XXL Nutrition

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Rpe word niet echt gemonitord, of toch zeker niet elke training... aanpassingen worden gemaakt als er zich problemen voor doen of als het schema niet goed blijkt aan te slaan etc.... das voorlopig nog niet voorgekomen.

coach en team vinden stretching/mobility een hype/nutteloos. Wat ik zelf persoonlijk ook vind.
Helder en goede aanpak lijkt me.

Ook helder betreft mobility en stretching.
 
weer lekker bezig zie ik! Respect hoor goede comback :) !
 
weer lekker bezig zie ik! Respect hoor goede comback :) !
Thx man! Hopelijk kan ik nu eens echt lange tijd consistent trainen zodat ik eens goed kan bouwen. Hopelijk eind februari op IC1 eindelijk dat 600totaal halen of meer als het kan haha. Dat ik me kan kwalificeren voor BK
 

Push-pull smtk.​

Deadlift
1 x 240kg (EZ)
1 x 255kg (EZ)
0 x 270kg (Rip)

Toffe meet. Persoonlijk ging ik zelf 265 doen wat zeker gelukt ging zijn. 270 gefaald ergens kort onder de knieen.

Meet ging heel snel, hadden maar 5 deadlifters in mijn flight. Was dus max 2min tussen de attempts, ging niet normaal snel. Was ook wel ijskoud binnen haha.

Nuja niet ontevreden, geen PR waar ik 1 kon hebben maar toch blij dat 270 netjes van de grond kwam.
 
Dat überhaupt van de grond afkrijgen is al heel vet
Thx, moest er meer dan 2 min tussen zitten zat het er mogelijks misschien wel in haha. Nuja als als.... nu is het weer op de normale power bars gaan liften :)
 
Netjes gedaan, zeker gezien de temperatuur en korte rust tfoe.
 
Netjes gedaan, zeker gezien de temperatuur en korte rust tfoe.
Thanks! Ja de temperatuur was best killing! Iedereen in de zaal was aan het bevriezen haha. Allemaal dikke pulls/vesten/mutsen/sjaals en iedereen had nog echt koud! Tenen wouden heel de tijd verkrampen door de koude voeten ook xD Nuja dat was zoiezo voor de fun, PR zat er in maar kwam er niet uit. Nu focus op de PL meets terug :)
 

Prep IC1: week 1, training: 1​

Squat
5 x 157.5kg PR
4 x 157.5kg
4 x 157.5kg
3 x 157.5kg

Paused squat
1 x 147.5kg
1 x 147.5kg
1 x 147.5kg
1 x 147.5kg

Close grip bench press
5 x 100kg
5 x 100kg
5 x 100kg
5 x 100kg
5 x 100kg

Paused close grip benchpress
1 x 95kg
1 x 95kg
1 x 95kg
1 x 95kg
1 x 95kg

Miserable. Heel lang geleden dat ik me zo ellendig en ongelukkig gevoelt heb in een training. Een beetje last van de low/midback door de deadlift wedstrijd, volgende dag direct beginnen vloeren in de keuken, vandaag weer gevloerd (tot en met vrijdag nog denk ik) waardoor mijn knieen pijn doen en mijn rug geen recovery heeft. Ook een koortsblaas in de neus en op mijn lip wat wil zeggen dat ik oververmoeid geraak en aan het vechten ben om niet ziek te worden, daarboven nog iets verkeerd gegeten denk ik want heb vandaag al heel de dag last van mijn darmen en mag dus vaak naar het toilet.

Mijn hoofd en lichaam zeiden NEEEE JE GAAT NIET TRAINEN, toch dikke mental win gepakt door wel te gaan, maar 2uur echt afgezien en me ellendig gevoelt!

**Squat: stond 5*5 gepland maar dat werkte niet vandaag, 157.5 voelde alsof ik 200 unrackte op mijn rug en walkout. Alle squats net boven parallel vermoed ik ook, maar goed toch wat werk gezet! en zeker gezien dit PR weights zijn op de 5reppers.
**Bench: zelfs bench voelde erg zwaar, dat zegt eigenlijk al genoeg!

