XXL Nutrition

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Gisteren opgestaan met aardig wat pijn in mijn linker glute.. zo ergens aan de bovenkant diep in de spier. Kan er niet echt op drukken.
Vandaag opgestaan met nog meer pijn... wandelen lastig, en voorover buigen doet enorm lastig.

Deze ochtend wat bodyweight squats into empty bar squats en dan ff kort foam rollen. Dan kan ik echt goed voelen waar het zit. Lijkt of de beweging zeker goed doet. Straks voor ik ga werken nog wat squats doen en kijken of ik nog wat kan doen
 
Vandaag een shift auto's rijden op het werk en het in en uitstappen continue begint echt serieus lastig te worden. Begint goed pijn te doen. Zal blij zijn als het gedaan is. Nog een uurtne op men tanden bijten.

Morgen kijken wat lukt qua training. Beetje kijken welke rom lukt en welke loads ik aan ga kunnen
 
Boh de pijn is ondertussen echt fel wanneer ik rechtsta uit de zetel of een stoel. Als ik recht sta kan ik me ook geen 10cm voorover buigen zonder echte pijn.

Rare is dat ik mijn glutes wel gewoon kan opspannen zonder pijn... man man hopelijk passeert dit snel
 
Ben benieuwd naar je training. Ik heb vaak onder trainingen geen last, zolang je op vorm en spanning focust.
 
Klinkt niet goed! is het zo ineens opgespeeld?
 
Ik zou er niet te fel over panikeren. Het is uiteraard strontvervelend maar het kan net zo goed over een paar dagen weer weg zijn.
 
Klinkt niet goed! is het zo ineens opgespeeld?
Yep ben er gewoon zo mee opgestaan gisteren. En laatste training is van donderdag, waar ik geen enkele last had en nieks gevoeld heb. Ook de vrijdag niet.

Gisteren gingen pijn levels tot 8-9 bij bepaalde bewegingen. Voorlopig lijkt het een tikjke beter. Kan iets 'makkelijker' recht gaan staan met pijn eerder 7-8 op een bepaald punt. Ik ga me nu klaar doen en een beetje gaan wandelen, lichte pijn bij wandelen als ik mijn linkerbeen voor zet. Hoe groter de stap hoe groter de pijn (als de spier rekt dus). Voorzichtig wat gaan wandelen, in beweging houden lijkt me nu wel goed
 
Wellicht doen andere bewegingen minder pijn. Je zou misschien kunnen proberen om een stukje te fietsen of op zo'n elliptical. Beterschap!
 
Bbm, Strength 3. Week 5, training 1


Squat
1 x 150kg (@8)
5 x 130kg (@8.5)
5 x 110kg
5 x 110kg
5 x 110kg
5 x 110kg

Bench press
1 x 120kg (@9)
4 x 105kg (@8.5)
4 x 100kg
4 x 100kg
4 x 100kg

Floor press
8 x 60kg
8 x 80kg
8 x 80kg

Ok training. Gezien de pijn in mijn glute ging dit best goed. Back off sets iets lichter gehouden dan anders.
 
Ziet er goed uit om geblesseerd te zijn :hedbang:
 
Bbm, Strength 3. Week 5, training 2


Deadlift
1 x 210kg (@8.5)
5 x 187.5kg (@8)
5 x 150kg
5 x 150kg
5 x 150kg
5 x 150kg

2ct paused bench
4 x 80kg
4 x 90kg
4 x 100kg
4 x 95kg
4 x 95kg

Front Squat + Seated cable row
8 x 60kg + 12 x 60kg
8 x 80kg + 12 x 60kg
8 x 90kg + 12 x 60kg

