- Waardering
- 10.367
Verantwoordelijkheden. Of een volle blaas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verantwoordelijkheden. Of een volle blaas.
Ja 😌
Bietje stil hier mien jong. Hoe ist met Achilles?Heb ik mij weer dubbel ingeschreven voor de Nacht van Grunn.
@imnewhere als je voor mij loopt laat ik je struikelen 😋. Als ik hem mag/kan lopen.
Achillespees gaat wel de goede kant op denk ik. Ben ook ziek geworden afgelopen week. Last van de keule hoesten slijm/snot. Gaat nu wel weer de goede kant op gelukkig.
Ben je er wel mee bij een fysio geweest?
Het valt ook niet mee om je in te gaan houden met een wedstrijdnummer op, kan ik me zo voorstellen.Plan was rustig aan 5min tempo aanhouden. Tot 1km hield ik mij goed aan mijn plan.
Nee gelukkig niet. Voor de 3e nacht op rij nog geen 4 uur slaap ivm hoesten begint nu wel irritant te worden.Het valt ook niet mee om je in te gaan houden met een wedstrijdnummer op, kan ik me zo voorstellen.
Nu de volgende ochtend geen reactie van Achilles?
Da's mooi. Ik zou dat denk ik niet aandurven, met een nog sluimerend pijntje aan de achillespees een wedstrijd gaan lopen, maar ik ben dan ook geen 20 meer.
Da's dan weer nait best.Voor de 3e nacht op rij nog geen 4 uur slaap ivm hoesten begint nu wel irritant te worden.
Hoe kom je er bij dat ik hier mee zou lopen? Mijn hardloopdebuut staat gepland op zondag 25 mei, 10 km, op dit evenement: https://halvemarathongroningen.nl/
Ik ook nietDa's mooi. Ik zou dat denk ik niet aandurven, met een nog sluimerend pijntje aan de achillespees een wedstrijd gaan lopen, maar ik ben dan ook geen 20 meer.
Nee
Ah okéHoe kom je er bij dat ik hier mee zou lopen? Mijn hardloopdebuut staat gepland op zondag 25 mei, 10 km, op dit evenement: https://halvemarathongroningen.nl/
En welke associatie vind je dan erger: gay of bessensap?De volgende die over kleurtje begint krijgt een poffert op z’n neus.
Mooi zoEn welke associatie vind je dan erger: gay of bessensap?![]()
Hardlopen en probeer te fietsen.Ben je eigenlijk alleen aan het hardlopen tegenwoordig, of toch ook nog krachttrainen?
Kleine sokken!Je weet wat ze zeggen over mannen met kleine voeten
Mooi man, mooi kleurtje ook. Als ze je afgeragd hebt stuur je ze naar @Seth_Fit?
Prima.
Mmm, op zich jammer. Maar met die reis/werktijden snap ik het wel Lekker hardlopen danHardlopen en probeer te fietsen.
Gym heb ik ivm mijn nieuwe werk geen zin meer in/ motivatie.
Van 5 naar 4 ploegen
Van 9 uur reistijd per maand naar 30
Vind het wel lekker zo. Ben er alsnog altijd vroeg uit maar niet voor m’n middagdienst om 0700 in de gym zijn en dan pas om 2235 in de avond thuiskomen.Mmm, op zich jammer. Maar met die reis/werktijden snap ik het wel Lekker hardlopen dan
Zelf ben ik juist wat minder aan het hardlopen want ik vind combinatie met kracht best zwaar, vooral herstel zit elkaar in de weg, en in de winter ben ik zwz iets minder gemotiveerd voor buiten.