RickW
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.562
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Super blij met die squat!Nice, lekker gewerkt! Zieke sprong in je squat single
Merci! Geen zware grinder nee, echt blij. Moest toch niet zwaarder zijn denk ik, heel mss had ik de 200 gehaald maarja, volgende keer heMooie lifts ban, vooral de squat niet eens in de buurt van een grinder. Bij je bench wel je kont van het bankje denk ik zo?
Train je nog wel eens in een gym? Of mis je bepaalde dingen niet van een commerciële gym?
kont voelde alsof die op de bank bleef, maar lijkt er toch ff een klein tikje van te komen idd. Nope al jaren geen commerciele gym meer gezien, mis het soms wel eens ja. Had graag wel nog een legpress gehad. Ooit als ik verhuis en meer plaats hebt komt die nog. Thanks sir! Vrouwtje heeft al lekker eten klaargemaakt voor straks! Zit in de oven. Erna mss nog oliebollen halen 😃
als je kan een powernapje doen?Jezus! Amper geslapen, uurtje of 3 mss? Om 23u ging ik naar bed. Om 00.30 was ik er al weer uit, klaarwakker en continue draaien en keren. Tegen 01.30 weer naar bed dan nog heel lang wakker gelegen.... toch ergens in slaap gevallen en om 07u de wekker. Mijn lichaam vond geen rust.... voelt alsof alles zo onder spanning staat dat ik niet echt rust kan vinden. Erg lastig, zeker gezien ik vanaf morgen de vroege heb en dus vannacht direct goed wou slapen lol.

Nee ga ik niet doen. Ga proberen ietz vroeger er in te kruipen want moet morgen dan om 04u op dusja. Als ik dan powernap smiddags kan ik savonds mss niet meer slapen. Ben vandaag maar om 16u30 thuis van het werk
Merci!

of hebben jullie ander mening?Klopt, zeker niet de eerste week na het maxen. Rustig aan weer opbouwen. En zo lang ik kan wat kleine oefeningen voor abs, biceps, triceps rug meepakken. Tot het volume weer te groot word op de main oefeningen dan droppen we weer wat. Geen zin om 2u+ te trainenmooie basic treen kwa kracht, het hoeft/kan niet altijd @8-9 te zijn

MerciLekker gewerkt man. Bulg split squats is denk ik mijn minst favoriete oefening... Dus dan zal die wel goed voor je zijn![]()
Tis zeker niet men favoriet, maar doe ze wel liever dan lunges of normale split squats. En ze slopen men benen, glutes dus zal idd wel werken 

Onderrug zat wat vast voor aanvang, maar kwam snel los gelukkig. Niets speciaal op aan te merken, alle top sets van elke oefening gefilmd. Dikke arm pump