- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten bekijken door een arts kan geen kwaad lijkt me. Je kunt afhankelijk van de uitkomst altijd nog afwegen wat je wel/niet doet.Inderdaadhet volume werk doet me meestal wel goed! Hopelijk geraakt die heup eens gefixt. Al ff getwijfeld om eens naar dokter te gaan of ik iets moet laten checken of niet. Blijft een lastige plaats die bij verkeerde beweging telkens terug aardig opkomt (we zijn nu 3 weken verder).
Heb niet het gevoel dat het een spier is daarvoor kan ik teveel doen.
Jup das waar!Laten bekijken door een arts kan geen kwaad lijkt me. Je kunt afhankelijk van de uitkomst altijd nog afwegen wat je wel/niet doet.
Mijn ervaring is dat een huisarts daar ook niet veel aan kan doen. Meestal is het advies om een tijdje te stoppen met de activiteit die pijn doet. En naar mijn mening is dat slecht advies want dat wordt bijna altijd aanzien als "sporten doet pijn" dus "stop een tijdje met sporten". Je kan beter dat gedeelte van je sport aanpassen zodat je minder last hebt tijdens het beoefenen van je sport. (zoals jij dat nu doetInderdaadhet volume werk doet me meestal wel goed! Hopelijk geraakt die heup eens gefixt. Al ff getwijfeld om eens naar dokter te gaan of ik iets moet laten checken of niet. Blijft een lastige plaats die bij verkeerde beweging telkens terug aardig opkomt (we zijn nu 3 weken verder).
Heb niet het gevoel dat het een spier is daarvoor kan ik teveel doen.
thx!

true, maar ik heb best een goeie HA in dit geval. Is een sportdokter die zelf (onderhoudend) lift, maar kent best veel van powerlifting en de inhoud ervan. Kan mss wat meer inzicht geven of het nodig is om iets van foto te laten nemen of mss wat loswerken bij kine of weet ik veel wat. Ben zelf niet zo kine fan maar denk wel dat die soms wat extra kan loswerken misschien?Mijn ervaring is dat een huisarts daar ook niet veel aan kan doen. Meestal is het advies om een tijdje te stoppen met de activiteit die pijn doet. En naar mijn mening is dat slecht advies want dat wordt bijna altijd aanzien als "sporten doet pijn" dus "stop een tijdje met sporten". Je kan beter dat gedeelte van je sport aanpassen zodat je minder last hebt tijdens het beoefenen van je sport. (zoals jij dat nu doet)
Uiteraard moet je niet blijven volharder als de last steeds erger en erger wordt. Dan kan je alsnog naar de huisarts gaan en vragen voor een doorverwijzing. Mijn ervaring is dan dat een fysisch geneesheer/revalidate arts dan wel nuttig kan zijn.

Ik denk dat een kine niets kan los werken. En als ie het wel kon dat ie het dan best vast zou laten zitten.thx!
true, maar ik heb best een goeie HA in dit geval. Is een sportdokter die zelf (onderhoudend) lift, maar kent best veel van powerlifting en de inhoud ervan. Kan mss wat meer inzicht geven of het nodig is om iets van foto te laten nemen of mss wat loswerken bij kine of weet ik veel wat. Ben zelf niet zo kine fan maar denk wel dat die soms wat extra kan loswerken misschien?
Voorlopig gaat het wel de goeie kant uit, maar houd het ff in men achterhoofd![]()

Thx. Die beltsquat stelt niet veel voor, maar program het zo door dusja. Wel blij met de press
Gho ja ergens moet jezelf ook belonen he of een schouderklopje geven.Thx. Die beltsquat stelt niet veel voor, maar program het zo door dusja. Wel blij met de press
1rm staat op 80kg. Dus daar ga ik wel over. Maar OHP word niet veel geprogrammeerd
dus wel tof als ik dan op korte termijn toch ff kan pr'en erop. Er zal ook geen 1rm komen. Of tis als het er volgende week nog in zit en ik stiekem ff probeer hahaThx! Voelt eindelijk weer solid!
Goed gezien. Had ik zelf nog niet opgelet, beetje meer op letten dan als ik die long pauzes doe! ThxJe moet wel opletten dat je de barbell niet nog een beetje in je borst laat zakken eens je heb even hebt stil gehouden. Daar krijg je rooie lampen voor. Het viel me bij beide singles op.
Als de barbell de borst aanraakt en tot stilstand komt kan je een press commando krijgen. Als dat commando komt voordat je de barbell nog ietsje verder in de borst laat zakken wordt de lift afgekeurd.
Als je lange pauzes doet, moet je ook zeker zijn dat je die doet door de barbell de hele tijd in dezelfde positie te houden. Dus ofwel zorg je dat je die kleine dip er uit haalt door het initiële punt waar je de barbell stopt aan te houden, ofwel zorg je dat de barbell in 1 keer door zakt naar dat diepste punt.