MuscleMeat

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Toch gedaan, net als vorige week woensdag. Vind persoonlijk consistentie op de lange termijn het meest belangrijk. Ook al was een individuele training ruk. Beter dan overslaan. Al doe je alleen maar je key lifts.

Inderdaad. Desnoods doe je gewoon wat minder gewicht, maar wel nog al je sets en reps. Dan heb je iig nog het leeuwendeel van je volume :)
 
Toch gedaan, net als vorige week woensdag. Vind persoonlijk consistentie op de lange termijn het meest belangrijk. Ook al was een individuele training ruk. Beter dan overslaan. Al doe je alleen maar je key lifts.
Jep klopt! Die consistentie is erg belangrijk heb ik al gemerkt! En als de training ruk gaat klein beetje minder gewicht en die training verdelen vond ik best aangenaam vorige keer. Zeker omdat de laatste oefening en de gpp niet zo zwaar vallen om op een rustdag te doen.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Press
10 x 40kg
10 x 45kg
10 x 45kg
10 x 45kg

Pull up
8 x (wide grip, overhands, fatbar)
8 x
8 x
8 x

Standing tricep extension
12 x 21kg (neutral grip) PR
10 x 26kg PR

Cable curl
6 x 25kg PR
10 x 20kg

40.5 cm yeah baby!
20201014_203718.jpg
 
Die potten rechts zijn supplementen voor jou en die flessen in het midden zijn de supplementen voor je vriendin? ;)
 
Die potten rechts zijn supplementen voor jou en die flessen in het midden zijn de supplementen voor je vriendin? ;)
Supplementen voor mij en supplementen voor beiden xD
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Deze week wat lopen klooien.

Squat
1 x 140kg (@8)
5 x 125kg
5 x 115kg
5 x 115kg

Op het werk een hele ploeg in quarantaine. Wij moeten dus meer werken en meer werk verzetten
Het vrouwtje heeft ook minder nieuws gekregen, ze heeft neuro-psychologische testen moeten laten doen en de uitslag is minder goed dan we dachten. Alle vormen van geheugen zijn aangetast van de hersenbloeding die ze gedaan heeft begin vorig jaar. Op elke vorm van geheugen scoort ze beneden gemiddeld tot slecht. We wisten al dat het zoiezo niet erg goed ging qua onthouden enzo. Maar toch lastig om brvestigd te horen te krijgen dat het eigenlijk slechter is dan we zelf dachten nog. Ze moet nu een cognitiefherstel gaan volgen. Training van het geheugen dus, maar artsen kunnen hier niets over zeggen. Alleen maar 'heb er geen verwachting van op voorhand'. Ofwel helpt het je ofwel doet het niets.... dit kunnen we niet op voorhand zeggen. Kan ook zijn dat hoe ouder je word hoe slechter je geheuhen zoiezo word maar bij men vrouw kan dat dus allemaal sneller verslechten. Maar het kan ook zijn dat het niet zo is.
Ze zeggen dus alleen waar je eventueel rekening mee moet houden. Ze kunnen niet zeggen hoe zo iets gaat verlopen.

Ook wat slecht slapen erbij etc...
 
kloten man! dit is vast ook niet iets wat kan verbeteren alleen maar iets waar je mee leren omgaan kan.
 
kloten man! dit is vast ook niet iets wat kan verbeteren alleen maar iets waar je mee leren omgaan kan.
Klopt. Die cognitieve training kan eventueel iets van verbetering geven. Maar kan evengoed niets doen. Tegelijk geven ze een soort psychologische hulp om ermee te leren omgaan.
 
Heftig, klinkt zeer vervelend! Sterkte ermee.
 
Veel sterkte voor jou en je vriendin! Persoonlijk zou ik die cognitieve training sowieso blijven doen. Als het niet helpt om te verbeteren, helpt het misschien alsnog met het remmen van eventuele achteruitgang. Ik weet verder toevallig dat zaken als dementie en Alzheimer kunnen worden uitgesteld door het leren bespelen van muziekinstrumenten en sport. Dat legt kennelijk nieuwe verbindingen aan in je hersenen. Of dit vergelijkbaar is en gaat helpen, weet ik natuurlijk niet, maar misschien heb je er iets aan.
 
Veel sterkte voor jou en je vriendin! Persoonlijk zou ik die cognitieve training sowieso blijven doen. Als het niet helpt om te verbeteren, helpt het misschien alsnog met het remmen van eventuele achteruitgang. Ik weet verder toevallig dat zaken als dementie en Alzheimer kunnen worden uitgesteld door het leren bespelen van muziekinstrumenten en sport. Dat legt kennelijk nieuwe verbindingen aan in je hersenen. Of dit vergelijkbaar is en gaat helpen, weet ik natuurlijk niet, maar misschien heb je er iets aan.
Oh amai! Ja de training is zoiezo een jaar om te beginnen en dan word er opnieuw geëvalueerd enverder gekeken
 
Laatst bewerkt:
Wat een kl*te nieuws, sterkte!
 

BBM, Str III. W3, T2​


Deadlift
1 x 200kg (@8)
5 x 180kg (@8)
5 x 165kg
5 x 165kg
5 x 165kg (deze beltless)

Low incline bench
5 x 80kg
5 x 90kg
5 x 95kg (@9.5) PR
5 x 85kg

Bulgarian split squat
10 x 37kg
10 x 37kg

Maagje wou niet meer mee bij deadlifts, maaginhoud zei als je nog een keer die belt aan doet kom ik eruit om hem af te doen! Flink geluisterd xD

 
Back
Naar boven