AndroidHealthClinic

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

BBM, 3 week peaking. Week: 2, training: 1

Squat

1 x 155kg (@8)
5 x 125kg
3 x 132.5kg
3 x 132.5kg
3 x 132.5kg

1ct paused bench
1 x 115kg (@8)
5 x 90kg
3 x 100kg
3 x 100kg
3 x 100kg

Pin bench press
4 x 80kg (@6)
4 x 90kg (@8)
4 x 90kg (@9)

GPP (upperback)
One arm landmine row
57 x 41.25kg PR

Zalige training samen met member6 en nog een maat.
-Squat voelde heel solid, alleen de single met 155 lag de barbell te hoog op de rug en rolde vooruit, desondanks toch een solid @8
-Bench ging heerlijk, setup zat erg goed en allemaal vlotte reps.
-Pin bench begon echt vermoeiend te worden!
 
2de dag oprij dat ik me echt kut voel en aardig wat buikkrampen heb... Die 57 reps voor de challenge hebben me ook redelijk verneukt blijkbaar, heb er nog altijd last van.
Vandaag poging tot trainen maar fuuuuuck... de vroege van 04u en erna direct begonnen, had nogtans goed geslapen maarja

Deadlift opgewerkt naar single 1x205 @9. Moest @8 zijn, 185 was een @6 ofzo. Hierna moest ik 3x@9 doen. Kreeg 190 zelfs niet meer van de grond, geen lift off. Krampen, en leeg en voel me gewoon lam al 2 dagen.
 
Ai, misschien ook wat last van de plotse warmte?
 
Ai, misschien ook wat last van de plotse warmte?
Geen idee . Zal ook wel met men werk te maken hebben. Heb 0,0 regelmaat de laatste tijd. Dagshiften, lates, vroeges, dagjes thuis alles door elkaar... vermoed dat dit wat op men lichaam begint te werken
 
Geen idee . Zal ook wel met men werk te maken hebben. Heb 0,0 regelmaat de laatste tijd. Dagshiften, lates, vroeges, dagjes thuis alles door elkaar... vermoed dat dit wat op men lichaam begint te werken
Regelmaat is een zegen.
Hopelijk betert het weer de komende dagen.
 
Deadlift
1 x 180kg
0 x 195kg (geen liftoff terwijl 180 @6 ofzo was)

Close grip bench press
6 x 100kg (@8.5) PR
5 x 100kg (@8.5)
5 x 100kg (@8.5)

Beetje aanmodderen voorlopig. Bench ging wel lekker
 
Speelt vermoeidheid je parten?
 
Gezien ik nu toch niet weg ga naar de ardennen denk ik dat ik gewoon terug naar het 12week str template van BBM ga gaan, en deze eens proberen finishen lol. Heeft geen zin om de peaking verder te doen als ik weet dat ik toch geen PR's ga zetten, maar ik heb wel de eerste 2 weken min of meer kunnen testen en het bevalt me wel, dus dat kan zoiezo een peaking template worden voor mij
em-happy.png

Gisteren 9uurtjes geslapen, voel me een stukje beter vandaag
em-happy.png
Morgen zou ik eerste training doen
 
BBM, 12 week strength. Week: 1, training: 1


Squat
5 x 110kg (@6)
5 x 120kg (@7.5)
5 x 130kg (@8.5)

Press
5 x 50kg (@6)
5 x 55kg (@7)
5 x 60kg (@8.5)

Pendlay row
10 x 60kg
10 x 70kg PR
10 x 75kg PR

Training ging best goed,
squat: had ik wel veel pijntjes, ellebogen/heupen. Heupen ging snel over in de opwarming ellebogen voelden pas goed tegen de laatste 2 werksetjes
press: vlot
Pendlays: clean, zonder straps
 
BBM, 12 week strength. Week: 1, training: 2


Deadlift
5 x 160kg (@6)
5 x 180kg (@8, belt vanaf hier)
4 x 185kg (@9)

