Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Thanks! Er zat idd nog wel meer in dus heel blij. 7.5kg pr en overschot. 23ste heb ik een strongman event, daar wil ik graag de 260 pullenZiet er erg goed uit die deadlift, lijkt alsof er nog meer in zat![]()

Merci! Het volume werk lijkt zijn vruchten af te werpen ja
het volume was deze keer beestig hard maar theeft me deugt gedaan wel. Het grootste probleem was dat ik in de zwaarste volume weken perongeluk aan het cutten was. Anders ging ik het waarschijnlijk makkelijker verwerkt hebben.Max press is 2x80. Heb nooit echt veel overhead gedaan. Het is nu sinds november ergens dat ik een beetje strongman ben beginnen doen en dus ook log. 1x per week, dusja techniek zit zeker nog niet waar het moet zijn. In december bijvoorbeeld ook maar 2 log trainingen gehad, heb ff gesukkeld met mijn rechter lat.Wat is je Max op oh press?
Vind je log press zelf wat uit verhouding liggen van je bench? Of ligt dat aan mij?
Ik bench max 130kg maar ken bvb wel 1x110kg push press of 8x40kg dumbell shoulder press.
Of train je niet structureel met een log?
(Bedoel dit natuurlijk niet verkeer hè, maar vroeg het me af)
Aaazo, oké duidelijk.Max press is 2x80. Heb nooit echt veel overhead gedaan. Het is nu sinds november ergens dat ik een beetje strongman ben beginnen doen en dus ook log. 1x per week, dusja techniek zit zeker nog niet waar het moet zijn. In december bijvoorbeeld ook maar 2 log trainingen gehad, heb ff gesukkeld met mijn rechter lat.
Er is dus nog veel werk aan haha.
Tips zijn altijd welkom thanks! Vermoed dat het binnen zal zijn, maar ik neem het zeker mee mocht het niet zo zijn.Aaazo, oké duidelijk.
Als de wedstrijd buiten is, en ik je 1 tip mag geven: Zorg dat je probeert tijdens de logpress naar een vast punt wat verder weg te kijken, dat gaat in het voordeel werken van je stabilisatie.
Heb zelf veel aan deze tip gehad toen ik nog strongman deed trainen. (10 jaar geleden)

Thanks sir!Pohhh goed bezig!
Goed herstel volgende week en dan heel veel succes op die wedstrijd!!