MuscleMeat

Psycomantje's log

Laatste lifts al? Een hele week rusten voor de wedstrijd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
Laatste lifts al? Een hele week rusten voor de wedstrijd?
IK dacht van wel maar ben gemist :) woensdag of donderdag nog een SBD dag enkele doubles aan 50-60%. Nog wat bewegen en de beweging doen en that's it :) Zorgen dat we zo fris mogelijk aan de meet komen. Zelf deed ik ook altijd meer dus dit word de eerste keer ook dat ik zo weinig doe pre-meet onder een coach. We zullen zien wat het geeft :)

IK dacht van wel maar ben gemist :) woensdag of donderdag nog een SBD dag enkele doubles aan 50-60%. Nog wat bewegen en de beweging doen en that's it :) Zorgen dat we zo fris mogelijk aan de meet komen. Zelf deed ik ook altijd meer dus dit word de eerste keer ook dat ik zo weinig doe pre-meet onder een coach. We zullen zien wat het geeft :)
Yes dat lijkt me beter :p Een week geen barbell aanraken lijkt me raar.

Om welk uur moet je? Zaterdag neem ik aan?

• #2.445
  • #2.447
Als je kan zou ik woensdag toch eens laat trainen ook. De vriend waar ik mee ga zijn moet ook rond zoiets, mij hij traint altijd laat. Ideaal voor hem dus.
Zou ik kunnen doen maar zit in de vroege en als ik dan laat train val ik moeilijker in slaap door lichaamsspanning. Dus ga de slaap over late training zetten denk ik. Heb de vrijdag verlof gepakt dat ik wat extra slaap kan pakken de dag voor de meet ook. Ideaal als je maat altijd laat traint inderdaad!

Ben benieuwd tis al een tijd geleden dat ik nog een comp meegedaan heb! En net zo drukke djeeez 250man die mee doet ofzo...

Zou ik kunnen doen maar zit in de vroege en als ik dan laat train val ik moeilijker in slaap door lichaamsspanning. Dus ga de slaap over late training zetten denk ik. Heb de vrijdag verlof gepakt dat ik wat extra slaap kan pakken de dag voor de meet ook. Ideaal als je maat altijd laat traint inderdaad!

Ben benieuwd tis al een tijd geleden dat ik nog een comp meegedaan heb! En net zo drukke djeeez 250man die mee doet ofzo...
Tsja.. Dat was bij mij ook. Daarom is de limiet bij BK dan wel weer goed. Maximum aantal mensen en een minima.
Maarja, je moet je ergens kwalificeren :p

• #2.449
Tsja.. Dat was bij mij ook. Daarom is de limiet bij BK dan wel weer goed. Maximum aantal mensen en een minima.
Maarja, je moet je ergens kwalificeren :p
Zeker! Ik ben voorstander van limiet op aantal mensen en minima! Zelfs als ik het niet haal.

Zouden op interclubs ook limiet op aantal mensen moeten kunnen zetten, maarja als mensen hun minima willen proberen halen is dat moeilijk denk ik. Want zoals nu is het er wel los over vind ik :p zeker voor spotters/laders/helpers.

• #2.450

Interclub 1: recap​

Squat
1 x 195kg
1 x 205kg PR (5kg all time pr)
0 x 210kg

Bench press
0 x 130kg
0 x 130kg
0 x 130kg

Deadlift
1 x 225kg
1 x 250kg (15kg meet pr)
0 x 265kg

Meet ging niet volledig hoe ik het wou maar zeker wel blij met het resultaat! We begonnen al met een uur vertraging! Mijn lifts waren dus tussen 20u45 en 23u45.... Net voor middernacht klaar damn dat was een lange dag!
Gebombed op bench, bench loopt de laatste tijd al niet goed maar in de opwarming ging het heel goed, 120 vloog echt omhoog en dan liep alles verkeerd
:p

-Squat: Depth was zeker geen issue hahaha
**195 beste 195 die ik gesquat heb,
**205 echt vlot nog en voelde zeer goed.
**210 Mezelf op het einde in het zakken iets beginnen remmen waardoor ik net een klein beetje speed miste, was een nipte fail! Zit er zeker in volgende keer!

Bench:
**1st attempt: helemaal verkrampt begonnen aan de lift, super traag gezakt en verloor positie. Dikke fail en dat zette de toon.
**2de attempt: split second commando geskipt, duurde heel lang eer je mocht beginnen (bij iedereen). Ik zag in mijn oog hoek de side judge haar arm zakken en starte.
**3de attempt: kont net een beetje van de bank.

Deadlift:
225: easy
250: vlot
265: was gewoon een yolo attempt omdat we toch al gebombed waren
:p
Kwam niet meer van de grond. Wss dat mijn limiet deze dag rond de 257,5 zat.

squat: 195

squat: 205

squat: 210

Bench: 130

Deadlift: 225

Deadlift: 250

Goed gedaan jochie :wl:

• #2.453
Thx! Ja ondanks de bomb ben ik toch tevreden! Werkpuntjes zijn nu ook duidelijk dus dat komt goed!

Thx! Ja ondanks de bomb ben ik toch tevreden! Werkpuntjes zijn nu ook duidelijk dus dat komt goed!
Ik vind het persoonlijk nogal raar van de organisatie dat ze mensen tegen middernacht voor een PR laten gaan, kan alleen maar in het nadeel werken, desondanks toch zeer knappe en sterke prestatie

Ik vind het persoonlijk nogal raar van de organisatie dat ze mensen tegen middernacht voor een PR laten gaan, kan alleen maar in het nadeel werken, desondanks toch zeer knappe en sterke prestatie
Zeker die deadlift is heel Nice

Jammer van je bench, maar super goed gedaan toch!

Heb het daar vandaag ook met iemand over gehad. Ik vind dat ze toch een limiet moeten zetten. 3e attempts tussen 8u en 22u. Ze moeten het in maar wat meer dagen splitsen. Zo laat en lang daar zijn vindt niemand leuk. Abnormaal dat ze dat doen.

• #2.458
Timing sloeg inderdaad nogal tegen! Zeker met dat uur vertraging erop.
Mja tis wat het is zeker.

Al bij al toch tevreden en ik weet dat ik volgende meet beter terugkom :) tegen dan is die bench gefixt, nail ik die 210 squat en pak ik de 260 deadlift. Kunnen we eindelijk eens dat 600+ totaal claimen.

Timing sloeg inderdaad nogal tegen! Zeker met dat uur vertraging erop.
Mja tis wat het is zeker.

Al bij al toch tevreden en ik weet dat ik volgende meet beter terugkom :) tegen dan is die bench gefixt, nail ik die 210 squat en pak ik de 260 deadlift. Kunnen we eindelijk eens dat 600+ totaal claimen.
Wanneer is je volgende meet? Of wanneer wil je hem doen?

• #2.460
Terug
Naar boven