MuscleMeat

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Squat
1 x 170kg (@8)
4 x 160kg (@9) PR
4 x 145kg
4 x 145kg

Bench press
1 x 120kg (@7)
1 x 130kg (@10 wauw..)
3 x 120kg
3 x 110kg
3 x 110kg

Close grip floor press
8 x 60kg
8 x 80kg

Goeie squat, eerste keer de comp squat op platte schoenen. voelde goed! Bench op de lagere rack hoogte gezet deze keer om te proberen. 130 uitracken was erg zwaar hierdoor en verloor al een pak kracht....

Filmpje 1x170

4x160
Die 170 ging nog echt nice :eek:
 
Die 170 ging nog echt nice :eek:
Thx! Vond ik ook. Twijfelde al weer om de 180 nog eens te doen maar cleaner dan hopelijk, gelukkig mijn ego aan de kant kunnne zetten haha
 
Net terug van 2u basketten op een pleintje. 2v2 en 3v3 (kort, 1tje snel geblesseerd aan een vinger).

Conditie is ruk, en zal het wel voelen aan mijn enkels en spieren net boven mijn knieen! Telkens die korte bewegingen. Stoppen, draaien, vertrekken, springen. Allemaal niet gewend en dat voel je aan de spiertjes.
 
Knietjes zijn rip van in het zachte zand te ploeteren. Normaal eind deze week gedaan met dubbel werken. Dus volgende week weer trainen normaal gezien. Zal rustig starten vermoed ik
 
. Mijn rechter knie is redelijk rip.... trap op en af gaan doet aardig pijn. Helemaal in de zijkant van men rechter knie. Aan de rechterkant, een of andere pees vermoed ik?
 
Beetje voorzichtig met de load en het volume als je weer gaat trainen en dat zou toch goed moeten komen.
 
Gisteren een redelijke pop in men knie gehad, en alles voelt een stuk beter erdoor. Trappen doen is niet echr pijnlijk meer. Vreemd maar zal er niet over klagen
 
Ik heb dat wel vaker, maar dan geen ganse dag. Wel zo enkele minuten dat er iets verkeerd lijkt te zitten in mijn knie en dat ie dan plots heel luid knakt en dan zit alles weer zoals het hoort.
Maar enkele dagen heeft dat bij mij nooit geduurd. En echt pijnlijk was het ook nooit.
't Is iets vreemd. Maar wel goed dat de pijn een stuk minder is. :thumbup:
 
Ik heb dat wel vaker, maar dan geen ganse dag. Wel zo enkele minuten dat er iets verkeerd lijkt te zitten in mijn knie en dat ie dan plots heel luid knakt en dan zit alles weer zoals het hoort.
Maar enkele dagen heeft dat bij mij nooit geduurd. En echt pijnlijk was het ook nooit.
't Is iets vreemd. Maar wel goed dat de pijn een stuk minder is. :thumbup:
Jep ook de eerste keer dat ik dit voor heb/had. Dag of 3-4 trappen was echt manken... nu opeens weer vlotjes haha. Zoals je zegt goed dat het beter is nu. Maandag terug starten normaal. Of dinsdag, zal van men werkuren afhangen.
 
Squat
5 x 100kg
5 x 110kg
5 x 120kg (@8,5)

Bench press
4 x 70kg
4 x 80kg
4 x 90kg

Press + Dips
10 x 30kg + 8 x
10 x 30kg + 8 x 5kg
10 x 30kg + 8 x 5kg

Standing tricep extension + Cable curl
15 x 17kg (Neutral grip) PR + 12 x 15kg
15 x 17kg + 12 x 15kg

Eerste training sinds 14 september terug. We zijn weer klaar om te gaan nu, tijd genoeg normaal nu op een volle cycle te doorlopen en hopelijk te knallen!
Eerste week of 2 weken zoiezo rustig aan opbouwen, terug in de groove komen.
 
Deadlift
5 x 120kg
5 x 140kg
5 x 160kg

Low incline bench
5 x 70kg
5 x 80kg
5 x 90kg

Late training na een drukke dag. Smorgens ikea, dan inkopen gaan doen, gras afrijden en onkruid uittrekken en nog een laatste keer mesten voor de winter. Eten gemaakt en korte training. De rest ga ik morgen doen, nog wat split squats en GPP.
Deadlift was onaangenaam om in positie te komen omdat ik nog aardig stijf was van de vorige squats.
 

BBM, Str III. W1, T3 - BW 87,1 Kg

Squat against bands
4 x 60kg
4 x 70kg
4 x 80kg

Close grip bench press
5 x 80kg
5 x 90kg
5 x 100kg

High incline dumbell bench + Pull up
10 x 20kg + 8 x
10 x 20kg + 7 x
10 x 20kg + 6 x

Skullcrushers
12 x 32.5kg
12 x 32.5kg

Cable curl
15 x 15kg
15 x 15kg (liggend on incline bench)

Solide training, goed om weer van op te bouwen. Alles voelde sterk technisch
-Squat against bands: zwaardere band setup dan vorige cycles, zo varieert het weer wat. Orange + yellow bands deze keer. Vorige cycle was orange bands en dan gaf de weegschaal 145Kg met bands en mezelf. Nu kon ik het niet aflezen weegschaal ging tot 160Kg en dan error. Das barbell+bands+mezelf. zonder bands erop geeft de weegschaal 111Kg. Natuurlijk is dit niet accuraat maar zo weet ik wel dat ik minimum 15Kg meer top spanning heb dan vorige cycle.

Filmpje 4x70.
 
Ziet er technisch ook wel “on-point” uit. Beweging gaat heel vlot en netjes imo
Thx. Was wel een licht setje. Maar moet zeggen dat met de grote band spanning, elke 10kg die je erbij smijt word snel heel veel zwaarder opeens. Ben benieuwd. Gebruik de bands graag omdat ik hierdoor meer spanning leer houden doorheen de hele oefening.
 

BBM, Str III. W1, T4

Snatch grip sumo deadlift
4 x 120kg
4 x 140kg
4 x 160kg

Press
4 x 46kg (neutral grip)
4 x 56kg
4 x 66kg

Stiff leg deadlift
10 x 100kg
10 x 100kg
10 x 100kg

Lat Pulldown
12 x 40kg
12 x 50kg
14 x 50kg

Hanging knee raise
6 x
6 x

Goeie training. Press voelde goed maar voelde mijn schouder echt trillen als ik zakte, ff gefilmd en damn je ziet dat goed amai! Lat pulldowns probeer ik een minieme pauze te doen op de borst voor wat extra spanning.

4x160

4x66

14x50
 
Behoorlijk strict ook die latpulls.
 

BBM, Str III. W2, T1​

Squat
1 x 150kg (@8)
5 x 135kg (@9)
5 x 120kg
5 x 110kg

Bench press
1 x 110kg (@8)
4 x 100kg
4 x 100kg
4 x 100kg

Zat niet echt in de groove. Zware werkdag gehad en was erg moe. Rest training doe ik morgen. Das nog wat lichte presses en gpp
 
Toch gedaan, net als vorige week woensdag. Vind persoonlijk consistentie op de lange termijn het meest belangrijk. Ook al was een individuele training ruk. Beter dan overslaan. Al doe je alleen maar je key lifts.
 
Back
Naar boven