XXL Nutrition

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hip trust voor het eerst gedaan moet ik vaker doen. Squats ook 10 reps ipv 5 :flex: wel met maar 60kg. In de middag nog even wat cardio doen en dan is het mooi geweest.

20200219_092006.jpg
20200219_092032.jpg

Was je op je vrije dag dan al voor 6 uur wakker?

Ok, dus na je nachtdienst gesport, of vroeg er uit en dan vanavond nog een tijdje slapen voor je gaat werken?

Ok, dus na je nachtdienst gesport, of vroeg er uit en dan vanavond nog een tijdje slapen voor je gaat werken?
Nee zit in de 5 ploegen ja. Dus gisteren middag (1400tm2200) gewerkt. Vanavond nacht, uhm ja miss val ik nog even in slaap maar ga er niet speciaal voor naar bed.

Onze jonge god, mij lukt dat niet meer.

30min traplopen niffo 5
10min crosstrainer niv 25
10min lopen

Nu even liggen

20200219_190948.jpg

Laatst bewerkt:
Vanmiddag begeleider geweest in de basic lol anders mocht hij niet sporten. Dus alleen cardio gedaan want kracht mocht hij ook niet doen.

Hondje blijft weer logeren
20200221_170635.jpg
20200221_170633.jpg

Oh my, dan mag ik 10kg aankomen :p. Of geldt een andere berekening voor vrouwen?
Wat een schatje is die hond van je @ThuggishRuggish :heart:.
Er is een max, da's geen doel. Ik denk dat het idee is dat als je meer weegt iedere keer die impact te groot wordt.

In beginsel is lichter beter natuurlijk, op site van runinfo staat een ideaal gewicht, nou dan heb ik ook de bouw van een NW-Afrikaan, da's voor mij althans geen natuurlijk gewicht.

Maar als je graag meer kcals wil verbranden met lopen dan is je gezicht voldrukken met voedsel ook een manier. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven