loop hem op karakter 😁Ga je het Sportrusten schema volgen van Stans van der Poel?
Het einde van de Halve Marathon vind ik altijd wel leuk, dan is het een strijd om geen tempo te verliezen.
De hele heeft me nooit zo getrokken, succes!
Mafkees.Ik heb het boek maar denk het niet. Loop hem op karakter 😁
Hetzelfde karakter waarmee je een succesvolle bodybuilder ben geworden?Ik heb het boek maar denk het niet. Loop hem op karakter 😁
Hij is geen bodybuilderHetzelfde karakter waarmee je een succesvolle bodybuilder ben geworden?
Die heb ik nooit gehad 😂Hetzelfde karakter waarmee je een succesvolle bodybuilder ben geworden?
PrimaHoe gaat het afvallen hier?
Hij is geen bodybuilder
nog een doel qua tijd die je wilt halen?Volgend jaar waarschijnlijk dan toch een marathon lopen. Even afwachten of ze ook een medaille hebben. 😌
![]()
Hij kan wel trainen anders. En afzien. Die tien km doet veel meer pijn dan die paar kilo tillen. En zeker meer dan een beetje mountainbiken.Hetzelfde karakter waarmee je een succesvolle bodybuilder ben geworden?
03:30 zou mooi zijn.nog een doel qua tijd die je wilt halen?
Of alleen ervaren en uitlopen?
Zo is dat 😌Hij kan wel trainen anders. En afzien. Die tien km doet veel meer pijn dan die paar kilo tillen. En zeker meer dan een beetje mountainbiken.