- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx! To sexy for my shirt!

Thx!
Thw, we doen ons best

Niemand weet ook dat ik aardig wat jaartjes verschillende vechtsporten gedaan heb en toch wel een redelijke stoot kan geven
Ik mocht natuurlijk direct als 2de. Game was al bijna over toen
923 kwam erop, max is 999 en record die erop stond was 950. De rest haalde max midden de 800. Was leuk, alleen de pols toch wel wat zeer gedaan
xD Zal een training worden met wrist wraps vandaag.Je zult nooit een perfecte 12-20 weken cyclus draaien, is altijd een kwestie van aanpassen en roeien met de riemen die je hebt.normaal vanaf morgen weer beginnen trainen. Mijn sheiko cycle is nirt verlopen zoals het hoort maar thats life. Heb toch al vprs en een pr kunnen zetten ( het is wel nog niet gedaan).
Maar weer drukke prive periode gehad. En dan ff 2 werken gehad. Dit gooit allemaal wat roet in een peaking cycle.
Volgens mij wel, speed bleef hetzelfde doorheen de lift maar voelde dat er geen 2de rep meer in zat.Een single @10 die geen grinder is?Is dat überhaupt mogelijk?
Volgens mij wel, speed bleef hetzelfde doorheen de lift maar voelde dat er geen 2de rep meer in zat.
Hmmm nja, kan mss eerder een @9.5 geweest zijn dan, met de mogelijkheid dat er nog een rep in zat maar dat deze een epische grinder zou worden? Dat klinkt mss wel meer hoe het zou zijn
Rpe 10 betekent dat je geen rep extra meer kan. Ik heb grinders gehad waarvan ik zeker wist dat er geen extra rep in zat en smooth reps waarvan in ook zeker wist dat ik geen tweede rep kon. Vooral op hogere gewichten en met singles ga je dat vaker tegenkomen.