MuscleMeat

Psycomantje's log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Haha ja inderdaad. Laatst was het toch wel redelijk serieus die pijn die savonds kwam. Als je naar 8/10 gaat weet je toch al dat je goed moet beginnen opletten en kijken wat lukt zonder het erger te maken. Raarste was dat dit smorgens telkens verdween. Toen elke avond dat ik men bed ik kroop dacht ik wel wtf doe ik eigenlijk :p ik moet fotos laten maken. Maar kijk die erge pijn blijft nu ook al weg en het lijkt goed te gaan. Maar inderdaad tis voor jezelf de lijn zoeken. Je bent de enige die het voelt en je moet proberen uitzoeken of het serieus is of niet.
    Voordeel van al jaren liften is dat je wel al sneller weet welke pijn serieus is en wat niet p
     
    BBM, 12 week strength. Week: 3, training: 1 injury
    Pin squat
    3 x 100kg
    3 x 100kg
    3 x 100kg
    3 x 100kg
    3 x 100kg
    3 x 120kg
    3 x 120kg
    3 x 120kg
    3 x 120kg
    3 x 120kg

    Db bench press
    10 x 20kg
    10 x 25kg
    10 x 30kg
    10 x 35kg PR
    6 x 40kg PR

    Normale back squats deden pijn aan mijn onderrug. Pin squats gingen wel op het punt waar ik net niet parallel ga dus heb hier wat volume gemaakt, zo is de spier goed in beweging zonder pijn.
    Dan nog gewoon wat dumbell bench voor de fun. Eerste keer ooit dat ik 40Kg dumbell bench, kleren dingen om in positie te krijgen damn! Kon nog wel een rep of 2 maken maar onderarmen gingen wobly en wou geen 40Kg dumbells in men face :p
     
    Net even bezig geweest aan mijn cage. Doordat ik tussen mijn rack een houtenplatform heb gemaakt lig ik 3Cm hoger waardoor bij bench de west-side spacing holes net te laag kwamen om perfect uit te racken en het eerstvolgende gat te hoog. Laatste westside hole ging wel hoor heb het altijd zo gedaan. Maar vandaag 2 nieuwe gaten bijgeboord. Ik kan jullie verzekeren dat 18mm gaten in een rek boren best lastiger is dan ik eerst dacht! 40min geboord voor 2paar gaten en stond in het schuim en zweet... Heel men garage moeten leegmaken door al de ijzerschilfers en stofzuigen, dan ook maar besloten eens te dwijlen al mijn materiaal er bijna uit was :p de normale gaten zijn 17MM maar vond nergens een 17MM boor dus maar met 18Mm geboord.
    20190523_193451.jpg
    20190523_195127.jpg
    20190523_195137.jpg
     
    HNS meet
    Deadlift
    1 x 200kg (@7)
    0 x 220kg
    4 x 200kg PR @9

    Bench press
    1 x 110kg (@7)
    2 x 120kg (3de rep net niet)

    Farmers hold
    125kg - 125Kg per hand, 30Sec hold +-

    Yoke walk +- 14m denk ik
    100kg - 14m
    150kg - 14m
    150kg - 14m
    200kg - 14m
    200kg - 14m

    Atlas stones +-1.40m
    80kg - over 1.40m
    80kg - over 1.40m
    90kg - over 1.40m
    90kg - Net niet over de 1.40m

    Leuke dag, jammer genoeg de 220 niet gelift, kleine liftoff maar niet verder. Wel een leuk VPR weer. Farmers hold was heavy ook. Yoke slopen en stones zijn altijd leuk
    em-happy.png

    Top. Hier wat filmpjes
     
    Upperback is serieus stijf wauw!! De rest valt al bij al nog mee. Beentjes en heupen een beetje. Zelfs men handen een beetje stijf lol, maar dat kan zijn omdat ik. Na de training nog stabilise heb uitgeschoten en verschept van mijn oprit.
     
    Boh lekker vermoeid vandaag, kga men bedje in. Van 06-18u gewerkt, eerst op men werk dan aan de oprit. Nu 2dagjes verlof om de oprit klaar te krijgen. Deze week zal er dus niet veel getraind worden. Ben nog altijd stijf van zaterdag btw!
     
    Je hebt zaterdag en vandaag ook aardig wat volume gemaakt (werken+training). Dat zal er wel ff in blijven zitten.
     
    Ohja rip knieen en rug btw
     
    Wow, stevig gewerkt!
    Ziet er heel goed uit! (de auto van de buurman ook :D)
     
    Wow, stevig gewerkt!
    Ziet er heel goed uit! (de auto van de buurman ook :D)
    Jah een subaru met gepimpte uitaat :p als die zijn auto start ben je wakker:p
     
    Jah een subaru met gepimpte uitaat :p als die zijn auto start ben je wakker:p
    Daar horen toch ook gouden velgen onder?

    Opritje ziet er weer netjes uit, jammer dat dit soort shit ook je liften een beetje in de war kan schoppen ivm rug en knieën.
     
    Haha nja :p thanks. Ja zal ik wel nog even goed voelen vermoed ik dagjes van 10 uurtjes op de knietjes zitten en bukken en aanvoeren. Ben ik niet meer zo gewend :p
     
    DBB squat challenge
    Squat
    11 x 125kg PR

    Eerste normale backsquat sinds de injury. Zeker niet ontevreden. Had nog enkele reps in de tank maar durfde nog niet helemaal all out gaan. Was ook echt buiten adem aan het geraken al.
     
    BBM, 12 week strength. Week: 3, training: 1
    Squat
    1 x 150kg (@8)
    5 x 120kg (-20%)
    5 x 120kg
    5 x 120kg
    5 x 120kg
    5 x 120kg

    Reverse grip bench press
    10 x 82.5kg (Dbb challenge) PR
    5 x 72.5kg
    5 x 72.5kg
    5 x 72.5kg

    Seated cable row
    6 x 70kg
    6 x 70kg
    6 x 70kg

    Ok training, squat ging cva. wel goed vermoeid vandaag al. Reverse grip bench is voor DBB challenge, rare oefening voel je wel goed in de armen/lats/bovenrug. In plaats van press. Seated cable ipv penldays
    Filmpje bench
     
    Back
    Naar boven