Fitness Seller

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Haha geen idee xD heb wel eens een filmpje van brian alsruhe zien passeren met wat voordelen ervan
 
Deadlift
6 x 120kg (Conventional)
6 x 140kg
5 x 160kg
5 x 160kg (belt)

Bench press
6 x 60kg
6 x 80kg
6 x 90kg
6 x 100kg
6 x 90kg

Safety bar squat
10 x 57kg
10 x 77kg (laatste rep weer mini knapje in de onderrug) PR

Ez bar curl
10 x 27.5kg
10 x 27.5kg

Ben eindelijk van mijn onderrug blessures af. Dacht ik ga eens lightweight ssb squatten gaat misschien beter zijn. Alles voelt goed ineens pjew mini knapje waar mijn blessure zat, geen echte pijn ofzo maar licht gevoelig nu. Ik heb geen flauw benul wat ik elke keer verkeerd doe. Ik heb het even gewoon gehad met squatten en ga die hele boel gewoon skippen en voor de rest deadliften en upperbody. Ik zal wel zien wat ik verder ga doen voor de lowerbody.
 
Kan je niet proberen pin squats te doen en in het begin te pinnen erg hoog zetten en zo langzaam aan de pinnen lager en lager zetten?
 
Of wellicht een andere squatvariant? Misschien een tijdje front squats of belt squats?
 
Belt squats wil ik inderdaad graag proberen. Daar moet ik dan ff 2 boxen voor zien te maken. En pin squats kan ik wss ook wel doen zorgen dat men diepte net randje parallel is
 
Belt squats wil ik inderdaad graag proberen. Daar moet ik dan ff 2 boxen voor zien te maken. En pin squats kan ik wss ook wel doen zorgen dat men diepte net randje parallel is
Je moet vooral je lichaam niet gaan aanleren dat er iets gevaarlijk is aan tot op diepte te squatten.
Je hebt het vroeger vaak genoeg gedaan, zonder problemen.
Langzaam aan de diepte terug introduceren en dan moet dat wel goed komen hoor.
 
Hip belt squat
10 x 40kg PR
10 x 60kg
10 x 60kg
10 x 60kg PR

Incline bench press
8 x 60kg
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg

Dumbbell press
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg

Pull up
6 x
6 x
6 x

Belt squats lukken goed. Alleen de setup is wat werk. Ook geen idee wat normale gewichten zijn. Maar kan me inbeelden dat meer en meer plates echt lastig worden om aan die dip belt te hangen en aangenaam te zijn...
 
Eergisteren ziek beginnen worden. Vanacht wat erger geworden. Hoofd staat op springen soms, keelpijn en hoesten. Verstopte neus. Vanachr koorts gehad denk ik want lag te rillen en beven in mijn bed. Awesome
 
Aai kut man, veel beterschap gewenst!
 
BBM, hypertropy. Week 1, training 1


Squat
6 x 100kg (@6)
6 x 110kg (@7)
6 x 115kg (@8)
6 x 115kg (@8)

Db bench press
15 x 25kg PR
5 x 25kg
5 x 25kg
5 x 25kg
5 x 25kg
4 x 25kg

Press
6 x 40kg
6 x 50kg
6 x 55kg
6 x 50kg

Skullcrushers
12 x 27.5kg
12 x 27.5kg
12 x 27.5kg
12 x 27.5kg

Pull up
6 x
6 x
6 x

Eerste training weer gestart, samen met men neef was leuk.
 
Stijve beentjes vandaag. En chest is goed stijf. We weten weer dat we gestart zijn haha
 
Ja kan er wel mee leven. Enigste wat ik nu el ff denk is dat het morgen wss nog erger voelt xD
Haha, ja dat zou best kunnen.
Maar wat beweging doet de last normaal snel afnemen. Zeker omdat je geen hele gekke dingen gedaan hebt.
 
Welke hypertrophy template is dit? Ik herken hem niet.
 
Back
Naar boven