Fitness Seller

Psycomantje's log

Nice, lekker gewerkt! Zieke sprong in je squat single

Mooie lifts ban, vooral de squat niet eens in de buurt van een grinder. Bij je bench wel je kont van het bankje denk ik zo?

Train je nog wel eens in een gym? Of mis je bepaalde dingen niet van een commerciële gym?

mooi werk man, pak een cheatmeal haha congratzz :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.424
Nice, lekker gewerkt! Zieke sprong in je squat single
Thanks! Super blij met die squat!
Mooie lifts ban, vooral de squat niet eens in de buurt van een grinder. Bij je bench wel je kont van het bankje denk ik zo?

Train je nog wel eens in een gym? Of mis je bepaalde dingen niet van een commerciële gym?
Merci! Geen zware grinder nee, echt blij. Moest toch niet zwaarder zijn denk ik, heel mss had ik de 200 gehaald maarja, volgende keer he :) kont voelde alsof die op de bank bleef, maar lijkt er toch ff een klein tikje van te komen idd. Nope al jaren geen commerciele gym meer gezien, mis het soms wel eens ja. Had graag wel nog een legpress gehad. Ooit als ik verhuis en meer plaats hebt komt die nog.
mooi werk man, pak een cheatmeal haha congratzz :cool:
Thanks sir! Vrouwtje heeft al lekker eten klaargemaakt voor straks! Zit in de oven. Erna mss nog oliebollen halen 😃

• #1.425
Jezus! Amper geslapen, uurtje of 3 mss? Om 23u ging ik naar bed. Om 00.30 was ik er al weer uit, klaarwakker en continue draaien en keren. Tegen 01.30 weer naar bed dan nog heel lang wakker gelegen.... toch ergens in slaap gevallen en om 07u de wekker. Mijn lichaam vond geen rust.... voelt alsof alles zo onder spanning staat dat ik niet echt rust kan vinden. Erg lastig, zeker gezien ik vanaf morgen de vroege heb en dus vannacht direct goed wou slapen lol.

Jezus! Amper geslapen, uurtje of 3 mss? Om 23u ging ik naar bed. Om 00.30 was ik er al weer uit, klaarwakker en continue draaien en keren. Tegen 01.30 weer naar bed dan nog heel lang wakker gelegen.... toch ergens in slaap gevallen en om 07u de wekker. Mijn lichaam vond geen rust.... voelt alsof alles zo onder spanning staat dat ik niet echt rust kan vinden. Erg lastig, zeker gezien ik vanaf morgen de vroege heb en dus vannacht direct goed wou slapen lol.
als je kan een powernapje doen? :zzz:

• #1.427
als je kan een powernapje doen? :zzz:
Nee ga ik niet doen. Ga proberen ietz vroeger er in te kruipen want moet morgen dan om 04u op dusja. Als ik dan powernap smiddags kan ik savonds mss niet meer slapen. Ben vandaag maar om 16u30 thuis van het werk

Nice squat! Gefeliciteerd met de pr's.

• #1.430

Bbm str III. week:1, training:1​

Squat
5 x 120kg
5 x 130kg
5 x 140kg

Bench press
4 x 100kg
4 x 100kg
4 x 100kg

Incline db bench press
10 x 25kg
10 x 25kg
10 x 25kg

Kneeling cable crunch
10 x 25kg
10 x 25kg
10 x 25kg

Ez bar curl
10 x 27.5kg
8 x 37.5kg
8 x 37.5kg

Triceps cable pushdown
10 x 20kg
8 x 20kg
8 x 20kg

Goeie training om te starten terug. Alles voelde wat stroef nog, heupen/polsen/ellebogen etc. Maar ook alles voelde heel licht qua kracht. Squat/bench rpe 6max7 op de top sets.

Ik ging normaal 7week hypertrophy runnen maar dacht waarom eigenlijk? Het zijn ook singles @8 en erna sets van 6-8reps @8-9 met veel dezelfde oefeningen, buiten dat je dan nog eens myo reps hebt als afwisseling.
Ik heb de strength III deze keer weer een stuk aangepast. De layout van dit programma ligt me gewoon ook goed :) of hebben jullie ander mening?
-squat: tempo's erin samen met paused/pin squats en split squat erbij.
-bench: meer incline werk(deze is een weak point) , meer close grip werk, larsen press

• #1.431
Ohja voor de training nog 4km gewandeld ook

mooie basic treen kwa kracht, het hoeft/kan niet altijd @8-9 te zijn

• #1.433
mooie basic treen kwa kracht, het hoeft/kan niet altijd @8-9 te zijn
Klopt, zeker niet de eerste week na het maxen. Rustig aan weer opbouwen. En zo lang ik kan wat kleine oefeningen voor abs, biceps, triceps rug meepakken. Tot het volume weer te groot word op de main oefeningen dan droppen we weer wat. Geen zin om 2u+ te trainen :p

• #1.434

Bbm str III. week:1, training:2​

Deadlift
5 x 150kg
5 x 170kg
5 x 190kg (@6)

Low incline bench
5 x 90kg
5 x 90kg
5 x 90kg

Bulgarian split squat
8 x 47kg
8 x 47kg
8 x 47kg PR

Dips
8 x
8 x 10kg
8 x 10kg

Pendlay row
8 x 70kg
8 x 70kg

Goeie training, maar ben super moe sinds mijn 'SBD max day'... Heel de week met de vroege shift waardoor ik maar moeizaam herstel! Maar morgen de laatste shift en dan 2 weken verlof
:)
:)
Alles gefilmd vandaag. Mijn benen/glutes zullen gefrituurd zijn morgen denk ik...
-Deadlift: beetje bredere stand genomen, 150-170-190 alles voelde even zwaar eigenlijk
:D
Het was voornamelijk mijn heart rate die niet mee wou, schoot elke set hard de lucht in en kwam moeilijk op adem.
-low incline: easy, goed.
-bulg split squat: dit is toch echt een killer! direct een PR wat bewijst dat mijn beentjes sterker zijn geworden neem ik aan xD

5x190

3de set 8x47

Bijlagen

• em-happy.png
    em-happy.png
    3,3 KB · Weergaven: 8
rusten en vreten dit weekend is prio :)

Lekker gewerkt man. Bulg split squats is denk ik mijn minst favoriete oefening... Dus dan zal die wel goed voor je zijn :o

• #1.437
Lekker gewerkt man. Bulg split squats is denk ik mijn minst favoriete oefening... Dus dan zal die wel goed voor je zijn :o
Merci :) Tis zeker niet men favoriet, maar doe ze wel liever dan lunges of normale split squats. En ze slopen men benen, glutes dus zal idd wel werken :p

• #1.438
Zondag eens gaan liften bij een gym die competities mee doet, en waar ik me dus eventueel kan inschrijven als ik een competitie wil mee doen. Eens gaan luisteren wat er eventueel van mij verwacht word en hoe alles in elkaar zit. En kijken of het een deftige gym is. Heb al vernomen van wel. Ben benieuwd, al jaaaaaaaaaren niet meer in een gym geweest :p

• #1.439
Laatst bewerkt:
  • #1.440
Filmpjes opnieuw uploaded, leek ff iets verkeerd te zijn

Terug
Naar boven