- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik close grip doe wel, Pinkie net naast de streep maar anders gewoon dat maximale grip.Doen jullie de incline bench met dezelfde grip als normale bench? Heb altijd het gevoel dat ik iets smaller moet nemen bij incline anders voelt het echt kut..
Doen jullie de incline bench met dezelfde grip als normale bench? Heb altijd het gevoel dat ik iets smaller moet nemen bij incline anders voelt het echt kut..
Ik bench ringvinger op de ringen. En incline voelt iets beter als ik pinken net binnen de ringen heb. Al heb ik gisteren 4 van de 5 sets gewoon ringvingers op de ringen gehouden en iets trager proberen zakken en meer tight position proberen vasthouden en dat voelde wel een pak beter dan al.Ben nu een week of 3 a 4 bezig weer inclines te doen, en ik moet zeggen dat ik precies dit ook heb.
Normaal pak ik de bar met mijn middelvinger op de ringen, dat voelt bij inclines inderdaad echt heel vaag en kut.
Heb mijn grip iets smaller gemaakt, naar pink op de ringen en dat voelt echt ineens stukke beter.
Ja, je moet wel wat controle houden als je zakt bij een incline. Dit helpt je later ook bij je comp bench.Ik bench ringvinger op de ringen. En incline voelt iets beter als ik pinken net binnen de ringen heb. Al heb ik gisteren 4 van de 5 sets gewoon ringvingers op de ringen gehouden en iets trager proberen zakken en meer tight position proberen vasthouden en dat voelde wel een pak beter dan al.
Jou close grip is ringvingers op de ringen?Ja, je moet wel wat controle houden als je zakt bij een incline. Dit helpt je later ook bij je comp bench.
Wel vreemd dat jouw normale bench ongeveer mijn close grip is. En dat terwijl jouw armen toch een stuk langer zijn.
Zoals je kan zien in mijn laatste filmpje als ik ringvingers op de ringen bench, zit ik al buiten een 90 graden hoek dusja.... Mijn close grip bench is zo'n 3cm met mijn pinken binnen de ringen 
CGBP (flat) wordt door Jordan van BBM heel close gedaan (42cm / 16,5inch tussen beide wijsvingers), zo staat ie ook in mijn programmering.
Ik doe hem op basis van deze instructie, in de praktijk is dat wijsvingers op de rand van de binnenste knurling.
Mijn close grip is pink op de ringen.Jou close grip is ringvingers op de ringen?Zoals je kan zien in mijn laatste filmpje als ik ringvingers op de ringen bench, zit ik al buiten een 90 graden hoek dusja.... Mijn close grip bench is zo'n 3cm met mijn pinken binnen de ringen
![]()
Mijn close grip is wel even sterk als mijn normal grip ongeveer. Zeker op reps toch. Mss minder op echte 1rms.Mijn close grip is pink op de ringen.
Mijn comp grip is wijsvingers op de ringen.
Volgens RTS is je normale grip wat je in competitie gebruikt. Verder dan wijsvingers op de ringen mag niet. Dus voor de kortste ROM is dat wat ik gebruik.
Voor CGBP zet je je handen iets dichter bij elkaar. Niemand die je kan zeggen hoe dicht dat is. Voor very close grip zet je ze dichter bij elkaar dan bij CGBP.
? (enigste set met wrist wraps was de 110Kg) Wtf man mijn beste gewone bench ooit is 6x112,5...Ik ook bijna niet hoor xD maar de 180 was zo makkelijk.... men belt moest wel los aan, die mocht niet spannen xD. Dat was zo'n 10cm onder de knie dan. Maarja das langgeen mid shin xDIk had in die situatie geen 200kg durven trekken hoor.
Ik doe ze altijd van 7,5cm blocks. Ik denk dat ik al bijna recht sta als ik ze van 15cm zou doen.
Onze verhoudingen qua ledematen zijn dan ook helemaal anders.Ik ook bijna niet hoor xD maar de 180 was zo makkelijk.... men belt moest wel los aan, die mocht niet spannen xD. Dat was zo'n 10cm onder de knie dan. Maarja das langgeen mid shin xD