XXL Nutrition

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Squat
1 x 160kg (@8)
5 x 145kg (@8)
5 x 130kg
5 x 130kg
5 x 130kg
5 x 130kg

Bench press
1 x 122.5kg
4 x 115kg PR
4 x 105kg
4 x 105kg
4 x 105kg
4 x 105kg

Close grip floor press
8 x 60kg
8 x 70kg
8 x 80kg
8 x 70kg

Lekkere training! squat en bench gingen beide erg goed.

1x160

5x145
 
Deadlift
1 x 200kg (@7)
1 x 210kg (@8)
5 x 190kg (@8)
5 x 170kg
5 x 170kg
5 x 170kg
5 x 170kg (Dit moet wel een dik total vpr zijn)

2ct paused bench
4 x 100kg
4 x 110kg (@8) PR
4 x 110kg (@9)
4 x 100kg

Tempo squat
8 x 60kg (303) PR
8 x 80kg
8 x 80kg PR

-Deadlift: ging weer fucking hard! PR is 220 dus dit beginnen mooie nummers te worden
:)

-Bench: begint ook weer richting oude nummers te gaan
:)
zeer blij.
-Tempo squat: kon niet meer
:p
rug en benen waren aardig op om nog hogere gewichten in tempo vast te houden. Ook is mijn linker hiel volledig in een blaar bedekt
:(
Deed fucking pijn om te squatten telkens je knieen vooruit gaan duwt de hiel van je schoen wat meer.

5x190 dl

4x110 @8 bench
 
Hard gewerkt man! Niet vanzelfsprekend met dit weer.
Thx! Twas echt zweten in men garage. Vanaf volgende week word het volume verminderd. Ga ik niet om geven. Dit volume doet me goed maar merk wel dat ik trager begin te herstellen hiervan. Veel gebeurt dat ik ergens rond week 7-8 een dipje begin te krijgen. Vooral mentaal eigenlijk dan. Nu ben ik echt goed bezig, goeie focus, hoed eten, alles regelen om telkens mijn 4 dagen te trainen. Dan merk ik ook echt wel dat het goed gaat. Normaal gezien is het na deze week 2 weken met wat minder volume dacht ik en dan week 8 is een low-stress week denk ik. Setjes van 10 met laag %.

Normaal gezien moet ik vanaf 6 juni strandcabines zetten. 7-9 dagen erg zwaar werken. Dit zal in de lowstress week vallen normaal. Dus dan ben ik even verwijderd van trainen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, die templates zijn wel redelijk goed geregeld voor de meeste mensen. Die high stress weken volgen zich niet over te lange termijn op. Ze steken er regelmatig wat extra kansen om te recupereren in.
 
Ja, die templates zijn wel redelijk goed geregeld voor de meeste mensen. Die high stress weken volgen zich niet over te lange termijn op. Ze steken er regelmatig wat extra kansen om te recupereren in.
Inderdaad :) Zit nu op het punt dat er overal vpr's beginnen te verschijnen en dus mijn oudere beste niveau aan het verbeteren ben, dus hopelijk kan ik dit lekker door trekken en laat dit zich goed uiten :)
 
Bulk gaat wel lekker in deze corona tijden :p Eerste weging gedaan in week 3 van men training.
Week 3: 87,2
week 4: 87,5
week 5: 88,0 (deze ochtend)

Traag maar gestaag :) Wel duidelijk dat ik op dit bodyweight duidelijk meer vet heb dan ik op de +- 84 had :p Deze cycle ga ik volledig in bulk afwerken om hopelijk mooie pr's te knallen. En dan ga ik waarschijnlijk (heb dit al meerdere keren gezegd) toch echt eens een cut inzetten en weer leane worden en zoveel mogelijk van de gewonnen spiermassa proberen te behouden :)
 
Kan ook zijn dat je door meer carbs te eten wat voller uitziet.
Dus er zomaar van uit gaan dat je vet % hoger ligt zou ik niet doen.
 
Net nog een poging gedaan om samen te trainen met men vrouwtje. Kwam nu zo uit, viel jammer genoeg weer tegen.
Beginnen met squats. (Training 11)
Opwarmen, goed.
Set 1, heb weinig adem.
Set 2, heb hoofpijn.
Set 3, tijdens de set gooooh mijn benen doen zo'n pijn.

Elke set, elke rep vliegt omhoog. 5de rep gaat telkens even snel als de 1ste rep... ik laat haar telkens 2 trainingen op het zelfde gewicht en dan verhoog ik haar met 2.5kg totaal. Kleine stapjes, ze vliegen omhoog.... 'als je me zo gaat afbeulen ben ik het tegen volgende week beu, wat is er nu leuk aan jezelf pijn doen.'
Man word ik zo kwaad van vanbinnen. Ik steek er mijn tijd in en offer soms stukken van mijn training op, om telkens gezaag te horen hoe moeilijk het wel is terwijl elke rep gewoon omhoog vliegt.
Dan heb ik maar gezegd 'als je geen zin hebt stopt er dan mee' en is ze uit de garage gegaan.
Einde liften dus vermoed ik. Uiteindelijk jammer want ze had wederom geen last meer van haar schouders en nek waar ze altijd over klaagde. Ze werkte eindelijk eens aan haar lichaam en pijntjes en lichamelijke gezondheid. En gewoon iets wat we dan 'samen' deden al dan niet op een andere dag en soms samen.
 
Je kunt mensen helaas niet een hobby opdringen. You like it or you don’t.
 
