MuscleMeat

Psycomantje's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aha, nog eentje met een kersttraining. :)
 
Karmz berichtjes kan je niet helemaal zien. Is er een optie om ze helemaal te lezen?
Op de karma klikken onder de post waar je karma voor het gekregen.
 
Vandaag eerste keer te laat op het werk dit jaar. 20minutjes. Gisteren nog kerstfeest gehad tot 02.30. Goed gedronken, wel dus ook wel dronke xD om 8u beginnen dus ik sta op om 6.45 half dronken nog. Eet iets kzie het 8uur worden en besef niet dat ik moet gaan werken haha
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Hahaha! Ach, de eerste keer en waarschijnlijk ook de laatste keer dit jaar. Ik denk dat je baas het wel door de vingers ziet. Anders even herinneren aan de kerstgedachte ;)
 
Hahaha! Ach, de eerste keer en waarschijnlijk ook de laatste keer dit jaar. Ik denk dat je baas het wel door de vingers ziet. Anders even herinneren aan de kerstgedachte ;)
Ja hoor tis een firma van 500+ man. Dus heeft geen haan over gekraaid
 
Deadlift
1 x 140kg
1 x 160kg
1 x 180kg
1 x 200kg

Dik conventional PR
Deze week weinig tijd om te trainen, druk met de prive shizzle. Spannende dagen, heel de dag in brussel gezeten en 4u in de auto. ontbijtje potje cornflakes en whey shake, onder de baan 2 boterkoeken, thuiskomen en frietkot gedaan en erna korte DL sessie, volume kon ik niet aan gezien ik amper eiwitten en eten binnen had. Misschien ben ik toch beter in conventional dan ik altijd dacht?
Gezien dit mijn eerste echte conventional blok is (in een hypertrophy schema) ben ik heel erg blij hiermee
 
Mooi conventional PR kerel.
Begint aardig in de buurt van je sumo te komen al. :)
 
Mooi conventional PR kerel.
Begint aardig in de buurt van je sumo te komen al. :)
Jep. Mss moet ik de volgende kracht blok maar eens conventional doen? Geen idee
 
nog zo'n belg met een 200kg pr :D
sterk werk :thumbup:, gefeliciteerd
 
nog zo'n belg met een 200kg pr :D
sterk werk :thumbup:, gefeliciteerd
Haha thanks bro. Heb al een relatieve 215 easy gepulled maar sumo. Ik lift nooit conventional. Maar komt mss verandering in :)
 
sumo = kunst :D
zelf lift ik altijd sumo,
gewoon proberen en kijken met welke je het meeste gewicht omhoog kan beulen.
 
sumo = kunst :D
zelf lift ik altijd sumo,
gewoon proberen en kijken met welke je het meeste gewicht omhoog kan beulen.
Misschien boost deze conventional mijn sumo wel. Wie weet, we zien wel hoe het loop
 
INteressant! Ik ga je volgen!!
 
INteressant! Ik ga je volgen!!
Nice! Wees welkom geheten. Comentaar of techniek nieuwjes op mijn filmpjes zijn altijd welkom btw. Om je ff te updaten ik zit nu in een hypertrophy block van barbell medicine en hierna ga ik hun 12week strength schema volgen. 4x per week.
 
Nice! Wees welkom geheten. Comentaar of techniek nieuwjes op mijn filmpjes zijn altijd welkom btw. Om je ff te updaten ik zit nu in een hypertrophy block van barbell medicine en hierna ga ik hun 12week strength schema volgen. 4x per week.
Ben benieuwd wat het je gaat opleveren! Succes!
 
BBM hypertrophy - Week 3, training 3 + GPP 2

Squat (highbar)
8 x 90kg (@6)
8 x 100kg (@7)
4 x 120kg (@8)

*Boh huge backpump opeens, door de DL van gisteren denk ik. Rugje wou niet echt mee

Incline bench press
8 x 60kg (@6)
8 x 70kg (@7)
8 x 80kg (@8) PR
8 x 75kg (@8)
8 x 75kg (@8.5)

Dumbbell press (seated)
14 x 20kg PR
4 x 20kg
4 x 20kg
3 x 20kg

GPP: 2
Triceps cable pushdown + Ez bar curl
12 x 15kg + 12 x 35kg PR
12 x 15kg + 12 x 30kg
12 x 15kg + 12 x 30kg
12 x 15kg + 12 x 30kg
 
Back
Naar boven