Fitness Seller

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Benen lijken lekker wat massa gepakt te hebben ondertussen ook. Koud genomen deze foto :)
20230811_143512.jpg

• #2.642

IC3 - week 2: T4 SBD​

Squat
1 x 155kg
1 x 175kg
1 x 190kg

Bench press
1 x 115kg
1 x 125kg
1 x 135kg

Deadlift
1 x 185kg
1 x 225kg
1 x 242.5kg

Damn content! Squat en deadlift waren piss easy, Bench iets trager maar zit nog steeds op de lange pauze. Die ga ik volgende week iets inkorten
:)

190

135

242.5

• #2.643
Gisterenavond terug van 4dagen Ardennen. Veel gewandeld, en op 1 wandeling enorm veel pech gehad (eergisteren). 45min in de wandeling bij een hoornaars nest gestapt (vermoed ik). En 2 hoornaars die me in beide enkels aan de voorkant hebben gestoken. ENORM pijnlijke steken! En 10sec na de steek komt de brand. Heel men enkels in brand.... dacht dat ik niet meer ging kunnen wandelen :( allergiepilletje genomen en ibuprofen. Normaal gezien zaten we in het midden van de wandeling dus we gingen vooruit ipv terug. Maar we zijn ergens mislopen waardoor ik nog meer dan 2u met lekker pijnlijke enkels heb moeten wandelen. Eenmaal terug in het huisje kon ik mijn enkels goed afspoelen met koud water en koelen met ijs. Daarna allergie zalf op gesmeerd en verder ibuprofen blijven nemen tegen ontstekingen want linker enkel was echt ik de plooi (net net boven de schoen), en rechts was iets hoger naar mijn scheen.

Beetje rood en dik en vooral pijn. Vandaag uiteindelijk nog heel lichtjes gezwollen, niet meer rood en licht pijnlijk aan mijn linker enkel (rechts niet meer).

Ben heel erg blij dat die hoornaars mij niet zijn blijven volgen om te blijven aanvallen..... dat ging niet goedkomen anders denk ik.

Straks terug eerste training.

Dat waren dan aziatische? (zou je moeten aangeven zodat ze verdelgd kunnen worden) Europese (zeker niet verdelgen: zijn nuttige beestjes!) zijn meestal veel minder aggressief. Of misschien is dat net de reden dat ze niet gevolgd zijn. 2 steken is iig ruim voldoende van zulke beestjes. Pijnlijk!

• #2.645
Dat waren dan aziatische? (zou je moeten aangeven zodat ze verdelgd kunnen worden) Europese (zeker niet verdelgen: zijn nuttige beestjes!) zijn meestal veel minder aggressief. Of misschien is dat net de reden dat ze niet gevolgd zijn. 2 steken is iig ruim voldoende van zulke beestjes. Pijnlijk!
Heb enkel geel gezien, stond nogal rond te springen en weg aan het lopen 🤣. Heb dus niet gezien of ze nog rood of zwart hadden. We passeerden net aan een holle boom. Vermoed dat ik iets te dicht bij iets van nest ofzo kwam.

• #2.646

IC3 - week 3: T1

Squat
2 x 185kg
2 x 185kg
2 x 185kg
2 x 185kg
2 x 185kg

Damn, was heavy as fok vandaag xD wandelingen van de Ardennen en slechte slaap zitten er nog serieus in duidelijk!

Heb enkel geel gezien, stond nogal rond te springen en weg aan het lopen 🤣. Heb dus niet gezien of ze nog rood of zwart hadden. We passeerden net aan een holle boom. Vermoed dat ik iets te dicht bij iets van nest ofzo kwam.
Geel is hoogstwaarschijnlijk de Europese. Die maken hun nest soms in een oud mierennest. Het kunnen ook hommels geweest zijn. Die maken ook een nest in de grond. Zeer zachtaardig, maar niet als je in hun nest trapt. Een een steek kan dus zeer pijnlijk zijn, zoals je wel gemerkt hebt.

• #2.649
Vermoeide benen na 4 dagen Ardennen vind ik niet zo verrassend. ;)
Ja en ook heupen waren erg vermoeid door de al dat klimmen en dalen. En mijn enkel wou ook niet 100% mee werken door die beet, zit wel nog gevoelig.

IC3 - week 3: T2​

Bench press
2 x 132.5kg
2 x 132.5kg
2 x 132.5kg
2 x 132.5kg
2 x 132.5kg

Ok dit ging gelukkig wel heel goed haha

5de set

• #2.650

IC3 - week 3: T3​

Deadlift
2 x 237.5kg
2 x 237.5kg
2 x 237.5kg
2 x 237.5kg
2 x 237.5kg

Was zwaar en moeizaam vandaag. Beetje uit de flow en mindset door de Ardennen. Hopelijk volgende week terug beter!

• #2.651
Eerste set. 2x237.5, vreemde set. Ff vergeten dat ik in de bar moest knijpen ofzo 🤣.

• #2.652

week 3: T4 SBD​

Squat
1 x 140kg
1 x 170kg
1 x 190kg

Bench press
1 x 120kg
1 x 127.5kg
1 x 135kg

Deadlift
1 x 180kg
1 x 225kg
1 x 242.5kg

Dit ging veel soepeler als verwacht! Gisteren trouwfeest gehad, veel drank weinig slaap. Preworkoutje binnengekapt en de focus zat goed!

Haha ik volg je met de drank en weinig slaap :p dikke training!

• #2.654

IC3 - week 4: T1​

Squat
2 x 190kg
2 x 190kg
2 x 190kg

Ging goed vlot
Normaal 3 trainingen deze week en optioneel een 4de SBD singles (zelfde gewicht als vorige week). Gezien hoe vlot de squat gaat, vermoed ik wel dat ik nog een extra sbd ga doen

set 1

set3 (kleine hapering, iets uit positie. Maar vlot doorgeraakt)

Bijlagen

• em-happy.png
    em-happy.png
    3,3 KB · Weergaven: 7
Mooi werk, blijft zeer goed gaan!

• #2.659

IC3 - week 4: T2​

Bench press
2 x 135kg
2 x 135kg
2 x 135kg PR

Lekker, best soepel nog. Zeker als je weet dat ik deze nacht heel heel slecht heb geslapen, continue onderbroken door de warmte en dromen en zweten, wakker worden. Alle sets paused, laatste set was nog de beste set eigenlijk.
1ste set

• #2.660

IC3 - week 4: T3​

Deadlift
2 x 245kg
2 x 245kg
2 x 245kg

Fooking nice! Wauw zeer blij met hoe deze bewogen!
1ste set zonder straps, klein velletje van mijn middelvinger losgetrokken en dan voor de zekerheid andere 2sets met straps.

set 1

set 3

Terug
Naar boven