1ct paused bench
5 x 80kg (@6)
5 x 90kg (@7.5)
5 x 100kg (@9)

Pin squat
10 x 80kg PR
10 x 90kg PR
10 x 100kg PR

-Deadlift: bij 3de rep van de top set kreeg ik opeens terug wat eten in men bek, BRRRR. reps gingen vlot maar na dat geval op de 3de rep kon ik erna moeilijk ademen, amper nog bracen, dus 4de rep was opeens al @9
-bench: Moeilijk geval, reps gingen goed maar vorige keer moest ik close grip benchen en deed ik 6*100 / 5*100 / 5*100 alle sets @8.5 ongeveer. Ben ik dan zoveel sterker close grip of wat? Want mijn PR's staan wel op gewone grip.
-Pin squat: 10 reps, dodelijk voor de conditie en hartslag lel
 
Je eten herkauwen is alles behalve aangenaam. Jakkes.
 
BBM, 12 week strength. Week: 1, training: 3

Squat (no belt)
4 x 120kg (@6)
4 x 130kg (@7)
4 x 140kg (@9) PR

Slingshot bench press
5 x 110kg (@6) PR
4 x 120kg (@8.5)
4 x 120kg (@9)

Close grip incline bench
10 x 60kg
10 x 60kg
10 x 60kg

Goeie training.
-Squat: eerste keer sinds tijden dat ik beltless squat en damn dit ging goed! 4*140 is een mooi beltless PR, en voelde heel erg goed! Beetje minder diep gaan squatten en voel me een pak sterker. Eens in een strak broekje gesquat om zo de nieuwe diepte te checken en zonder tshirt om brace te checken en vond het er beiden redelijk goed uitzien. De upperback nog iets tighter (volgende sets was dit wel zo, ellebogen meer onder de bar en tighter)
-Slingshot bench: was ff wennen weer, voelde goed.
-Close grip incling: lekker de rest uit de triceps gepompt.

Voor de een of andere reden wil mijn filmpje niet starten met publiceren. Film later wel eens opnieuw.

 
BBM, 12 week strength. Week: 1, training: 4

Deadlift from blocks
4 x 160kg (@5)
4 x 180kg (@6)
4 x 200kg (@7)

Close grip bench press
4 x 70kg
4 x 80kg
4 x 90kg

Training kort en licht gehouden.
Heb al een tijdje last aan de linker kant van mijn onderrug en die pijn straalt recht door naar beneden naar mijn linker bil naast mijn staartbeen. Heb er geen enkele training last van gehad tot nu een beetje... Heb heel wat uren in de auto gezeten omdat we opzoek zijn naar een nieuwe zetel en dat heeft duidelijk voor heel wat irritatie gezorgd. Pijn word scherper als ik mijn bekken voor/achteruit kantel.
Als ik wat kijk naar mijn symptomen kom ik op deze spier 'De heup-lendenspieren (M. Iliopsoas)'. De tekst/afbeelding hieronder geeft bijna perfect weer wat/waar ik het voel.

2crosxl.jpg
 
Pijn loopt intussen gemakkelijk op naar een 8/10 als ik me moet bukken/buigen of in verkeerde positie kom. Als ik wandel is het aanwezig maar zeker verdraagbaar...
Denk niet dat ik zo kan gaan werken morgen, kan me amper bukken en dat moet ik nu nrt heel de dag doen op mijn werk.
Pijn is ook erg scherp als het aanwezig is, beetje gevoel van een scheurtje... scherp, altijd op dezelfde plaats, bij bepaalde beweging en verdwijnt snel als je terugkeert naar gewone positie. Denk dat ik morgen zoiezo naar de dokter moet voor een briefje.
Is een sportdokter, neemt ook soms echo als het nodig is. Dus een mijn uitleg doen en zien of die kan vinden wat het kan zijn mss...
 
Back
Naar boven