Fitness Seller

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.981
Easy squats ja, mooi man. Ben je sneller gaan zakken over de afgelopen maanden of zie ik dat verkeerd?

• #2.983
Easy squats ja, mooi man. Ben je sneller gaan zakken over de afgelopen maanden of zie ik dat verkeerd?
Thx. Goed opgemerkt ja! Hangt voornamelijk van mijn knee sleeves af. Het lichtere volume werk doe ik in sbd sleeves, waar ik net iets trager in zak in de squat. Die sleeves geven geen bounce en voel ik me beter als ik trager ga. Eens ik begin met de heavy singles en doubles switch ik naar stiff sleeves, heb inzers die eigenlijk niet zo strak zitten en dan heb ik comp sleeves van titan die ik gisteren gedragen heb. Die geven in de hole toch lekker wat mee en als ik net dat beetje sneller zak (maar wel gecontroleerd blijf), krijg ik er mooi die extra spring/snelheid uit.

Thx. Goed opgemerkt ja! Hangt voornamelijk van mijn knee sleeves af. Het lichtere volume werk doe ik in sbd sleeves, waar ik net iets trager in zak in de squat. Die sleeves geven geen bounce en voel ik me beter als ik trager ga. Eens ik begin met de heavy singles en doubles switch ik naar stiff sleeves, heb inzers die eigenlijk niet zo strak zitten en dan heb ik comp sleeves van titan die ik gisteren gedragen heb. Die geven in de hole toch lekker wat mee en als ik net dat beetje sneller zak (maar wel gecontroleerd blijf), krijg ik er mooi die extra spring/snelheid uit.
Klopt, je moet op je comp squat altijd zo snel mogelijk zakken als je techniek je toe laat imo. Bij veel lifters gaat de techniek de deur uit en kunnen ze geen spanning meer houden zodra ze sneller gaan zakken maar dat valt bij jou wel mee imo.

• #2.987

Lichte train voor de wedstrijd.​

Paused squat
1 x 175kg
1 x 175kg
1 x 180kg

Log press
1 x 80kg
1 x 80kg
1 x 80kg (Opener)

Squat in sbd sleeves. Heel easy, mooie pauze.

Log men opener 3 keer gedaan, laatste was de beste

• #2.988

Oldschool strongman comp.​

Zercher squat
1 x 165kg
0 x 180kg
1 x 180kg

Log press
1 x 80kg
1 x 85kg
1 x 90kg

Conventional deadlift
1 x 240kg
1 x 255kg PR
1 x 265kg PR

Eerste strongman comp. Was een leuke dag en goed gelift
:)

**Zercher: had ik op meer gehoopt, maar bij 180kg rolde die eerst uit men armen, direct herpakt maar daardoor was die 180 een all out attempt. Geen 2de beurt gepakt.

**Log: super goed. PR, heb em 1 keer in de gym gedaan maar niet gelockt. Hier had ik overschot!

**deadlift: heel nice! Attempt 1 en 2 smooth as f**k. Eerste poging 265 kwam niet van de grond, dan wat hype door het publiek en iedereen die er was en zo toch die 265 getrokken!

Laatste attempts:
180

90

265

Sterk bezig! Beestige deadlift!
Is wel lachen hoe gemakkelijk die 180kg van de grond komt bij de Zercher squat. :laugh:

Cool! Sterke deadlift! Nondeju

Respect :wl:

• #2.992
Thanks!!
@Rik76 haha ja aan de ene kant ook wel benieuwd hoe goed mijn sumo zou zijn nu xD maar aan de andere kant zou ik nooit zo kunnen door pullen op sumo met "off" techniek, wat hier met conventional wel ging.

good lifting!

Thanks!!
@Rik76 haha ja aan de ene kant ook wel benieuwd hoe goed mijn sumo zou zijn nu xD maar aan de andere kant zou ik nooit zo kunnen door pullen op sumo met "off" techniek, wat hier met conventional wel ging.
Conventional is op dat vlak misschien wel wat meer vergevingsgezind.

• #2.995

Vrije training 1​

Trap bar deadlift
4 x 170kg
4 x 170kg
4 x 170kg
4 x 170kg

Stone to shoulder
2 x 55kg PR
2 x 65kg PR
2 x 80kg PR

Floor press
8 x 100kg PR

Rustige trainingen deze week. Beetje bewegen opt gemak, volgende week weer on program.

Damn, ik had niet door dat je je op zo korte tijd moest herpakken. Dat maakt het nog straffer. Sterk!

• #2.998
Nice man!

• #3.000
Thx!

Terug
Naar boven