- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer geen ruk geslapen deze nacht. Zoals heel de week al, niet echt bevorderend voor het herstel.... enorm warm in de slaapkamer, zweten niet normaal. Vechtende katten, fluitende vogels zo luid alsof ze in de raam zitten. f**k man word er onnozel
Irritant voor je. Er zijn van die apparaten beschikbaar voor in de tuin die op een hoge frequentie een toon uitzenden die katten niet fijn vinden. Mensen horen deze toon bijna niet. Ik heb zelf destijds zo'n apparaat op de kop getikt in de Lidl (of alle places) toen ik het beu was dat de kat van een van de buren onze plantenbak als kattenbak ging gebruiken. Werkt goed.Weer geen ruk geslapen deze nacht. Zoals heel de week al, niet echt bevorderend voor het herstel.... enorm warm in de slaapkamer, zweten niet normaal. Vechtende katten, fluitende vogels zo luid alsof ze in de raam zitten. f**k man word er onnozel van

ah, balen!Welja wij hebben zelf 2 katten, maar die zitten savonds/snachts binnen. Maar tzijn altijd 2-3 katten van in de straat die snachts bij ons op de oprit of bij de buren zo kop aan kop gaan zitten en heel de tijd mega luid huilen naar elkaar. En soms ook fight erbij. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK![]()
idem hier...slaap nu met oordoppen,Weer geen ruk geslapen deze nacht. Zoals heel de week al, niet echt bevorderend voor het herstel.... enorm warm in de slaapkamer, zweten niet normaal. Vechtende katten, fluitende vogels zo luid alsof ze in de raam zitten. f**k man word er onnozel van

Zou ik mss ook eens moeten overwegen
neem dan wel de "op maat gemaakte"
Thx! Dit is men lifetime goal, zoals dit nu voelde zal het wel nog ff duren hahha
je kan klokken hoe lang je het volhoud, en kijk of je het kan verlengenThx! Dit is men lifetime goal, zoals dit nu voelde zal het wel nog ff duren hahha
Misschien wel ja. Maar het is niet echt om te checken of dit zou lukken. Het is vooral om zware gewichten te unracken zodat ik niet voor verrassingen sta op meet day. Doe ik ook met squats.je kan klokken hoe lang je het volhoud, en kijk of je het kan verlengen
die negatives geven je ook meer zelfvertrouwen, je psychisch klaarstomen voor zwaardere gewichten, schijnt effectief te zijnMisschien wel ja. Maar het is niet echt om te checken of dit zou lukken. Het is vooral om zware gewichten te unracken zodat ik niet voor verrassingen sta op meet day. Doe ik ook met squats.
Als ik enkele keren op voorhand 200,220kg ofzo unrack. Dan voel ik me zekerder met bv 190kg op SBD day. Dus proberen een mentale voorsprong the creëren. Normaal doe ik de negatieve ook niet, gewoon unrack en op positie nemen en rerack

True. Zal ik volgende week ook nog doen denk ik, zolang de form er goed onder blijft! Hoop te knallen hahadie negatives geven je ook meer zelfvertrouwen, je psychisch klaarstomen voor zwaardere gewichten, schijnt effectief te zijn
![]()
als de slaapdruk hoger wordt neemt het lichaam z'n rust wel (kutnachten?Eindelijk nog eens een goeie nacht gehad! 22u30 erin, best snel in slaap gevallen en de wekker om 07u30. Voelt goed zo eens deftig slapen na al die kut nachten
)Van die nachten zou je me niet horen klagenals de slaapdruk hoger wordt neemt het lichaam z'n rust wel (kutnachten?)

daar lig je dan ook weer wakker van haha