Net nog een poging gedaan om samen te trainen met men vrouwtje. Kwam nu zo uit, viel jammer genoeg weer tegen.
Beginnen met squats. (Training 11)
Opwarmen, goed.
Set 1, heb weinig adem.
Set 2, heb hoofpijn.
Set 3, tijdens de set gooooh mijn benen doen zo'n pijn.

Elke set, elke rep vliegt omhoog. 5de rep gaat telkens even snel als de 1ste rep... ik laat haar telkens 2 trainingen op het zelfde gewicht en dan verhoog ik haar met 2.5kg totaal. Kleine stapjes, ze vliegen omhoog.... 'als je me zo gaat afbeulen ben ik het tegen volgende week beu, wat is er nu leuk aan jezelf pijn doen.'
Man word ik zo kwaad van vanbinnen. Ik steek er mijn tijd in en offer soms stukken van mijn training op, om telkens gezaag te horen hoe moeilijk het wel is terwijl elke rep gewoon omhoog vliegt.
Dan heb ik maar gezegd 'als je geen zin hebt stopt er dan mee' en is ze uit de garage gegaan.
Einde liften dus vermoed ik. Uiteindelijk jammer want ze had wederom geen last meer van haar schouders en nek waar ze altijd over klaagde. Ze werkte eindelijk eens aan haar lichaam en pijntjes en lichamelijke gezondheid. En gewoon iets wat we dan 'samen' deden al dan niet op een andere dag en soms samen.
:roflol: :roflol: :roflol: dit is dus exact mijn trainingsmaat RFFNCK
 
Squat
1 x 165kg (@8)
5 x 147.5kg (@9)
5 x 135kg

Bench press
1 x 100kg

Slechte train. Verloor kracht met de minuut. De single en 5@9 gingen ok. Maar kon geen spanning houden. Barpath was all over the place. Nog een setje met 135 geprobeerd. Gewoon terug ingeracked na 1 rep, kreeg er geen kracht uit vandaag. Zelfde voor bench. Was gelijk ne beginner lol.

Eerste werkdag gehad in 11 dagen. Zal er wss wel mee te maken gehad hebben.
 
Squat
1 x 165kg (@8)
5 x 147.5kg (@9)
5 x 135kg

Bench press
1 x 100kg

Slechte train. Verloor kracht met de minuut. De single en 5@9 gingen ok. Maar kon geen spanning houden. Barpath was all over the place. Nog een setje met 135 geprobeerd. Gewoon terug ingeracked na 1 rep, kreeg er geen kracht uit vandaag. Zelfde voor bench. Was gelijk ne beginner lol.

Eerste werkdag gehad in 11 dagen. Zal er wss wel mee te maken gehad hebben.
Een beginner bencht geen 100kg...
Slechte dag, volgende keer beter!
 
Een beginner bencht geen 100kg...
Slechte dag, volgende keer beter!
Met beginner doelde ik op barpath en wiebelende ellebogen enzo door geen spanning weten te houden hehe. Inderdaad volgende beter.
 
Deadlift
1 x 210kg (@7)
1 x 220kg (@9, evenaring PR (bar rolde lichtjes voor de pull, had een @8 kunnen zijn))
5 x 200kg (@8) PR
5 x 170kg
5 x 170kg

Bench press
1 x 120kg (@7)
1 x 130kg (@8,5)
1 x 140kg (@10) PR

2ct paused bench
4 x 110kg
4 x 100kg

Tempo squat
8 x 60kg (303)
8 x 80kg
8 x 100kg

Lekker geknald! Zat duidelijk vol power vandaag, wou ff de training van gisteren goed maken en ben zoals je ziet volledig van het padje gegaan xD
-Deadlift: snoeihard! Wauw. Jammer genoeg bij de 220 rolde de bar weg van men lichaam, setup te kort bij de bar, anders was dit zeker een @8.
-Bench: Wtf! 3fucking plates boys!!!! Niet gedacht dat ik men 135PR ergens zou verbreken. Okee kont kwam een goed stuk van de bench maar ik count hem zoiezo als PR, Als ik deze cycle tot een goed einde kan brengen gaan we voor de 140 met kont op de bank!
-303 tempo is gewoon dood gaan, zeker als je al goed gedeadlift hebt.

Filmpjes.
5x200

1x130

1x140
 
Safety bar squat
1 x 157kg (@8)
4 x 147kg (@9)
4 x 137kg

Bench press againt bands
5 x 80kg
5 x 90kg
5 x 80kg
5 x 80kg

Press
5 x 40kg
5 x 50kg
5 x 60kg
5 x 65kg

Had weer erg last van darmkrampen, reminder aan mezelf: niet zo vettig eten preworkout. Was verse pizza vandaag... Lekker, veel, vettig
 
2ct paused deadlift
1 x 200kg (@8) x ▼ PR ☑
4 x 180kg (@9) x ▼ PR ☑
4 x 160kg x ▼

Floor press
1 x 100kg x ▼
4 x 100kg (@9) x ▼

Romanian deadlift
10 x 100kg x ▼
10 x 110kg x ▼
 
Nog vergeten noten. Bij de single had ik weer dat de barbell naar voor kwam. Dit blijkt dus iets wat meer voorkomt in singles. vermoed dat ik in de setup net een tikje te diep ga zitten en zo mijn schenen de bar naar voor duwen. Iets waar ik op moet letten.
 
Back
Naar boven