AndroidHealthClinic

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Hoop ik ooit eens aan te tikken!
Ik ook, maar ik kom van de andere kant. :D

Als je een beetje verstandig te werk gaat moet dat wel lukken hoor. Je was laatst toch aardig goed bezig. Als je die draad opnieuw kan oppakken kom je er wel. :)
 
Jep zat op 87. Daar stopt het meestal xD ik zou moeten blijven tracken tot ik 90 weeg. Dan zou het beter gaan maar na een tijd steekt dat tegen. En ik wil ook niet veel vetter worden. Dus wil wel rond die 15-17% of waar ik nu op zit blijven, wat het er niet gemakkelijker op maakt.
 
Jep zat op 87. Daar stopt het meestal xD ik zou moeten blijven tracken tot ik 90 weeg. Dan zou het beter gaan maar na een tijd steekt dat tegen. En ik wil ook niet veel vetter worden. Dus wil wel rond die 15-17% of waar ik nu op zit blijven, wat het er niet gemakkelijker op maakt.
Haha ik herken dit probleem ook. Nog nooit boven de 87-88kg gekomen tot mijn laatste bulk, maar dat was echt duwen soms. Zag er wel ram vet uit en 0 ab definitie voor het eerst in jaren, dus dat was mentaal wel even wennen. Nu ben ik weer rond de 88kg en mis ik ergens mijn bulkvorm wel :roflol:
 
Haha ik herken dit probleem ook. Nog nooit boven de 87-88kg gekomen tot mijn laatste bulk, maar dat was echt duwen soms. Zag er wel ram vet uit en 0 ab definitie voor het eerst in jaren, dus dat was mentaal wel even wennen. Nu ben ik weer rond de 88kg en mis ik ergens mijn bulkvorm wel :roflol:
:D Kan me er iets bij voorstellen xD tis dat echt duwen dat het moeilijk maakt om vol te houden he. Ik heb wel graag een beetje definitie nog, als ik mijn abs aanspan wil ik dat ze zichtbaar zijn. Das voor mij men richtlijn of ik te vet word of niet haha :p Al kan ik me wel voorstellen dat je je echt sterk voelt na zo een goeie bulk dat je dat wel mist hehe
 
:D Kan me er iets bij voorstellen xD tis dat echt duwen dat het moeilijk maakt om vol te houden he. Ik heb wel graag een beetje definitie nog, als ik mijn abs aanspan wil ik dat ze zichtbaar zijn. Das voor mij men richtlijn of ik te vet word of niet haha :p Al kan ik me wel voorstellen dat je je echt sterk voelt na zo een goeie bulk dat je dat wel mist hehe
Je zou voor een korte periode even je abs kunnen missen. Als je b.v. door gaat tot je 92kg weegt en dan gaat cutten tot 90kg zou het best weer in orde kunnen komen hoor.

Hmmm, duwen om voldoende eten binnen te krijgen op een dag ... Soms wou ik dat ik dat gevoel kende ... Maar 't is bij mij eerder andersom. :(
 
:D Kan me er iets bij voorstellen xD tis dat echt duwen dat het moeilijk maakt om vol te houden he. Ik heb wel graag een beetje definitie nog, als ik mijn abs aanspan wil ik dat ze zichtbaar zijn. Das voor mij men richtlijn of ik te vet word of niet haha :p Al kan ik me wel voorstellen dat je je echt sterk voelt na zo een goeie bulk dat je dat wel mist hehe
Ja, je wilt op een gegeven moment niet meer eten, maar dan moet je nog die bak kwark, waar je toch al geen zin meer in had, naar binnen duwen. Vind ik een stuk zwaarder dan dieeten iig :p En dat van die abs is herkenbaar, niemand wil er slechter uitzien, maar je wordt wel een pak sterker wat ook weer lekker is... Beetje ying/yang soms.
Je zou voor een korte periode even je abs kunnen missen. Als je b.v. door gaat tot je 92kg weegt en dan gaat cutten tot 90kg zou het best weer in orde kunnen komen hoor.

Hmmm, duwen om voldoende eten binnen te krijgen op een dag ... Soms wou ik dat ik dat gevoel kende ... Maar 't is bij mij eerder andersom. :(
Haha, nouja als je bulkt probeer je dit wel zo clean mogelijk te doen. Bulken op alleen friet, met nauwelijks eiwitten kan iedereen, daarom heeft 50% van nederland ook overgewicht. De moeilijkheid zit hem erin 1,8-2,2keer je lichaamsgewicht per kg aan eiwit naar binnen te duwen en daarnaast nog je kcals te halen.
 
