Fitness Seller

Psycomantje's log

Thx tgaat wel goed ja. Ondanks er kleine pijntjes zijn door de zware trainingen. Ze worden niet erger dus dat zit wel goed qua management. Nu juist hopen dat die rib snel wilt beteren!
Had zelf geen cleane 170 verwacht ook beltless voor ik begon :)
Ja die pijntjes kvrees er soms ook voor.. Bij mij is zwaar benchen lange tijd sowieso irritatie aan de rechterschouder helaas.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322

Bbm, strength 3. Week: 10 , training: 2​

Deadlift
1 x 170kg
0 x 200kg
0 x 200kg
4 x 170kg
4 x 170kg

Pin bench press
1 x 100kg
1 x 110kg
1 x 120kg

Alles deed pijn vandaag, nieks lukte... Kon geen kracht zetten, spieren werkten niet samen kon niet bracen gewoon nieks.... Ik stoor me op dit moment mateloos dat ik geen belt kan gebruiken en had echt zin om te schreeuwen vandaag!! Ben al fucking 10 weken serieus goed aan het knallen en dan zit er nog kans in dat in de laatste 3-4 weken mss nog alles verneukt word omdat men belt in men rib gebasht is???? Al die kansen waar ik PR's had kunnen zetten laten schieten om het schema te volgen en op het einde hard te knallen. Mentaal volledig fucked up vandaag en mijn dag volledig omzeep eigenlijk, moet vanavond nog lekker gezellig gaan eten bij mijn ouders voor mijn en men ma haar verjaardag word leuk gezien ik echt geen ruk zin heb in iets vandaag nu.
Kan er niet goed mee om dat ik al die weken zo mijn best gedaan heb, doorheen alle pijntjes heb getraind en alles aangepast om zo min mogelijk trainingen te moeten skippen en dit misschien kan verknald worden door zo iets doms... En wetende dat het volledig mijn eigenschuld is dat ik een nieuwe belt moet inwerken en niet gewoon als een r*tard die belt toespannen en gaan.... Heb nog hoop dat het goed komt maar dagen als vandaag doen er geen goed aan.

Rustig zie het even als rust voor de storm. Niks verloren! Blijven gaan...

• #1.324
True maar zulke shit kan ik wel missen net als ik naar men peaking ga... zonder belt train ik alles submaximaal. Kzit erdoor niet op de gewichten die ik zou moeten hitten. En mis daarom aardig wat kilo's als je dit zou uitrekenen. Als dit 10weken voor je peak is ok. Maar dit wil ik eig niet 3-4 weken ervoor. Mja niets aan te doen he... ben gewoon dom geweest.

True maar zulke shit kan ik wel missen net als ik naar men peaking ga... zonder belt train ik alles submaximaal. Kzit erdoor niet op de gewichten die ik zou moeten hitten. En mis daarom aardig wat kilo's als je dit zou uitrekenen. Als dit 10weken voor je peak is ok. Maar dit wil ik eig niet 3-4 weken ervoor. Mja niets aan te doen he... ben gewoon dom geweest.

Nu mss lukt het volgende week weer en dan pik je de draad op en het is mss klote met de hitte maar een trui en daar je riem op is echt een groot verschil. Het is wel warm, maar wie weet biedt dit wel wat.

• #1.326
Met een trui creëer ik nog meer druk vermoed ik. Tis echt gewoon druk van buiten af die niet goed is. Als ik erop duw of als mijn belt er tegen drukt bv. Voor de rest heb ik er geen last van. Enkel om te slapen kan ik ook niet goed op die kant liggen en das de kant waar ik normaal op slaap, das wel een beetje lastig ook

• #1.327
Beetje het probleem met ribben is dat je ook niet weet hoe lang. Voor hetzelfde geld is het overmorgen weg, voor hetzelfde geld binnen 1-2maanden.

