MuscleMeat

Psycomantje's log

Deze haal je zoiezo wel! Je gaat hard dus
Ja normaal wel. Hoop enkel toch over 4 weken max toch trg schouders en trg te benchen. Ik ga ook stilaan trg opbouwen weliswaar licht. Vorige keer scheurtje in mijn lies voelt vergelijkbaar, ook geen pijn heeft ook ellenlang geduurd.

Bench pas al vrij zwaar gegaan. Ik merk het wel, maar geen pijn. Dusja.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302

Bbm, strength 3. Week: 9 , training: 2​

Deadlift
1 x 210kg (@8)
4 x 170kg (alles beltless)
4 x 170kg
4 x 170kg
4 x 170kg

Pin bench press
2 x 130kg (+1fail)
3 x 100kg
3 x 100kg
3 x 100kg

2ct paused squat
6 x 100kg
6 x 100kg
6 x 100kg

Linker knie deed redelijk wat pijn vandaag...
-Deadlift: De single gedaan, maar geen zware set van 4 @9. lichte setjes backoff gedaan en beltless gehouden.
-Pin bench: 2de rep voelde @9 maar solid, 3de rep misgroove, raakte een stukje dichter richting nek en kon em niet meer duwen.

Hopelijk is dit eenmalig van mijn knie, had deze training gisteren al geprobeerd maar nieks werkte. Vandaag ging het best ok buiten de knie dan. Nu denk ik wel ff hoe heb ik die 240Kg eigenlijk getrokken en relatief easy nog... Deze mindset moet er ff uit
:p
Ik weet wel dat mijn herstel moeilijker verloopt in de vroege dienst week. Maar daar trainen we dan wat rond als we problemen tegenkomen als vandaag.

4x170

2x130 + fail

bench + squat superset

Pin bench lijkt me enorm zwaar. Wel eens per ongeluk gedaan bij hogere sets haha. Kan wel wat power onder opleveren.

Die knie? Was dat iets uit het verleden?

• #1.304
Pin bench is best zwaar ja. vooral omdat je heel bewust moet zijn hoe je de barbell zakt... Als je die verkeerd neerlegt ur done :p Vermoed dat de knie komt door mijn beenlengte verschil, tis altijd mijn linker kant (kortste been). Na een tijd van zwaar liften begin ik last te krijgen, zeker als mijn herstel dan moeilijker verloopt erbij. De ene keer is het erger dan de andere keer. Nu kon ik er niet doorheen trainen op hogere loads dus moest wel zakken naar een load die doenbaar was

Pin bench is best zwaar ja. vooral omdat je heel bewust moet zijn hoe je de barbell zakt... Als je die verkeerd neerlegt ur done :p Vermoed dat de knie komt door mijn beenlengte verschil, tis altijd mijn linker kant (kortste been). Na een tijd van zwaar liften begin ik last te krijgen, zeker als mijn herstel dan moeilijker verloopt erbij. De ene keer is het erger dan de andere keer. Nu kon ik er niet doorheen trainen op hogere loads dus moest wel zakken naar een load die doenbaar was

Ohh ok! En ja moet ik onthouden als ik dat ga doen of proberen.

• #1.307

Bbm, strength 3. Week: 9 , training: 3​

Pin squat
1 x 160kg
3 x 150kg PR
3 x 140kg (beltless)
3 x 140kg (beltless)

Bench press
1 x 120kg
1 x 130kg
1 x 140kg
5 x 110kg
5 x 110kg
5 x 110kg

Deftige training, weinig last van knieen en schouder.
-pin squat: 3de rep duwde mijn nieuwe belt keihard in mijn onderste rib, aw aw! Volgende sets kon ik geen belt meer verdragen.
-bench: lekker
:)
Tussen de 130kg single en 140kg single zaten 10minuten, ouders belden voor mijn verjaardag. Was dus een beetje out of the groove/mindset. Maar toch wel een respectabele rep qua snelheid, zeker gezien dit mijn alltime PR is. deze sessie was alles TnG in het schema dus ook eens aangenaam!

1x160

3x140

1x130 top view leek me leuk, eens de ellebogen/upperback bekijken

1x140

5x110

Mooi man! Solid reps met die bench

• #1.310
Beetje stijve triceps vandaag. Rib voelt zo lichtjes gekneusd aan...

