- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Thx ja we proberen echt een massive rug te bouwen om die squats te ondersteunen
en altijd goed voor bench en dl ook 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx ja we proberen echt een massive rug te bouwen om die squats te ondersteunen
en altijd goed voor bench en dl ook 
Ja cva wel. Enkel zo voor de middag trainen valt me wel wat zwaarder duidelijk. Toch vooral de pauzed en tempo oefeningen, die drainen me redelijk snel e´ zeker smorgens. Dus ben benieuwd voor morgen heavy paused squats xD
je hebt dan ook nog niet zoveel brandstof in je lijf.Enkel zo voor de middag trainen valt me wel wat zwaarder duidelijk

toch een VPR? En nu door naar 8 x 1 x 120 dus?
Is geen vpr. Dit is copy paste uit een andere log waar ik enkel nummers moet ingeven. En heb de naam van de oefening veranderf van '2ct pauze bench' naar paused bench. Daarom geeft ie nu PR aan
Thx manDie row van hierboven doe ik niet na, hennig sterk hoor
tis efkes wennen maar je kunt er best snel op bouwen. 1dag strikere rows en dan 1 dag heavy met wat cheat erbijdruk baasje, that's life, succes!!Nieuwe blok 6 weken start deze week. Beloofd een pettige 6 weken te worden, ik ga serieus mogen werken en dus ook slapen/eten. Wat niet easy zal worden, werken verbouwen start ook binnenkort.
Schema is min of meer hetzelfde als vorige blok voor mij. Maar het word zwaarder in weights, meer volume opbouwen en minder tempo.