Goeie training,
-Deadlift: bij de top single was de form een beetje off. Ipv naar achter zitten trok ik mijn kont naar de bar waardoor mijn knieen naar voor kwamen en de bar dus ook wat naar voor rolde. Had makkelijk een @8 kunnen zijn anders. de 5x187,5 vlogen omhoog! Eerste 3 reps op 1 ademhaal.
-Paused bench: Zal goed zijn dat ik weer wat meer paused werk doe en wat meer tijd spendeer op de borst om alles goed op spanning te zetten daar.
-Front squat: blijft gruwelijk
:p
Barbell wou telkens wegrollen na 5reps en moest beginnen mee duwen met mijn handen hierdoor
:p
Eerste 4 reps gaan altijd wel goed maarja xD
 
Bbm, Strength 3. Week 5, training 3


Safety bar squat
1 x 147kg (@8)
4 x 137kg (@8.5)
4 x 130kg

Bench press againt bands (yellow bands, double over)
5 x 60kg
5 x 70kg
5 x 80kg
5 x 90kg (@9) PR
5 x 80kg

Press + Ab roller
10 x 40kg + 8 x
10 x 40kg + 8 x
10 x 40kg + 8 x

Rare training. Enorm veel zin in de training toen ik aan het werken was nog, heel goed gegeten. Was een echt lastige werkdag vandaag... We reden met 15 tugmaster chauffeurs op 1 bootje, iedereen reed constant in elkaar zijn weg en je moest echt super gefocust zijn en heel de tijd enorm goed opletten op alles want er reden ook nog cardrivers tussen. Thuis gekomen me effe in de zetel gezet terwijl het eten in de oven zat en BAM de hamer was daar phaaaaoooow. Gegeten, preworkout (blast) shake erin gekapt en ff op de PC gezeten wat trainings vids bekijken en wat motivatie op doen
:p


SSB squat: Was weer serieus wennen is al een maand of 3-4 geleden. Na de 4x137 was ik eigenlijk volledig kapot, zo voelde het toch. Had de beef binnen in, trilde volledig en al mijn energie leek op.... Protein bar gegeten en dextro in men water gesmeten. GELUKKIG was het super low volume op deze.
Bench: begon er lichtjes weer door te komen... Innerlijke beef was over maar zat zeker niet op volle energie, maar toch wel lekker een PR kunnen zetten.
 
Eergisteren was mijn rug weer serieus lastig aan het doen. Blessure leek ff terug door het continu in en uit stappen in auto's op het werk. Vandaag al een stukje beter ondertussen maar wel nog aanwezig.
 
Ondertussen toch al weer wat beter met de rug. Maandag weer trainen, dit weekend heb ik een vrijgezellen dus dat word nieks haha
 
Bbm, Strength 3. Week 6, training 1


Squat
1 x 170kg (@10)
5 x 150kg (@9) PR
5 x 120kg
5 x 120kg
5 x 120kg

Bench press
1 x 125kg
4 x 110kg
4 x 102.5kg
4 x 102.5kg
4 x 102.5kg

Floor press
5 x 76kg (close grip, neutral grip.)
5 x 76kg
5 x 76kg

Niet gedacht dat ik zulke goeie training ging draaien! Al 2 weken na elkaar dat ik de vroege shift heb, deze ochtend om 02.30 mijn wekker en overslapen.... Om 03.35 wakker geworden, uit mijn bed gevlogen, kleren aan gedaan, eten in mijn rugzak gesmeten en de baan op gevlogen. 03.58u op mijn werk en moet om 04u beginnen, gelukkig net op tijd dus
:p
(foreman heeft een enorme hekel aan te laat komen). Mijn 'ochtend' was dus helemaal om zeep zoals je wel kan bedenken. Thuis gekomen aardig kapot, ff in de zetel gaan zitten continue in slaap vallen -.- Iets gegeten en dan kleine dingen beginnen doen, vaat en afwas en wat stofzuigen. Nog een pannenkoekje of 4 gegeten en een preworkout booster gedronken (blast). Mezelf in de garage gesleept en tot mijn verbazing een goeie training neergezet, wel een lange training... Had veel rust nodig tussen sets.
Weekje rust met mijn lowerback heeft goed gedaan, is nog niet helemaal weg maar goed genoeg.
Filmpje squats: 1x170 / 5x150

Filmpje bench: 1x125
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven