AndroidHealthClinic

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Weer geen ruk geslapen deze nacht. Zoals heel de week al, niet echt bevorderend voor het herstel.... enorm warm in de slaapkamer, zweten niet normaal. Vechtende katten, fluitende vogels zo luid alsof ze in de raam zitten. f**k man word er onnozel van

Mooie dikke weken it is :p

Weer geen ruk geslapen deze nacht. Zoals heel de week al, niet echt bevorderend voor het herstel.... enorm warm in de slaapkamer, zweten niet normaal. Vechtende katten, fluitende vogels zo luid alsof ze in de raam zitten. f**k man word er onnozel

Weer geen ruk geslapen deze nacht. Zoals heel de week al, niet echt bevorderend voor het herstel.... enorm warm in de slaapkamer, zweten niet normaal. Vechtende katten, fluitende vogels zo luid alsof ze in de raam zitten. f**k man word er onnozel van
Irritant voor je. Er zijn van die apparaten beschikbaar voor in de tuin die op een hoge frequentie een toon uitzenden die katten niet fijn vinden. Mensen horen deze toon bijna niet. Ik heb zelf destijds zo'n apparaat op de kop getikt in de Lidl (of alle places) toen ik het beu was dat de kat van een van de buren onze plantenbak als kattenbak ging gebruiken. Werkt goed.

Wellicht is dat een optie in jouw situatie? Of vechten die katten elkaar de kiet uit in andermans tuin of op straat?

• #1.344
Welja wij hebben zelf 2 katten, maar die zitten savonds/snachts binnen. Maar tzijn altijd 2-3 katten van in de straat die snachts bij ons op de oprit of bij de buren zo kop aan kop gaan zitten en heel de tijd mega luid huilen naar elkaar. En soms ook fight erbij. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK :D

Welja wij hebben zelf 2 katten, maar die zitten savonds/snachts binnen. Maar tzijn altijd 2-3 katten van in de straat die snachts bij ons op de oprit of bij de buren zo kop aan kop gaan zitten en heel de tijd mega luid huilen naar elkaar. En soms ook fight erbij. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK :D
ah, balen!

idem hier...slaap nu met oordoppen, :D

• #1.349

Bbm, peaking fast. Week 1, training 3​

2ct paused squat
1 x 140kg
1 x 160kg PR
3 x 152.5kg PR
3 x 140kg (beltless)
3 x 140kg (beltless)

2ct paused bench
1 x 120kg
3 x 110kg
3 x 110kg
3 x 110kg
0 x 140kg (unrack)
0 x 150kg (unrack + zakken)

Nog wat neutral grip presses gedaan.

Goeie training!

-Squat: belt gebruikt (nog altijd niet te strak) voor de top single en top tripple. Alles voelde goed! Nice
:)

-Bench: Mwah, niet zo tevreden maar ook niet ontevreden. 150Kg unrack was heavy maar doenbaar, zakken was wauw
:D
eerste helft kon ik langzaam zakken en toen gecontroleerd snel droppen naar de pins haha, had ze 1 stand hoger gezet zodat men schouders niet gefucked zouden worden.

1x160

3x152,5

lekker die negative BP :wl:

• #1.353
je kan klokken hoe lang je het volhoud, en kijk of je het kan verlengen
Misschien wel ja. Maar het is niet echt om te checken of dit zou lukken. Het is vooral om zware gewichten te unracken zodat ik niet voor verrassingen sta op meet day. Doe ik ook met squats.
Als ik enkele keren op voorhand 200,220kg ofzo unrack. Dan voel ik me zekerder met bv 190kg op SBD day. Dus proberen een mentale voorsprong the creëren. Normaal doe ik de negatieve ook niet, gewoon unrack en op positie nemen en rerack

Misschien wel ja. Maar het is niet echt om te checken of dit zou lukken. Het is vooral om zware gewichten te unracken zodat ik niet voor verrassingen sta op meet day. Doe ik ook met squats.
Als ik enkele keren op voorhand 200,220kg ofzo unrack. Dan voel ik me zekerder met bv 190kg op SBD day. Dus proberen een mentale voorsprong the creëren. Normaal doe ik de negatieve ook niet, gewoon unrack en op positie nemen en rerack
die negatives geven je ook meer zelfvertrouwen, je psychisch klaarstomen voor zwaardere gewichten, schijnt effectief te zijn

:flexbiceps:

• #1.355
  • #1.356
Eindelijk nog eens een goeie nacht gehad! 22u30 erin, best snel in slaap gevallen en de wekker om 07u30. Voelt goed zo eens deftig slapen na al die kut nachten

• #1.360
Beetje aan het twijfelen om na deze krachtblok toch eens een lichte cut te doen. Heb mijn BW goal gehaald +meer. Heb al mooie prs gezet en hopelijk nog binnenkort. Maar krijg toch een aardige buik mee.

Dus zat te denken mss eens ff een cut inlassen en van daar dan weer verder bouwen?
Heb ik al paar keer gezegt maar komt er eigenlijk nooit van hahahha.

Terug
Naar boven