Training 2 is gelukkig lichter en niet zoveel werk, maar door de planning kan ik mijn laatste 3 training pas VRIJ ZA ZO doen wat niet iedeaal is maarja, tis even enorm druk met het vloeren erbij en andere verbouwings werken.

Fuck my life vandaag, hopelijk voel ik me morgen iets beter.
 
There are no highs without the lows zeggen ze dan. Maar misschien was een dagje rust niet slecht geweest.
 
das geen kattepis man, misschien prioriteiten kiezen, niet alles kan prio 1 zijn :emo:
 
There are no highs without the lows zeggen ze dan. Maar misschien was een dagje rust niet slecht geweest.
Zeker! Misschien niet nee maarja, we zien wel hoe ik me voel de rest van de week. Als het echt slechter word ga ik skippen anders probeer ik nog ff door te bijten. Normaal na het weekend is het ergste voorbij qua verbouwingen.
klasse! goed bezig man!
Merci! Mentale gains vandaag haha
das geen kattepis man, misschien prioriteiten kiezen, niet alles kan prio 1 zijn :emo:
True, was erover aan het denken maarja training heeft vaak prio, omdat ik een goed BK wil maken volgend jaar :) we zullen zien hoe ik me verder voel deze week.
 
Zeker! Misschien niet nee maarja, we zien wel hoe ik me voel de rest van de week. Als het echt slechter word ga ik skippen anders probeer ik nog ff door te bijten. Normaal na het weekend is het ergste voorbij qua verbouwingen.

Merci! Mentale gains vandaag haha

True, was erover aan het denken maarja training heeft vaak prio, omdat ik een goed BK wil maken volgend jaar :) we zullen zien hoe ik me verder voel deze week.
Begrijpelijk dat je ervoor wilt gaan gezien jouw ambitie met BK. Anderzijds denk mid en long term, de BK zijn immers niet volgende week. Beter nu wat gas terug door te luisteren naar je lijf en kunnen blijven bouwen (wellicht nu ff wat langzamer), in plaats van blijven pushen en een flinke injury te pakken en langere tijd stil komen te liggen. My2cents
 
Begrijpelijk dat je ervoor wilt gaan gezien jouw ambitie met BK. Anderzijds denk mid en long term, de BK zijn immers niet volgende week. Beter nu wat gas terug door te luisteren naar je lijf en kunnen blijven bouwen (wellicht nu ff wat langzamer), in plaats van blijven pushen en een flinke injury te pakken en langere tijd stil komen te liggen. My2cents
Appreciated :) volgende training kan ik pas vrijdag doen, we zullen zien hoe ik me tegen dan voel. Ofwel ga ik en doe ik eventueel minder ofwel skip ik. We zullen zien :) hopelijk was dit gewoon een serieuze baaldag
 
Deze nacht om 4u wakker geworden met enorme buikkrampen wat ik al eerder had maar nu deed het eigenlijk echt pijn ook! Gepaard met een hitte aanval waardoor er uit heel mijn lichaam zweetdruppels liepen en ik dacht dat ik ff ging flauwvallen. Waterdiaree tot een uur geleden nog. Dacht ook dat ik ging moeten overgeven vanacht, maar das er niet uitgekomen. Dan ook die 2 koortsblazen die ik al 3dagen heb. Denk dus dat er een buikgriepje op de loer lag en deze vanacht is uitgebroken....
 
Deze nacht om 4u wakker geworden met enorme buikkrampen wat ik al eerder had maar nu deed het eigenlijk echt pijn ook! Gepaard met een hitte aanval waardoor er uit heel mijn lichaam zweetdruppels liepen en ik dacht dat ik ff ging flauwvallen. Waterdiaree tot een uur geleden nog. Dacht ook dat ik ging moeten overgeven vanacht, maar das er niet uitgekomen. Dan ook die 2 koortsblazen die ik al 3dagen heb. Denk dus dat er een buikgriepje op de loer lag en deze vanacht is uitgebroken....
Beterschap!
 
Nieuwe vloer ligt er bijna, mijn knietjes zullen gelukkig zijn!
20221208_160618.jpg
 
Back
Naar boven