- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja tis wel zwaarder denk ik. Je word vooral sneller moe omdat je minder spieren kan gebruiken. Maar tgaat me wel af. Schouders heb ik nlg wel uithouding opWat denk je, is dat zwaarder dan een staande OHP? (heb ze ook nog nooit gedaan)
Geen idee. Ik kon nu nog enkele. Ik denk als ik goed gegeten heb en all out ga richting 22-25kan pushenHoeveel reps ohp denk je te halen op hetzelfde gewicht van de Savickas press?
Thanks, westrijd aproved is het inderdaad niet. Ik lock ze inderdaad niet helemaal uit, geen idee waarom maar als ik heavy lift denk ik daar niet aan haha. Als ik er echt aan denk dan is het geen probleemVolgens mij lock je je deadlift niet helemaal uit. Ik weet niet zeker of ze hem op een wedstrijd zouden goedkeuren. Wel lekker aantal reps op dat gewicht![]()

Das een plan. Had bij dl ook al een setje weggelatenVan weinig trainen plots in zo'n volume duiken is misschien ook niet de beste zet wat de gezondheid van je pezen betreft.
Ik zou misschien de eerste week 2 setjes weg laten. De 2de week 1 set en vanaf dan gewoon het schema volgen.
Ik denk niet dat je gains gaat mislopen dan.![]()