- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes blij dat het zo lukt! Vanaf ik pijnvrij ben vanaf box+1 matje, gaan we naar enkel de box. Daar pijnvrij kunnen we dan verder proberen zonder box.
ik had ze aan een gymmember gegeven omdat ie de sleeves wou voor het BK. Hij had de nieuwe titans besteld in preorder maar weet niet of ze op tijd gaan zijn. Dus ik had hem gezegd neem mijn inzers maar zodat je ze even gewend kan worden. De nieuwe zijn in dezelfde dichtheid neoprene als de inzers. Grote verschil zal zijn dat ze een normale cone shape hebben ipv uitlopend aan de bovenbenen, en aan de achterkant hebben ze een groot kruis ingestoken. En ze zijn goedkoper, en titan heeft echt goed materiaal dus ik vermoed dat ze nog beter gaan zijn.Wat is er zo speciaal aan de nieuwe Titan sleeves? Ik heb de oude nog. Die vond ik al beter tijdens comp dan SBD. Maar ze zijn ook sneller aan vervanging toe.
De Titan's die ik heb zijn niet zo geweldig van vorm. Rond mijn benen bleven ze niet zo goed zitten dan SBD. Maar ik had wel het gevoel dat ze meer weerstand boden in the hole, waardoor het omkeren van de beweging makkelijker leek. Dat gaf wel vertrouwen bij een zware squat.De nieuwe zijn in dezelfde dichtheid neoprene als de inzers. Grote verschil zal zijn dat ze een normale cone shape hebben ipv uitlopend aan de bovenbenen, en aan de achterkant hebben ze een groot kruis ingestoken. En ze zijn goedkoper, en titan heeft echt goed materiaal dus ik vermoed dat ze nog beter gaan zijn.
Btw sbd komt binnenkort met een zelfde soort sleeves heb ik gehoord.
Thanks!