Fitness Seller

Psycomantje's log

Stevige training! Sterke DL's!!

Damn gaat hard hier zeg!

• Topic Starter Topic Starter
Had nog eens een back pic gemaakt. Maar vergeten posten hier. Toch wat dikte gewonnen weer in de upper back
SAM_2011.JPG

Dit weekend feestje met werk gehad in de bowling. Staat daar zo'n boksbal ding. Opeens was iedereen tegen Dennis omdat ik wat de getrainde van de ploeg ben, kzeg ok ik doe wel mee dan :p Niemand weet ook dat ik aardig wat jaartjes verschillende vechtsporten gedaan heb en toch wel een redelijke stoot kan geven :) Ik mocht natuurlijk direct als 2de. Game was al bijna over toen :) 923 kwam erop, max is 999 en record die erop stond was 950. De rest haalde max midden de 800. Was leuk, alleen de pols toch wel wat zeer gedaan :( xD Zal een training worden met wrist wraps vandaag.

Een goeie verkoudheid suckt echt! Na het werk proberen trainen, constant mijn neus snuiten. Hoofd die echt onder druk staat tijdens liften bwah. Heel slecht geslapen ook.
Opgewerkt naar
3*2*120 bench en dan gestopt.

normaal vanaf morgen weer beginnen trainen. Mijn sheiko cycle is nirt verlopen zoals het hoort maar thats life. Heb toch al vprs en een pr kunnen zetten ( het is wel nog niet gedaan).
Maar weer drukke prive periode gehad. En dan ff 2 werken gehad. Dit gooit allemaal wat roet in een peaking cycle.

normaal vanaf morgen weer beginnen trainen. Mijn sheiko cycle is nirt verlopen zoals het hoort maar thats life. Heb toch al vprs en een pr kunnen zetten ( het is wel nog niet gedaan).
Maar weer drukke prive periode gehad. En dan ff 2 werken gehad. Dit gooit allemaal wat roet in een peaking cycle.
Je zult nooit een perfecte 12-20 weken cyclus draaien, is altijd een kwestie van aanpassen en roeien met de riemen die je hebt.

Squat
5 x 85kg
4 x 100kg
3 x 120kg
3 x 135kg
2 x 145kg (@9)
1 x 155kg (@9.5 geen grinder)
1 x 155kg (@9.5 geen grinder)
2 x 145kg (@9)
3 x 135kg (@9)

Bench press
5 x 70kg
4 x 85kg
3 x 100kg
2 x 112.5kg
2 x 112.5kg
1 x 120kg

Push up
31 x (Incline push up voor dbb challenge (form niet goed) lichaam was wat gebogen en leek meer een normale push up)

Zeker blij met deze training. Laatste training was 19 dagen geleden. Vorige keer waren de 155's grinders en failde ik de eerste rep met 145 erna al. Deze keer alles goed gelukt met L sleeves tegen over S sleeves vorige keer. Setup iets verbeterd volgens mij nog.
-Handen veel dichter (tegen schouders bijna), en duimen over de bar ipv false grip. Bovenrug zit veel vaster hierdoor en kan beter knijpen. Alleen gevoelig voor de ellebogen.

Benchpress ging aardig normaal waren het singles met 125 maar dat ging niet lukken na 3 weken geen training
em-tongue.png
Niet erg veel gedaan maar alles ging wel goed

Laatst bewerkt:
Een single @10 die geen grinder is? :P Is dat überhaupt mogelijk?

Dat heb ik nog nooit meegemaakt
Hmmm nja, kan mss eerder een @9.5 geweest zijn dan, met de mogelijkheid dat er nog een rep in zat maar dat deze een epische grinder zou worden? Dat klinkt mss wel meer hoe het zou zijn

Dat heb ik nog nooit meegemaakt
Rpe 10 betekent dat je geen rep extra meer kan. Ik heb grinders gehad waarvan ik zeker wist dat er geen extra rep in zat en smooth reps waarvan in ook zeker wist dat ik geen tweede rep kon. Vooral op hogere gewichten en met singles ga je dat vaker tegenkomen.

Bench press
5 x 70kg
5 x 85kg
4 x 100kg
4 x 100kg
3 x 105kg
3 x 105kg
2 x 112.5kg
4 x 112.5kg

Deadlift
4 x 110kg
4 x 132.5kg
3 x 175kg
1 x 200kg

Push up
39 x (Incline, dbb challange.)

Benchpress moet weer wat wennen na een tijd niet trainen, al bij al ok.
Deadlift ging goed easy 3*175. 200 Was zwaar, moesten eig 2 reps zijn. Opzich wel blij dat ik na 3 weken geen deadlift toch een 200 trek...

Vandaag erg weinig gegeten, heel de dag gaan kerstshoppen
em-puzzled.png
. Preworkout meal trok ook op geen zak en dat merkte ik wel, verloor snel energie. Was een maaltijdje van de frituur en dus ook geen protein
em-tongue.png
Kan er weinig van zeggen van deze training.
em-laughing.png

Bench press
5 x 80kg
5 x 90kg
3 x 105kg
1 x 120kg
1 x 130kg
0 x 140kg

Korte bench training, Voor de eerste keer met de wijsvingers op de ringen gebencht voelde aardig solid. vlotte 130. 140 zo'n 10cm van de borst en dan niet meer verder.
Had totaal geen zin om te trainen.

Bench press
5 x 80kg
4 x 90kg
3 x 105kg
2 x 120kg
2 x 120kg
2 x 120kg (Verschilde grips. Ring,wijs,middel vinger op de ringen)

Squat
5 x 80kg
4 x 100kg
3 x 120kg
2 x 140kg
2 x 140kg

Kort wat bezig gehouden

• Like
Waarderingen: Pren
Motivatie is voorlopig ver zoek. Heel druk op het werk en privé. Meer zin om gewoon te chillen laatste tijd als ik eens tijd heb. Dus korte training hier en daar

Deadlift
6 x 100kg (@5)
6 x 120kg (@6.5)
6 x 140kg (@7.5)
6 x 140kg (@8)

1ct paused bench
6 x 80kg (@6) PR
6 x 90kg (@7) PR
6 x 95kg (@8) PR
6 x 92.5kg (@8)

Safety bar squat
15 x 57kg PR

Deze hypertrophy template doen we alle deadlifts conventional. Kan niet zeggen hoe lang dit al geleden is, is erg zoeken naar de setup. 1 Second pause benches gingen ok, goeie tricep burn.
Ik word snel moe de laatste tijd (ofwel moet ik er weer in komen), deadlift was al uitputtend, en die ssb squat ookal maar 57kg f**k mijn beentjes zijn zo moe
em-sad.png

Plan is nu de 7week hypertrophy the volgen van BBM, daarna de 12Week strength template van BBM
En erna voor de eerste keer ooit een zomercut proberen doen. Ff eens iets anders, starten met de 7week hypertrophy van BBM weer en daarna zien we wel welk schema.

Terug
Naar boven