AndroidHealthClinic

Psycomantje's log

die 240kg ging zo easy man :p lekkerrrrrr!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Thanks!
Sicke PR, sicke muziek, sicke homegym, hardt man! Als ik dit zo zie pak je die 250kg spoedig nog!
Merci man! Heel blij met men homegym en natuurlijk pr! Alles zat goed. Mindset, muziek, techniek. Zalig. Ik hoop het :)
die 240kg ging zo easy man :p lekkerrrrrr!!!!
Yeees inderdaad. Thx!!

Super nice man!

• #1.285

Bbm, strength 3. Week: 8 , training: 3​

Safety bar squat
1 x 167kg (@7.5)
4 x 157kg (@8,5) PR
4 x 147kg
4 x 147kg

Close grip incline bench
1 x 110kg
1 x 120kg PR
1 x 130kg PR
5 x 100kg
5 x 100kg
5 x 100kg
5 x 100kg

Dumbbell row
8 x 30kg
8 x 40kg
8 x 40kg

Langzame werkdag, vermoeiend zo. Lekkere hoofdpijn tijdens de training.
-SSB squat: rep PR zonder dat ik het wist, leuk
:)

-Close grip incline: nog steeds lichte pijn in de rechterschouderkop (voorkant), maar goed doenbaar en niet erg storend. Maar toch wel opletten, je zal zien op het filmpje dat ik niets overhaast doe qua bewegingen ofzo. Kont bij 130 een beetje van de bank eventjes.
-Db rows: easy strikt.

1x130

filmpje db rows

Ja jongens, on fire hier :p
weer een dikke training man!

• #1.289

Bbm, strength 3. Week: 9 , training: 1​

Squat
1 x 150kg
1 x 165kg
1 x 175kg (@9, kleine misgroove)
4 x 160kg (@9.5)

Bench press
1 x 110kg
1 x 130kg (@8)
3 x 130kg (@9)
3 x 115kg
3 x 115kg
3 x 115kg

Low incline bench
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg

Lat Pulldown
8 x 60kg
8 x 60kg
8 x 60kg

Moeilijke training... 4uurtjes slaap gehad, dan de eerste vroege shift van de week. Samen met de hitte. excuses excuses maja.

-Squat: 165 was soepel. 175 voelde goed maar had een kleine misgroove, barbell rolde iets naar voor. Das een probleem die ik bij mijn 180Kg PR ook had.... Maar sindsdien niet meer is voorgekomen tot nu.... Daardoor @9, kon anders @8 of @8,5 zijn. De 160Kg erna was ook iets te hoog gegrepen, had ik eigenlijk moeten weten. Omdat ik daar richting @10 ging en de vermoeidheid in de onderrug/benen/knieen erg begon te voelen heb ik besloten geen backdown sets meer te doen.

-Bench: Goed. 3x130Kg is men beste en dat was na een lichte rehab squat en moeizamer als nu. 1x130 voelde @8 maar dat kwam denk ik omdat de stap van 110-130 best groot is. Daarom de 3x130 gepakt @9 ipv dezefdle 125@9 van vorige week.

175kg squat

160kg x4

130kg x3 bench

115kg x3 bench

Lekkere training en zotte gewichten weer!

Zeker met de beperkte slaap, lijkt me een mooie teken alsnog.

• #1.291
Thx ja dat misschien wel.

Twijfel om mijn pr week een week te vervroegen. Dan is het met deze week nog 3 weken. Maar dan zit ik in de week met dag shiften. Anders zit ik in de nacht week en dan krijg je soms alle uren door elkaar....

Thx ja dat misschien wel.

Twijfel om mijn pr week een week te vervroegen. Dan is het met deze week nog 3 weken. Maar dan zit ik in de week met dag shiften. Anders zit ik in de nacht week en dan krijg je soms alle uren door elkaar....

Ja wat dynamisch mee omgaan Kan mss geen kwaad. Zeker met die shiften. Ik PR bijv ook liever n'a een vroege shift dan voor in de voormiddag met de late shift.

• #1.293
Ja wat dynamisch mee omgaan Kan mss geen kwaad. Zeker met die shiften. Ik PR bijv ook liever n'a een vroege shift dan voor in de voormiddag met de late shift.
Mijn beste trainingen zijn het vaakst in de dagshift week. Werken van 8 tot 15u30. Je kan slaap pakken, bent vroeg genoeg op om goed wat eten binnen te werken. Thuis komen eten trainen en avondeten. Perfect.

De vroege is ook goed. Maar eens in de zoveel tijd heb ik echt zoveel last van die week ik heel de week moe ben en slecht recupureer. Meestal kan ik er goed tegen maar soms :p

• #1.294
Heb miskeken zou 2weken training moeten skippen, dat ga ik niet doen. Heb nog eens gekeken en mijn laatste week als ik normaal zou verder doen valt in de 'slinger week'. Das een beetje door elkaar waar ze mensen te kort hebben, niet ideaal. maar SBD day is maar 1 dag, en in deze week heb ik een vrij weekend. Dus kan de SBD test dag gewoon in een vrij weekend doen dan.

Wil nog teveel voorbereiding doen. Vanaf deze week zit in dag 4 de slingshot bench er in, deze zorgt ervoor dat ik telkens eens heavy gewichten unrack en in de handen heb. Zelfde ga ik nog doen voor squat ook vanaf volgende week. Heavy unracks doen, 200kg+ paar keer unracken en in positie staan. Laatste set zet ik de pins op parallel hoogte en probeer ik gecontroleerd te zakken. Ik wil niet dat ik op PR dag zwaar geintimideerd word door de gewichten op men rug anders geraak ik echt fucked up

Waar doel je op qua 1 rm voor de 3?

• #1.296
Hoop in deze piek 190 - 145 - 250 te halen. Dan ben ik nog 15Kg verwijderd van een 600Kg totaal wat toch al best een aardig nummer is :) En me wel haalbaar lijkt binnen een bepaalde termijn.

• #1.299
Schouder pijn is er nog steeds btw. Lijkt niet weg te gaan maar ook niet erger te worden. Hopelijk overleeft die de resterende 5 weken nog, erna dan eens kijken om dit volledig weg te krijgen.

Schouder pijn is er nog steeds btw. Lijkt niet weg te gaan maar ook niet erger te worden. Hopelijk overleeft die de resterende 5 weken nog, erna dan eens kijken om dit volledig weg te krijgen.
Ja man heel blijven. Hopelijk vlot alles goed. Schouder heb ik ook wel eens irritatie na lang zwaar gaan.

Terug
Naar boven