XXL Nutrition

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.661
Vandaag tijdens het laden van de boot is het achterste van mijn trailer ergens blijven haperen aan het ponton (ik rijd achteruit). Waardoor ik van 20km/u instant tot stilstand kwam en ik met mijn knieen tegen mijn stuurkolom gevlogen ben.

Linker knie is best ok, rechter knie doet pijn en is dik en gevoelig als ik er aan kom. Kan wel volle rom bewegen wat opzich al goed is.

Fucking irritant moment zo kort op de wedstrijd, moest normaal morgen heavy singles squatten. Dat zal wss niet lukken. Mogelijks doe ik bench morgen en dan zie ik wel hoe het verloopt.

Vandaag tijdens het laden van de boot is het achterste van mijn trailer ergens blijven haperen aan het ponton (ik rijd achteruit). Waardoor ik van 20km/u instant tot stilstand kwam en ik met mijn knieen tegen mijn stuurkolom gevlogen ben.

Linker knie is best ok, rechter knie doet pijn en is dik en gevoelig als ik er aan kom. Kan wel volle rom bewegen wat opzich al goed is.

Fucking irritant moment zo kort op de wedstrijd, moest normaal morgen heavy singles squatten. Dat zal wss niet lukken. Mogelijks doe ik bench morgen en dan zie ik wel hoe het verloopt.
Dik als in vocht?

Doet het pijn bij een specifieke beweging? Zo ja dan zou ik naar de fysio gaan. Knieproblemen zijn niet fijn.

• #2.663
Dik als in vocht?

Doet het pijn bij een specifieke beweging? Zo ja dan zou ik naar de fysio gaan. Knieproblemen zijn niet fijn.
Het is dik echt op mijn knieschijf, vermoed een beetje vocht ja. Pijnlijkste is volledig plooien omdat het dan allemaal samen trekt. Eens volledig geplooid en ik mijn been/knie stilhoud verminderd de pijn heel snel. Bij het terug strekken lichte pijn dan terug.

Feit dat je al pijn ervaart. Kut moment idd! Maar hopelijk snel weer tiptop en niks ernstig. Niks forceren best

Het is dik echt op mijn knieschijf, vermoed een beetje vocht ja. Pijnlijkste is volledig plooien omdat het dan allemaal samen trekt. Eens volledig geplooid en ik mijn been/knie stilhoud verminderd de pijn heel snel. Bij het terug strekken lichte pijn dan terug.
Bij draaien geen probleem als je op dat been staat?

Op 1 been staan (dat been), lichtjes door buigen en dan voorzichtig links en rechts roteren kan je iig je meniscus mee checken.

Hopelijk is t niks bijzonders.

• #2.666
Bij draaien geen probleem als je op dat been staat?

Op 1 been staan (dat been), lichtjes door buigen en dan voorzichtig links en rechts roteren kan je iig je meniscus mee checken.

Hopelijk is t niks bijzonders.
op 1 been staan en plooien doet wat pijn maar proberen roteren doet niet extra pijn alleszinds

• #2.667
Wandelen licht gevoelig. Trapjes van me machine op en af licht pijnlijk. BW squats geen last. Met dat dik is op me knieschijf ist dus gevoelig als me knie verder naar voor gaat omdat alles dan wa trekt. Anders cva lik wel.

Dat zit de laatste tijd ook niet mee bij jou, hopelijk snel weer beter!

• #2.670

IC3 - week 5: T1​

Bench press
1 x 125kg
1 x 135kg
1 x 142.5kg
1 x 142.5kg

Nice! Ben blij hiermee. Eerste set een foto gepakt ipv filmpje haha en 2de single gefilmd dan. Eerst bench ipv squat om de knietjes nog wat extra rust te geven.

2de single

• #2.671
Knie voelt vandaag weer een stukje beter :) nog altijd wat dikker, maar weer iets minder gevoelig

• #2.672

IC3 - week 5: T2​

Squat
1 x 170kg
1 x 185kg
1 x 200kg
1 x 200kg

Yes yes! Wauw die squats vlogen, na de eerste single moest ik ff checken of ik wel correct geladen heb. Wauw maakt me echt blij! Mijn PR is 205 dus de manier waarop dit ging is super nice!

Die PR wordt weer verpulverd!

• #2.674
Kan haast niet anders he xD

• #2.675

IC3 - week 5: T3​

Deadlift
1 x 180kg
1 x 210kg
1 x 235kg
1 x 255kg
1 x 260kg

Top Top Top! Moest normaal 2 singles met 255, maar deze ging zo enorm vlot dat ik toch ff 5kg heb bijgestoken om een 5kg stiff bar pr te doen
:)
en deze ging nog steeds super vlot. Heel heel blij
:)

Bijlagen

• em-happy.png
    em-happy.png
    3,3 KB · Weergaven: 7
Heel mooie deadlift man!

Heel proper!

• #2.678

IC3 - week 6: T1​

Squat
2 x 195kg

kort maar goed hehe

• #2.679

IC3 - week 6: T2​

Deadlift
1 x 160kg
1 x 200kg
1 x 230kg
2 x 250kg PR

Easy Pr op de doubles :D

• #2.680

IC3 - week 6: T3​

Bench press
2 x 137.5kg PR

Voelde een beetje 'Off' vandaag. Zat 10 dagen tussen mijn bench trainingen door mijn knie probleem vorige week door mijn accidentje. Maar bewoog opzich wel goed, beter dan het voelde alleszinds!

Terug
Naar boven