• #1.331
Net mail gehad. 25juni eerste vaccin en 2de 30juli.
:)
training vandaag was meh btw
:p
enkel wat pin squats gedaan

Bijlagen

• em-happy.png
    em-happy.png
    3,3 KB · Weergaven: 8

Bijlagen

• em-happy.png
    em-happy.png
    3,3 KB · Weergaven: 7
  • #1.333
3de nacht op rij dat ik wakker gemaakt word door fucking kattengevecht tussen 4u-4u30 telkens.... En dan de wekker om 8u, das echt een kut tijd om onderbroken te worden! Vogels worden ook wakker tegen die tijd en beginnen massaal geluid te maken, normaal slaap ik daar door maar als je al wakker bent en je begint er op te letten -.-

• #1.334
Ohja gisteren heel de dag in de tuin gewerkt van voormiddag tot voor het avond eten.... Upperchest, en rug zijn aardig verbrand xD Ben benieuwd hoe de bar zal voelen op mijn rug morgen bij squats :eek::eek::D Wel 2 dode plekjes op mijn traps die blijkbaar niet kunnen verbranden haha

3de nacht op rij dat ik wakker gemaakt word door fucking kattengevecht tussen 4u-4u30 telkens.... En dan de wekker om 8u, das echt een kut tijd om onderbroken te worden! Vogels worden ook wakker tegen die tijd en beginnen massaal geluid te maken, normaal slaap ik daar door maar als je al wakker bent en je begint er op te letten -.-
Man die vogels. Heel herkenbaar!

• #1.336

Bbm, peaking fast. Week 1, training 1​

Squat
1 x 175kg (@8 (belt losjes))
4 x 150kg
4 x 150kg
4 x 150kg
4 x 150kg (alle setjes beltless)

Bench press
1 x 125kg (@8)
3 x 120kg
4 x 100kg
4 x 100kg
12 x 100kg PR

Goeie, trage training. Zwete me te pletter, moet eigenlijk sneller doortrainen want kreeg maar 2 oefeningen klaar lol.

-Squat: eindelijk belt kunnen gebruiken, losjes aangedaan en niet helemaal pijnloos 2/10 ofzo. Volume setjes zonder belt gedaan om safe te zijn.
-Bench: single ging goed, erna ging het moeizaam.

1x175

4x150

4 x 4 met 150kg lekker man en zeker beltless pfoe

• #1.338
  • #1.340

Bbm, peaking fast. Week 1, training 2​

Deadlift
1 x 210kg (belt los)
1 x 230kg (belt los @9)
4 x 205kg (beltless vanaf deze set)
4 x 170kg
4 x 170kg

Close grip bench press
1 x 120kg
1 x 130kg (@8) PR
3 x 120kg (@8)
3 x 110kg
3 x 110kg
3 x 110kg

Pin squat + Seated cable row
6 x 120kg + 10 x 50kg
6 x 120kg + 10 x 60kg
6 x 120kg + 8 x 70kg

Goeie training. Heel warm, luchtblazertje gezet. Maakt het niet kouder maar de bewegende wind zorgt wel voor wat afkoeling, maar toch gezweet als een rund!
-Deadlift: Goed, belt losjes was goed te verdragen. 230Kg kwam opeens heel moeilijk van de vloer waardoor ik wat upperback tightness verloor, eens ik net onder de knie wat vloog die omhoog. @9 dus omdat die zo moeilijk los kwam opeens. 205Kg beltless voelde best goed maar merk wel dat mijn core moeilijker begint te herstellen van al dat beltless werk. Lowerback was toch aardig gefrituurd na deze training
:p
. Mijn beste deadlift staat op 5x205 en 4x210 dit is allemaal met belt, dus das wel nice om te zien dat ik hier heel dicht kom zonder belt
:)

-CGBP: solid! Alles vlot geen echte weakpoints gespot deze train hier.

-Pin squats: ook goed, voelde aangenaam... Laatste setje @8

1x130

3x120

Bijlagen

• em-tongue.png
    em-tongue.png
    3,3 KB · Weergaven: 8
Terug
Naar boven