Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke challenge die je gaat doen!
In dit filmpje wordt vanaf 08:32 ook wat tips gegeven door Martin Licis over het liften van stones, misschien zit er nog wat nuttigs tussen.
Haha xD gelukkig heb ik de 120 tijdje geleden al eens relatief easy gedaan. Denk dat 135 wel een uitdaging word en de stap van 135 naar 155 zal ook wel de moeite zijn wss.
)Bij mij is het zelfs langer dan een jaar geleden ondertussen en heb er nog steeds last van, kan toch wel iets van blijvende schade zijn denk ik? (Ik heb wel niet echt 't gevoel dat ze in brand staan bij zware inspanning maar ik heb tijdens het trainen soms veel moeite om terug op adem te komen).Yoke is 90kg leeg.
Kzei tegen men madam dat niet goed ging en dat mijn longen in brand stonden. Zei ze ook nja je hebt nog maar een embolie gehad vorig jaar en dit was de eerste keer dat mijn longen echt wat gepusht worden. Geen idee hoeveel dit er nog mee te maken kan hebben. Dan in combo met de nacht en slaap nja.
Heb zoiezo wat blijvende schade, onderste kwab van men long is een heel klein stukje afgestorven en dan wat littekenweefsel. Tijdens gewoon liften heb ik er eigenlijk zelden last van, enkel nu in het volume soms wat moeilijker op adem komen. Maar nu kwam ik helemaal niet op adem, waardoor ik echt mottig en slecht werd. Tis natuurlijk ook wel beweging die ik anders nooit doe.Bij mij is het zelfs langer dan een jaar geleden ondertussen en heb er nog steeds last van, kan toch wel iets van blijvende schade zijn denk ik? (Ik heb wel niet echt 't gevoel dat ze in brand staan bij zware inspanning maar ik heb tijdens het trainen soms veel moeite om terug op adem te komen).
Ja coach zei ook dat het goed was. Hij programmeerd altijd maximum volume, maar als ik een slechte dag/week heb door verschillende shiften en vermoeidheid erdoor moet ik er gewoon voor zorgen dat ik minimaal 60% van het werk kan afwerken zegt ie. Mooie reps en sets blijven prioriteit ipv 1 extra set balls to the wall gaan en lelijke reps beginnen grinden.Ja overdreven vermoeidheid is voor niks goed. Word je ook weer sneller ziek van.
Wel genoeg werk verplaatst zo te zien, top
Haha ja idd man, true.Ja coach zei ook dat het goed was. Hij programmeerd altijd maximum volume, maar als ik een slechte dag/week heb door verschillende shiften en vermoeidheid erdoor moet ik er gewoon voor zorgen dat ik minimaal 60% van het werk kan afwerken zegt ie. Mooie reps en sets blijven prioriteit ipv 1 extra set balls to the wall gaan en lelijke reps beginnen grinden.
Denk niet dat het echt pr's zijn, heb ooit eens naam veranderd van oefeningen en geeft daarom PR aan, maar of het echt pr's zijn weet ik niet echt

Hwrs niet neeDenk niet dat het echt pr's zijn, heb ooit eens naam veranderd van oefeningen en geeft daarom PR aan, maar of het echt pr's zijn weet ik niet echt![]()
je lift wel wat meer haha