AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vind het wel lekker zo. Ben er alsnog altijd vroeg uit maar niet voor m’n middagdienst om 0700 in de gym zijn en dan pas om 2235 in de avond thuiskomen.

En in de 4 ploegen heb je ook korte weekenden ipv altijd 4 vrije dagen.

IMG_5870.jpeg

Vanaf woensdag weer 6 werken en dan 1 vrije dag en weer 2x ochtenddienst. 🎉
Ik noem het altijd 3.5 dag vrij aangezien je uit nachtdienst komt.

Vind het wel lekker zo. Ben er alsnog altijd vroeg uit maar niet voor m’n middagdienst om 0700 in de gym zijn en dan pas om 2235 in de avond thuiskomen.

En in de 4 ploegen heb je ook korte weekenden ipv altijd 4 vrije dagen.

IMG_5870.jpeg

Vanaf woensdag weer 6 werken en dan 1 vrije dag en weer 2x ochtenddienst. 🎉
Ik zou daar helemaal gestoord van worden, al die wisselingen, daar kan mijn brein niet tegen :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.784
IMG_5984.jpeg
IMG_5982.jpeg

Stukje lopen

• Wow
Waarderingen: Loca
Hoe gaat het verder met je marathon prep?

• #3.786
Hoe gaat het verder met je marathon prep?
Niet veel gelopen ivm m’n achillespees

Kan beter nu wat meer rust houden en dat die blessure weggaat dan stug doorlopen en over 2 maand in de kreukels. Conditie is er wel alleen die afstand is nog ff trainen.

IMG_5985.jpeg

Achteraf makkelijk praten, maar dat gas geven na de eerste km in de Nacht van Groningen met een nog niet goed herstelde achillespees was misschien niet de beste zet. En ja, ik weet het, ben zelf geen haar beter en heb deze fout ook meermaals gemaakt. Achillespees aansterken met calf raises en alternatieve vormen van cardio zoals fietsen om conditie op peil te houden?

• #3.788
Achteraf makkelijk praten, maar dat gas geven na de eerste km in de Nacht van Groningen met een nog niet goed herstelde achillespees was misschien niet de beste zet. En ja, ik weet het, ben zelf geen haar beter en heb deze fout ook meermaals gemaakt. Achillespees aansterken met calf raises en alternatieve vormen van cardio zoals fietsen om conditie op peil te houden?
Ja het mooie weer komt er weer aan dus zal wel wat meer gaan fietsen. Oja ook nog ziek geweest en zo’n 5 nachten amper 4 uur slaap gehad door het hoesten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven