En waarom zou je dit doen?Ja dan heb je geen legdrive. Sommige doen ze ook met de benen gewoon gestrekt. De larsen press genaamd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waarom zou je dit doen?Ja dan heb je geen legdrive. Sommige doen ze ook met de benen gewoon gestrekt. De larsen press genaamd.
Kan je als een 2de of 3de benchdag doen bijvoorbeeld. Hiermee neem je alles op je upperbody, heb je geen legdrive waardoor je lichter gaat benchen en zo extra volume kan verzetten. En het geeft gewoon een heel andere stimulus dan wanneer je normaal bencht.
Deadlift
1 x 240kg
Floor press
1 x 100kg
1 x 110kg
1 x 120kg PR
1 x 130kg (benen plat op de grond) PR
Squat
1 x 190kg
Soepel sbd vandaag. Floorpress 130 was wel wat grinden maar cvaHeel lang geleden dat ik deze nog gedaan heb.![]()
Filmpjes van mijn laatste meet!
-195
-210
-217.5
Thx! ging idd wat scheef daar ja haha, op het moment zelf voelde ik dat niet echt. Gewoon goedgekeurd iddkleine onbelans die laatste was die goedgekeurd, vast wel?
Nice PR op BP congratzz

Maandag ff bespreken hoe we dit in het schema gaan steken en hoe we het gaan aanpakkenDacht ik dus ookIdeaal voor een off-season challenge.
Zwakker ga je er zeker niet van worden.
strength is strength. En gezien stones nogal full body overall kracht is 
Yep. Ik denk dat het je squat, upper body strength voor de DL, core voor squat en DL... traint. Allemaal in 1 oefening.Dacht ik dus ookstrength is strength. En gezien stones nogal full body overall kracht is
![]()