MuscleMeat

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Week 4, training: 3​

Deadlift
2 x 235kg (ez)
1 x 220kg
1 x 220kg

deadlifts gingen heerlijk
:)


2x235
 

Week 5, training: 1​

Squat
2 x 195kg PR
1 x 180kg
1 x 180kg

Nice! Dit was mijn laatste attempt vorige meet en tevens een FAIL! dus nu als dubble voelt heel goed! vertrouwen is er helemaal.

2x195
 
Heb jij echt 100 euro verzendingskosten betaald voor die inzers? Ik wil ze ook maar gun ze die verzendkosten niet
 
Heb jij echt 100 euro verzendingskosten betaald voor die inzers? Ik wil ze ook maar gun ze die verzendkosten niet
Jammer genoeg wel ja :p ik ging ze op de duitse webshop kopen maar daar zijn ze telkens in 5min uitverkocht dus ik kwam er niet aan, en uiteindelijk was het verschil maar 8euro (met 2personen gekocht en de kosten gesplit)
 
Jammer genoeg wel ja :p ik ging ze op de duitse webshop kopen maar daar zijn ze telkens in 5min uitverkocht dus ik kwam er niet aan, en uiteindelijk was het verschil maar 8euro (met 2personen gekocht en de kosten gesplit)
Heb je de SBD's gehad? Is het verschil echt zo groot als de hype?
 
Heb je de SBD's gehad? Is het verschil echt zo groot als de hype?
Ik heb altijd SBD gedragen en er zit toch een serieus verschil op! De stijfheid die deze hebben is echt absurd :p
 
Heb je de SBD's gehad? Is het verschil echt zo groot als de hype?
Ohja ook ff zeggen nog. Ze doen pijn in je plooi van je knieen. Na die dubbles en singles staat er een bult en bloeduitstorting en schaafwondjes :p zou er dus zeker niet echt mee gaan trainen buiten meet prep en meet zelf. Denk als je hier echt reps mee gaat maken je jezelf open legt :p of je zou 1 of 2 maten groter moeten nemen als je er mee wilt trainen.
 
Ohja ook ff zeggen nog. Ze doen pijn in je plooi van je knieen. Na die dubbles en singles staat er een bult en bloeduitstorting en schaafwondjes :p zou er dus zeker niet echt mee gaan trainen buiten meet prep en meet zelf. Denk als je hier echt reps mee gaat maken je jezelf open legt :p of je zou 1 of 2 maten groter moeten nemen als je er mee wilt trainen.
Dat is wel iets belangrijk wat ik niet hoor dan :p Goed dat je het zegt. Maat groter zou het sowieso niet worden. Hoe kleiner hoe beter in zo'n geval.
Heb je hier betere resultaten mee dan een maat kleiner van SBD die je dan met moeite aan krijgt?
 
Dat is wel iets belangrijk wat ik niet hoor dan :p Goed dat je het zegt. Maat groter zou het sowieso niet worden. Hoe kleiner hoe beter in zo'n geval.
Heb je hier betere resultaten mee dan een maat kleiner van SBD die je dan met moeite aan krijgt?
Denk wel dat ik hier betere resultaten mee haal ja. Ik krijg beide sleeves makkelijk aan. Enkel de inzers krijg ik iets moeilijker uit. Heb in sbd en deze een small voor comp. En sbd medium voor training.
Ik heb nogal skinny calves en dunne knieen waardoor sleeves makkelijk aan gaan. En dikte van mijn quads begint ook redelijk hoog.
 

Week 6, training: 1​

Squat
1 x 170kg
1 x 180kg
1 x 190kg
1 x 200kg
1 x 180kg
1 x 180kg

Sinds zaterdagavond ziek, daardoor men deadlifts vorige week moeten skippen
:(
1dag koorts gehad en voor de rest keelpijn, hoofdpijn en nonstop zwaar hoesten.... Slaap dus ook amper. Koort was na 1 dag weg en na 2 dagen voelde ik me ook niet echt ziek meer maar ik hoest me kapot... Vandaag eerste dag naar de gym, moet gelukkig niet veel doen. Alles voelde slecht
:p
opwarming tot 170 voelde kut en dacht dus ook ja die 200 komt er niet vandaag... 190 Was dan opeens een goeie vlotte rep (mijn beste rep) en dan toch besloten de 200 te doen.

Trage rep maar wel solide rep! Dit matcht mijn PR dus ben wel heel blij dat ik deze kan squatten op een echte kut dag, met mijn mooiste form ooit op een 200kg (snelheid erbuiten gelaten xD) Barpath bleef goed, werd niet naar voor getrokken, rug bleef goed, benen bleven goed. Dit geeft me evenveel vertrouwen dan wanneer ik een snellere rep zou gehad hebben op een goeie dag!

200
 

Week 6, training: 1​

Squat
1 x 170kg
1 x 180kg
1 x 190kg
1 x 200kg
1 x 180kg
1 x 180kg

Sinds zaterdagavond ziek, daardoor men deadlifts vorige week moeten skippen
:(
1dag koorts gehad en voor de rest keelpijn, hoofdpijn en nonstop zwaar hoesten.... Slaap dus ook amper. Koort was na 1 dag weg en na 2 dagen voelde ik me ook niet echt ziek meer maar ik hoest me kapot... Vandaag eerste dag naar de gym, moet gelukkig niet veel doen. Alles voelde slecht
:p
opwarming tot 170 voelde kut en dacht dus ook ja die 200 komt er niet vandaag... 190 Was dan opeens een goeie vlotte rep (mijn beste rep) en dan toch besloten de 200 te doen.

Trage rep maar wel solide rep! Dit matcht mijn PR dus ben wel heel blij dat ik deze kan squatten op een echte kut dag, met mijn mooiste form ooit op een 200kg (snelheid erbuiten gelaten xD) Barpath bleef goed, werd niet naar voor getrokken, rug bleef goed, benen bleven goed. Dit geeft me evenveel vertrouwen dan wanneer ik een snellere rep zou gehad hebben op een goeie dag!

200
Congratz met PR! traag maar gestaag :D
 
Thx! Heb al 200 gesquat, maar deze is wel de mooiste qua form. Op een volledige offday, dusja toch wel blij hehe

Thx Kath! Geeft vertrouwen voor de wedstrijd 28feb. Hopelijk daar een goeie dag!
Komt helemaal goed dit :cheer:
 

Week 6, training: 3​

Deadlift
1 x 250kg
1 x 225kg

Top single voelde best goed
:)
Deze nacht weer een nachtje goed kunnen slapen, vorige nacht niet. Hopelijk kan ik nu telkens door slapen en kan ik wat beter herstellen, dit was de laatste zware lift voor de wedstrijd. Volgende week 'lichte' pauze reps.

250
 

Week 7, training: 2​

Paused bench
2 x 120kg
2 x 120kg
2 x 120kg
2 x 120kg

10u30 in de gym en 10u50 terug in de auto. De uren van de crossfit verkeerd gelezen haha. Gelukkig moest ik niet veel doen.
 
Back
Naar boven