- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
allergiepilletje genomen en ibuprofen. Normaal gezien zaten we in het midden van de wandeling dus we gingen vooruit ipv terug. Maar we zijn ergens mislopen waardoor ik nog meer dan 2u met lekker pijnlijke enkels heb moeten wandelen. Eenmaal terug in het huisje kon ik mijn enkels goed afspoelen met koud water en koelen met ijs. Daarna allergie zalf op gesmeerd en verder ibuprofen blijven nemen tegen ontstekingen want linker enkel was echt ik de plooi (net net boven de schoen), en rechts was iets hoger naar mijn scheen. Heb enkel geel gezien, stond nogal rond te springen en weg aan het lopen 🤣. Heb dus niet gezien of ze nog rood of zwart hadden. We passeerden net aan een holle boom. Vermoed dat ik iets te dicht bij iets van nest ofzo kwam.Dat waren dan aziatische? (zou je moeten aangeven zodat ze verdelgd kunnen worden) Europese (zeker niet verdelgen: zijn nuttige beestjes!) zijn meestal veel minder aggressief. Of misschien is dat net de reden dat ze niet gevolgd zijn. 2 steken is iig ruim voldoende van zulke beestjes. Pijnlijk!
Geel is hoogstwaarschijnlijk de Europese. Die maken hun nest soms in een oud mierennest. Het kunnen ook hommels geweest zijn. Die maken ook een nest in de grond. Zeer zachtaardig, maar niet als je in hun nest trapt. Een een steek kan dus zeer pijnlijk zijn, zoals je wel gemerkt hebt.Heb enkel geel gezien, stond nogal rond te springen en weg aan het lopen 🤣. Heb dus niet gezien of ze nog rood of zwart hadden. We passeerden net aan een holle boom. Vermoed dat ik iets te dicht bij iets van nest ofzo kwam.
Vermoeide benen na 4 dagen Ardennen vind ik niet zo verrassend.IC3 - week 3: T1
Squat
2 x 185kg
2 x 185kg
2 x 185kg
2 x 185kg
2 x 185kg
Damn, was heavy as fok vandaag xD wandelingen van de Ardennen en slechte slaap zitten er nog serieus in duidelijk!

Ja en ook heupen waren erg vermoeid door de al dat klimmen en dalen. En mijn enkel wou ook niet 100% mee werken door die beet, zit wel nog gevoelig.Vermoeide benen na 4 dagen Ardennen vind ik niet zo verrassend.![]()
Ben benieuwd wat het gaat geven op wedstrijd dag. Zoiezo word 210 deze meet niet gefaild! (Hoop ik 😂😂)
Heb er alle vertrouwen in!Ben benieuwd wat het gaat geven op wedstrijd dag. Zoiezo word 210 deze meet niet gefaild! (Hoop ik 😂😂)