ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
www.drenthetrailrun.nl
Diepe buiging, mooie prestatie.Twee uur staan blauwbekken. Kut medaille maar mooi loopje. Denk wel dat ik hem maximaal benut heb. Hotel was kut amper geslapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel.
Denk erom hoor straks ben ik nog geneigd de hele omgeving te doorzoeken naar jou 🤣
Respect voor hoor is echt niet niksTwee uur staan blauwbekken. Kut medaille maar mooi loopje. Denk wel dat ik hem maximaal benut heb. Hotel was kut amper geslapen.
In die hoek van drenthe wil geen wel denkend mens zich begeven.Denk erom hoor straks ben ik nog geneigd de hele omgeving te doorzoeken naar jou
Whaha zoek ik jou toch ook op kunnen we potje dammen ofzoIn die hoek van drenthe wil geen wel denkend mens zich begeven.
Woon er immers ook maar kwartiertje van af.
Vaar nu bij schotland. Heb je je zwemdiploma's?Whaha zoek ik jou toch ook op kunnen we potje dammen ofzo
Kom maar langs hoor pitbull katten in huis dus pas maar op 😌Denk erom hoor straks ben ik nog geneigd de hele omgeving te doorzoeken naar jou 🤣
Respect voor hoor is echt niet niks
Richting noorden?In die hoek van drenthe wil geen wel denkend mens zich begeven.
Woon er immers ook maar kwartiertje van af.
Ze hadden hier iets met treinen.Kom maar langs hoor pitbull katten in huis dus pas maar op 😌![]()
Richting noorden?
Ja dat hebben ze overal.
Ik ben een topper met honden hoor sliep als kleine jongen regelmatig eens bij onze 2 duitse herders die we toen hadden verder nog 4 jack Russells, 2 duitse herders, 1 oud-duitse herder, 1 Mechelse herder (oude lichaamsbouw die net zo groot als duitse was) 1 witte herder (laten inslapen bij nog geen 1.5j om HD), 3 asbakjes, 1 kuttelikker & nu hebben bij ouders gekruisde leonberger pup met weet zo niet welk ras.Kom maar langs hoor pitbull katten in huis dus pas maar op 😌![]()
Richting noorden?
Deze deed alleen aan enkeltjes naar het oosten.
Prima
Is goed joh.