- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man was best even in shock ernaFf serieus schrikken dus!
Goed dat je nog best heel bent gebleven!

Dit heb je toch wel even op een ongeliefde collega gestoken?Zo, even een dag of 4 niet liften. Ben gisteren met mijn haventrekker + 2 containers die op elkaar staan omgekanteld. De 2 container begonnen te kantelen toen ik mijn bocht nam, en opeens voelde ik mijn machine mee kantelen, heb me gelukkig nog een beetje kunnen schoren en zo een groot stuk van de klap kunnen opvangen. Overal lichte spierpijn, beetje pijnlijke enkel van mijn been te zetten. En een beetje pijn in de rug, wat ik in de gaten moeten houden of dit beter of slechter word (daarom ff niet liften). Op de foto zat ik zelf aan de kant die bovenaan staat en ben dus naar de andere kant gevallen/gevlogen whatever je het wil noemen. Zat op de ruit met mijn rug tegen het dak toen alles stil lag. Gelukkig ben ik ook niet door de ruit gegaan en heb ik enkel kleine pijntjes. We zijn er al bij al heel goed uitgekomen, want we zitten ook niet met een riem ofzo vast. Zo kan ik ook eens iets spannends delen in mijn log? 😅
![]()
![]()

Heel gelukkig haha.
Haha Gezien er niemand in de buurt was lijkt me dit moeilijkDit heb je toch wel even op een ongeliefde collega gestoken?![]()
Of de containers zouden verkeerd geladen moeten geweest zijn (zwaarste vanboven), maar dat zullen ze nu wel allemaal uitvissen 
Ben jij havenarbeider?
Collega brokkenpiloot.
Dacht al zo iets ja haha 😅