Fitness Seller

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Safety bar squat
6 x 117kg
6 x 117kg
6 x 117kg
6 x 117kg

Close grip bench press
6 x 100kg
6 x 100kg
8 x 100kg PR

Good morning + Pull up
10 x 57kg + 6 x

En toen was het eten klaar
:)

8x100 CGBP
 
Heeft dan een home gym tijdens corona, traint niet :dunno: :D
Vieze jij gaat waarschijnlijk zijn huis afbreken als hij dit leest :roflol:
:D :D Ben echt een luie hond door de corona haha. Wel heel mijn tuin op orde gebracht en mijn tuinhuis vermaakt. Tijd om weer te knallen.

Als ik mijn bench bekijk ben ik nooit zeker of ik nu sterker ben close grip of men normale grip :p beetje raar. Mjah
 
Squat
5 x 100kg
5 x 120kg
5 x 130kg (belt)

Bench press
4 x 80kg
4 x 90kg
4 x 100kg

Press + Dips
10 x 40kg + 10 x
10 x 40kg + 10 x

Niet te gek beginnen. Dit was meer dan genoeg voor de eerste training weer, direct na men werk op een paar noten en een appel.
 
Running
3,38km - 20,46 min

Eerste loop sinds geen idee? 10jaar? Enkels en beentjes zijn hiervan al kapot en ademhaling was triest.
Kvoelde me een vuile oude vent xD
 
Wie gaat er nu ook lopen? :duh:
Kvraag het mezelf ook af, maar moet toch wel dringend eens iets van conditie op bouwen :p voel ik in men trainingen ook :p
 
Kvraag het mezelf ook af, maar moet toch wel dringend eens iets van conditie op bouwen :p voel ik in men trainingen ook :p
Ja, ik voelde het de laatste tijd ook. Echt kapot na enkele reps.
Wat GPP heeft zeker een positief effect op de trainingen. Maar lopen ... nah.
 
Ja, ik voelde het de laatste tijd ook. Echt kapot na enkele reps.
Wat GPP heeft zeker een positief effect op de trainingen. Maar lopen ... nah.
Weet niet goed wat anders:p
 
Je kan verschillende zaken combineren. Alles wat je hartslag opdrijft is goed eigenlijk. Dumbbell swings, farmers walks, jumping Jack...
Dat is toch weer net wat anders dan bv. een (half)uurtje fietsen of lopen, cardio zou je ook gewoon moeten doen voor je algehele gezondheid :)
 
Als je nog ideeën nodig hebt voor je GPP zie de bijlage van RTS.
 

Bijlagen

  • Directions for GPP.pdf
    592,5 KB · Weergaven: 63
Dat is toch weer net wat anders dan bv. een (half)uurtje fietsen of lopen, cardio zou je ook gewoon moeten doen voor je algehele gezondheid :)
Qua uitvoering is het net wat anders. Qua effect ... ik durf dat betwijfelen.
 
Waarom geen 5x5, ik hoorde dat het in combinatie met 2liter melk de beste keus is?!
:D Als ik 5x5 doe na een hele tijd niet trainen, ben ik 2 weken kreupel en komt er van trainen weinig in huis :p liever slow en easy start voor de 1ste week en 2de week mss ook nog
 
Squat against bands
4 x 90kg (Orange + green band (+-39Kg on top))
4 x 100kg
4 x 110kg

Close grip bench press
5 x 80kg
5 x 90kg
5 x 100kg

High incline dumbell bench
10 x 25kg
10 x 25kg
10 x 25kg

Dips + Ez bar curl
8 x 10kg + 8 x 37.5kg
8 x 10kg + 8 x 37.5kg
8 x 10kg + 8 x 37.5kg

Goeie training. Alles voelde licht, dat geeft een goed gevoel om verder te gaan. Band squats beginnen mijn favoriete squat te worden denk ik. Mijn techniek is mooier dan op de normale squat, omdat ik zo naar beneden geduwd word zat ik veel meer spanning tijdens het zakken en heb ik zo niet echt spannings verlies in de hole ook. Deze doet altijd wonderen voor men squats. Vorige cycle gewoon orange band, deze keer green band bij gedaan om zo toch wat verschil te hebben.

5x100

5x110
 
Back
Naar boven