Gisteren wat gedronken met 4 vrienden, 11u in men bed. 03u30 er weer uit om te werken om 05u

• #1.311
Net aan het liften. Ik hoop dat mijn onderste rib rechts, snel geneest want kan echt geen belt verdragen. Kan normaal liften, maar dus iets minder zwaar. Voelt mentaal ook raar om top sets te doen zonder belt als je dit nooit doet.... het voelt verkeerd.
Maar ik kan dus liften maar zo zullen er geen prs gezet worden binnenkort, rib kan even duren dat weet ik, het is natuurlijk niet ernstig. Hopelijk gewoon snel beter.

Hoe heb je dat gedaan met de rib? Toch niet door chance van riem?

• #1.313
Hoe heb je dat gedaan met de rib? Toch niet door chance van riem?
jep staat in beschrijving van vorige training, eerste training ermee wss te hard aangespannen terwijl die nog zo stijf is. een bij squat rechts mijn onderste (zwevende rib) gekneusd ... Moest bij bench me ook via het rack van het bankje liften want anders deed het ook pijn :p

• #1.314
Bbm, strength 3. Week: 9, training: 4

Deficit deadlift (2inch, 5cm)

1 x 200kg (Beltless.)
3 x 190kg (Beltless) PR
3 x 170kg (Beltless)
3 x 170kg (Beltless)

Slingshot bench press
1 x 130kg
1 x 150kg
1 x 170kg (WTF) PR
3 x 140kg (@8)
3 x 130kg
3 x 130kg (@7)

Good morning
8 x 47kg
8 x 67kg
8 x 67kg

Moet dus alles beltless doen voorlopig omdat mijn rub echt geen belt kan verdragen nu.

Mindblown van de 1x170kg.... ik wist zelfs niet of ik dit uberhaupt kon unracken... eens het momentum van de slingshot stopt is het gelijk een muur waar je op botst en is het alles geven, shiiit wat een fight. Weer die kont van de bank maar echt fucking nice haha. Schoot achterna in de lach omdat ik dacht van wtf is hier gebeurd heb ik dit echt gehaald????
:D
:D

1x170.

1x200

3x190

Bijlagen

• em-laughing.png
    em-laughing.png
    3,3 KB · Weergaven: 8
jep staat in beschrijving van vorige training, eerste training ermee wss te hard aangespannen terwijl die nog zo stijf is. een bij squat rechts mijn onderste (zwevende rib) gekneusd ... Moest bij bench me ook via het rack van het bankje liften want anders deed het ook pijn :p
Oke ja dan had ik het toch zien passeren. Herinnerde me niks, maar onbewust dn toch haha.. Zelf niet veel last van gehad, maar draag hem vrij laag. Dus voor squat en deadlift hetzelfde.

Wow wel machtig die 170kg!

• #1.318

Bbm, strength 3. Week: 10 , training: 1​

Squat
1 x 160kg (alles beltless)
1 x 170kg
5 x 120kg
5 x 135kg
5 x 135kg
3 x 150kg
3 x 150kg

Bench press
1 x 135kg (@8)
3 x 130kg (@9)
2 x 130kg
2 x 130kg
3 x 120kg

Goeie training! Boven verwachting gepresteerd met de beltless squats, Zeer zeer tevreden hierover!! Snachts de droogkast gedraaid, twas warm en vochtig in de garage damn.
-Squat: bij 140Kg eens de belt heel losjes aangedaan, 5cm gezakt en direct terug omhoog om uit te doen.. Ribben kunnen geen druk van buitenaf verdragen. Alle reps waren solid, nieks voelde los of minder qua techniek.
-Bench: mooie reps allemaal eigenlijk! Heel goed, kon nog net net van de bank maar al veel veel minder
:)
. Nu ik eens bijna alles zonder shirt en beltless heb getraind heb ik eens de squat van alle hoeken wat gefilmd om te kijken hoe mijn rug enzo blijft tijdens de beweging.

1x170

5x135

5x135

3x150

1x135 bench

3x130 bench

Harde trainingen de laatste weken. Hoge nummers. Zonder riem een 170kg nice.

• #1.320
Harde trainingen de laatste weken. Hoge nummers. Zonder riem een 170kg nice.
Thx tgaat wel goed ja. Ondanks er kleine pijntjes zijn door de zware trainingen. Ze worden niet erger dus dat zit wel goed qua management. Nu juist hopen dat die rib snel wilt beteren!
Had zelf geen cleane 170 verwacht ook beltless voor ik begon :)

Terug
Naar boven