- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fijn dat je dat ff meld vóór de freetdagen 🤣De gainz zijn real, pas in geen enkel hemd meer voor de feestdagen 🤣 en ook niet meer in mijn deftige broeken haha.
Dacht mijn vrouw ook. Voordeel is wel dat ze minder moet strijken 😅
Ik eerlijk gezegd ook niet haha! Heel kleine tweak in de onderrug bij deadlift ffNa die eerste rep op de SBS dacht ik niet dat je er nog 7 ging doen, sterk!
Vorm takelt er wel serieus af op die laatste paar reps. M’n onderrug zou fucked zijn![]()
hopelijk morgen eruit. Bij ssb en na ssb had ik nergens last van.tis idd een beetje een rare week zo tussen de feestdagenDeze week 1RM testen op squat bench en dl. Geen idee wat er gaat uitkomen unpeaked. Zit overal in volume prs dus opzich wel goed, we zullen zien
Gaat deugt doen ff een chille week.

Thx man! Wees welkom heheBruut volume hier en toffe filmpjes. Mooie plates ook ziet er uit als een toffe gym met die spotters. Ik kom ff meelurken hier.
Zeker toffe gym!
Prep IC1: week 4, training: 2 Eindelijk ne PR
Bench press
1 x 110kg
1 x 130kg
1 x 140kg
Deadlift
1 x 180kg
1 x 210kg
1 x 230kg
1 x 245kg
1 x 255kg
Bench was veel te heavy haha. 140 zou eigenlijk solid moeten zijn maar was echt heavy dus hierbij gelaten.
Deadlift: f**k yea! 10KG PR op de stiff barWarmup voelde slecht, paar kleine pijntjes maar deze gingen er na eventjes uit en lekker geknald! 255 Voelde even alsof hij niet echt van de grond wou komen en toen kwam ie los en wist ik dat ik em had!![]()
255
Week 1, training: 1
Heels elevated db frontsquat
20 x 36kg
20 x 36kg
20 x 36kg
20 x 36kg
20 x 36kg PR
Squat
4 x 177.5kg PR
3 x 172.5kg
3 x 172.5kg
3 x 172.5kg
3 x 172.5kg
Goeie training!
**Heels elevated DB front squat: Leuke quad brander!
**Squat: voelden enorm solid vandaag! Had nog wel een rep of 2-3 overschot op de topset! Heerlijk.
3x172,5 3de set
Thx. Klein beetje aan de elleboog bij squat. Maar gaat ook weer weg. En heupjes zitten ook wat geblokkeerd erna soms. Maar verdwijnd ook na een nacht. Das geen pijn maar beetje stroef
Mooi dat het niet doorzet en je kan blijven trainen!Thx. Klein beetje aan de elleboog bij squat. Maar gaat ook weer weg. En heupjes zitten ook wat geblokkeerd erna soms. Maar verdwijnd ook na een nacht. Das geen pijn maar beetje stroef