- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cool! Welkom man

Hoe bevalt squaten met die spiderbar?Safety bar squat
5 x 132kg (spiderbar)
5 x 132kg
5 x 132kg
5 x 112kg
5 x 112kg
Neutral grip press
8 x 36kg
8 x 46kg
5 x 56kg
5 x 66kg
5 x 66kg
5 x 66kg
Pendlay row
8 x 66kg (neutral grip)
8 x 76kg
8 x 76kg
8 x 76kg
Was best lastig. Je blijft super upright, en wiebelt wel wat, ookal heb je de handvaten vast.Hoe bevalt squaten met die spiderbar?
Is dat deze:https://www.fitness-seller.nl/atx-rackable-cambered-squat-bar/ ?
Nice en goede variatie dus vanwege de moeilijkheidWas best lastig. Je blijft super upright, en wiebelt wel wat, ookal heb je de handvaten vast.
Was deze
![]()
Haha ja gelukkig weinig repsPaused squats zijn zalig ... als je maar 2 reps moet doen.![]()

Nice! Welkom en enjoy
Comments, tips, etc altijd welkomDanku!Nice! Welkom en enjoyComments, tips, etc altijd welkom

Deze gingen er telkens uit voor een andere variatie 😁Hoe kan het dat je nog nooit paused squats hebt gedaan als voormalig BBM fanaat?![]()
Nice! Welkom ookin, trainen met soortgelijke doelen en jij bent een stuk verder dan ik dus vind het tof om hier dingen te leren aangezien PLen voor mij nieuw is !
als je vragen hebt, stel je maar, help graag als ik kan 
deadstop is ook wel een goed alternatief of variatieBtw onderrug en benen zijn RIP vandaag. Als je die pauze squats nooit doet is dit dus echt een aanslag djeeeez