Fitness Seller

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.763
IMG_5766.jpeg

• #3.765
Bietje stil hier mien jong. Hoe ist met Achilles?
Achillespees gaat wel de goede kant op denk ik. Ben ook ziek geworden afgelopen week. Last van de keule hoesten slijm/snot. Gaat nu wel weer de goede kant op gelukkig.

Dus dat wordt mooi rustig aan lopen vanavond.

• #3.770
Het valt ook niet mee om je in te gaan houden met een wedstrijdnummer op, kan ik me zo voorstellen.
Nu de volgende ochtend geen reactie van Achilles?
Nee gelukkig niet. Voor de 3e nacht op rij nog geen 4 uur slaap ivm hoesten begint nu wel irritant te worden.

Hoe heb jij gelopen dan?

Da's mooi. Ik zou dat denk ik niet aandurven, met een nog sluimerend pijntje aan de achillespees een wedstrijd gaan lopen, maar ik ben dan ook geen 20 meer.

Voor de 3e nacht op rij nog geen 4 uur slaap ivm hoesten begint nu wel irritant te worden.
Da's dan weer nait best.

Hoe kom je er bij dat ik hier mee zou lopen? Mijn hardloopdebuut staat gepland op zondag 25 mei, 10 km, op dit evenement: https://halvemarathongroningen.nl/

• #3.772
Da's mooi. Ik zou dat denk ik niet aandurven, met een nog sluimerend pijntje aan de achillespees een wedstrijd gaan lopen, maar ik ben dan ook geen 20 meer.
Ik ook niet

Nee

Hoe kom je er bij dat ik hier mee zou lopen? Mijn hardloopdebuut staat gepland op zondag 25 mei, 10 km, op dit evenement: https://halvemarathongroningen.nl/
Ah oké

Ik kan ook een marathon lopen, maar niet rennen

Sorry die was slecht

• #3.775
En welke associatie vind je dan erger: gay of bessensap? :roflol:
Mooi zo

Ben je eigenlijk alleen aan het hardlopen tegenwoordig, of toch ook nog krachttrainen?
Hardlopen en probeer te fietsen.

Gym heb ik ivm mijn nieuwe werk geen zin meer in/ motivatie.

Van 5 naar 4 ploegen
Van 9 uur reistijd per maand naar 30

Dan loop ik toch liever even na m’n ochtenddienst dan dat ik naar de gym ga en al met al pas ‘s avonds om 1800 klaar ben met alles en mn wekker weer om 0400 gaat.

Misschien komt het nog terug maar voor de aankomende tijd zeker niet.

Hardlopen en probeer te fietsen.

Gym heb ik ivm mijn nieuwe werk geen zin meer in/ motivatie.

Van 5 naar 4 ploegen
Van 9 uur reistijd per maand naar 30
Mmm, op zich jammer. Maar met die reis/werktijden snap ik het wel Lekker hardlopen dan :thumb:
Zelf ben ik juist wat minder aan het hardlopen want ik vind combinatie met kracht best zwaar, vooral herstel zit elkaar in de weg, en in de winter ben ik zwz iets minder gemotiveerd voor buiten.

• #3.780
Mmm, op zich jammer. Maar met die reis/werktijden snap ik het wel Lekker hardlopen dan :thumb:
Zelf ben ik juist wat minder aan het hardlopen want ik vind combinatie met kracht best zwaar, vooral herstel zit elkaar in de weg, en in de winter ben ik zwz iets minder gemotiveerd voor buiten.
Vind het wel lekker zo. Ben er alsnog altijd vroeg uit maar niet voor m’n middagdienst om 0700 in de gym zijn en dan pas om 2235 in de avond thuiskomen.

En in de 4 ploegen heb je ook korte weekenden ipv altijd 4 vrije dagen.

IMG_5870.jpeg

Vanaf woensdag weer 6 werken en dan 1 vrije dag en weer 2x ochtenddienst. 🎉

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven