- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Merci man! Heel blij met men homegym en natuurlijk pr! Alles zat goed. Mindset, muziek, techniek. Zalig. Ik hoop hetSicke PR, sicke muziek, sicke homegym, hardt man! Als ik dit zo zie pak je die 250kg spoedig nog!

Yeees inderdaad. Thx!!
Thx man!
Thx. Wel blij ja, zeker omdat het allemaal onverwacht was. Hoodpijn, niet in the mood.Ja jongens, on fire hier
weer een dikke training man!
des te mooier dan!Thx. Wel blij ja, zeker omdat het allemaal onverwacht was. Hoodpijn, niet in the mood.
Thx ja dat misschien wel.
Twijfel om mijn pr week een week te vervroegen. Dan is het met deze week nog 3 weken. Maar dan zit ik in de week met dag shiften. Anders zit ik in de nacht week en dan krijg je soms alle uren door elkaar....
Mijn beste trainingen zijn het vaakst in de dagshift week. Werken van 8 tot 15u30. Je kan slaap pakken, bent vroeg genoeg op om goed wat eten binnen te werken. Thuis komen eten trainen en avondeten. Perfect.Ja wat dynamisch mee omgaan Kan mss geen kwaad. Zeker met die shiften. Ik PR bijv ook liever n'a een vroege shift dan voor in de voormiddag met de late shift.

Is idd zeer mooi! Dit jaar voor de 500kg hwrsHoop in deze piek 190 - 145 - 250 te halen. Dan ben ik nog 15Kg verwijderd van een 600Kg totaal wat toch al best een aardig nummer isEn me wel haalbaar lijkt binnen een bepaalde termijn.

Deze haal je zoiezo wel! Je gaat hard dus
Ja man heel blijven. Hopelijk vlot alles goed. Schouder heb ik ook wel eens irritatie na lang zwaar gaan.Schouder pijn is er nog steeds btw. Lijkt niet weg te gaan maar ook niet erger te worden. Hopelijk overleeft die de resterende 5 weken nog, erna dan eens kijken om dit volledig weg te krijgen.