- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx maat!
Hij bedoelt de gaten voor de afleghaken en safeties, die zitten in de bench regio dichter bij elkaar zodat je die preciezer op de hoogte van je voorkeur kan hangen.
ah ok ja andere types hebben dat wel idd..Hij bedoelt de gaten voor de afleghaken en safeties, die zitten in de bench regio dichter bij elkaar zodat je die preciezer op de hoogte van je voorkeur kan hangen.

Lekker knallen maat!
ThxMooie deads man. Meerdere sets op 200 is altijd lekker
gaat wel hard ja. Heel tevredenmoet je die boot vol proppen met trailers?

Yes eerst volledig lossen, en dan weer vol stompen
maar zekeren is voor de chauffeur lijkt me (zijn risico?)
Nope. Alles aan boord word vast gelegd door de 'lashers' tot 2 jaar geleden was ik ook lasher. Dan is het met kettingen zeulen en de trailers, containers vastleggen. Wij als chauffeur is enkel van boord rijden en parkeren. En van de parking halen en aan boord zetten. (En telkens de poten opdraaien bij het laden en uitdraaien bij het lossen van de trailers natuurlijk)maar zekeren is voor de chauffeur lijkt me (zijn risico?)
...verdeel je het gewicht dan ook? zeg maar de zwaardere in het midden? ivm onbalans, misschien valt dat wel mee?Nope. Alles aan boord word vast gelegd door de 'lashers' tot 2 jaar geleden was ik ook lasher. Dan is het met kettingen zeulen en de trailers, containers vastleggen. Wij als chauffeur is enkel van boord rijden en parkeren. En van de parking halen en aan boord zetten. (En telkens de poten opdraaien bij het laden en uitdraaien bij het lossen van de trailers natuurlijk)
Nope, hebben we nog nooit echt moeten naar kijken....verdeel je het gewicht dan ook? zeg maar de zwaardere in het midden? ivm onbalans, misschien valt dat wel mee?
das wat ik vaker heb gehoord dat je kan hebben ( bijna iedereen op men werk ).