Haha, nouja als je bulkt probeer je dit wel zo clean mogelijk te doen. Bulken op alleen friet, met nauwelijks eiwitten kan iedereen, daarom heeft 50% van nederland ook overgewicht. De moeilijkheid zit hem erin 1,8-2,2keer je lichaamsgewicht per kg aan eiwit naar binnen te duwen en daarnaast nog je kcals te halen.
Ik denk dat mijn dieet doorgaans als een aardige overvloed aan eiwitten heeft. Dus dat zal het probleem niet zijn.
Heb al in maanden geen friet meer gegeten. Eet zeer zelden junk food.
Op zich zit dat wel goed. Alleen kan ik enorme hoeveelheden eten, zonder overvol te raken.

De laatste dagen heb ik wel moeite om van de chocolade paaseitjes af te blijven. :D
 
je traint voor PL toch? dan gewoon lekker 92.9kg zijn ;)

Ja, je wilt op een gegeven moment niet meer eten, maar dan moet je nog die bak kwark, waar je toch al geen zin meer in had, naar binnen duwen. Vind ik een stuk zwaarder dan dieeten iig :p En dat van die abs is herkenbaar, niemand wil er slechter uitzien, maar je wordt wel een pak sterker wat ook weer lekker is... Beetje ying/yang soms.

Haha, nouja als je bulkt probeer je dit wel zo clean mogelijk te doen. Bulken op alleen friet, met nauwelijks eiwitten kan iedereen, daarom heeft 50% van nederland ook overgewicht. De moeilijkheid zit hem erin 1,8-2,2keer je lichaamsgewicht per kg aan eiwit naar binnen te duwen en daarnaast nog je kcals te halen.

1.8-2.2 gram eiwit is niet zo moeilijk toch in een bulk?
 
je traint voor PL toch? dan gewoon lekker 92.9kg zijn ;)



1.8-2.2 gram eiwit is niet zo moeilijk toch in een bulk?
Eiwit is ook niet het probleem, maar ik ben nog nooit zwaarder geweest dan 88kg en zat eigenlijk al jaren tussen de 77-83kg in. Het was in het begin even wennen en aanpassen. Vooral de hele dag door blijven eten in combinatie met werken was even wennen. Achteraf viel het wel mee en als je 120kg+ weegt lijkt het me wel echt een hel.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Hier ook veel moeite met kcal en werk :p ik eet op werk altijd witte bolletjes met pindakaas. Dat verteert vrij snel dus dan kun je toch vrij veel eten. De volkoren producten eet ik dan thuis.
 
Ja, je wilt op een gegeven moment niet meer eten, maar dan moet je nog die bak kwark, waar je toch al geen zin meer in had, naar binnen duwen. Vind ik een stuk zwaarder dan dieeten iig :p

Jep! Eiwitten gaat best goed bij mij. Drink wel 2 shakes per dag. Smorgens bij ontbijt whey en voor ik ga slapen night protein. Verder drink ik vaak een liter chocomelk. En eet veel beleg tussen mijn brood. Liter chocomelk is als ik beleg mee heb waar weinig kcals in zitten. Bv ham of kipwit. Vult gemakkelijk aan.

Dieten met mijn werk is een hel xD heb ik eens 2 weken geprobeerd als test. Als ik de vroege heb ben ik wakker van 02u30 snachts tot 21-22uur. Das een lange periode om te leven op 2800 kcals.
 
Friday 19th April 2019 - BBM, 3 week peaking. Week: 1, training: 3

2ct paused squat
1 x 140kg (@`8) PR
3 x 130kg (@9) PR
3 x 122.5kg
3 x 122.5kg

2ct paused bench
1 x 100kg (@8) PR
3 x 90kg (@7)
3 x 90kg
3 x 90kg
3 x 90kg

Genoeg voor vandaag, onderrug was nog erg rip van woensdag! Stond nog press op het schema maar die 2x press in 3 weken heeft niet veel nut lijkt me. Moet mezelf pushen om veel beter op te warmen voor bench, die single kan telkens een stuk hoger denk ik.
 
Chocomell bulk, those were the days.
 
Team ~2600-2800 kcals bulk checking in :( aka kantoorbaan.
 
Back
Naar boven