Fitness Seller

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Vandaag echt moe. Geen idee of het mijn vaccin is of omdat ik al heel de maand 6/7 werk, en vandaag weer mijn ene rustdag is waardoor ik ff erg moe ben? 40 min gewandeld, leek 2uur... geraakte maar moeizaam vooruit. Training vandaag ga ik dus ook skippen en volgende week is de laatste week.
planning:
Di: squat 1x@8 / 3x@9 / 3x -5% --- Bench: zelfde --- deadlift: 1x@8
Do: squat: 1 rep @opener (@8+-) --- Bench: 1rep @opener (@8+-) --- Deadlift: nieks
Zo: SBD max day

daags na de vaccinatie kan je als reaktie extreem moe zijn, heb ik vaker gehoord

• #1.403
Dilemma's terug he. Morgen werken 12u tot 19.30u... dus ofwel trainen 8u smorgens ofwel om 21u30.... klere werk soms
:p
12u is echt het kutste uur om op te starten

Denk dat het dan maar smorgens word

Bijlagen

• em-tongue.png
    em-tongue.png
    3,3 KB · Weergaven: 9
Dilemma's terug he. Morgen werken 12u tot 19.30u... dus ofwel trainen 8u smorgens ofwel om 21u30.... klere werk soms
12u is echt het kutste uur om op te starten

Denk dat het dan maar smorgens word
als je 's morgens treent ben je 's avonds doodop, en als je 's avond treent kan je niet slapen omdat je lichaam stress heeft vd treen :(
onregelmatig werken en sporten is echt kut idd, heel je ritme gaat naar de klote pfff
als uitzendkracht wordt je ook afgeknepen krijg je een dienst die een vaste kracht niet wil doen.
maandagmorgen om 01.00 beginnen (wanneer moet je slapen? op zondagavond 18.00?) :fire:

Bijlagen

• em-tongue.png
    em-tongue.png
    3,3 KB · Weergaven: 10
  • #1.405
als je 's morgens treent ben je 's avonds doodop, en als je 's avond treent kan je niet slapen omdat je lichaam stress heeft vd treen :(
onregelmatig werken en sporten is echt kut idd, heel je ritme gaat naar de klote pfff
als uitzendkracht wordt je ook afgeknepen krijg je een dienst die een vaste kracht niet wil doen.
maandagmorgen om 01.00 beginnen (wanneer moet je slapen? op zondagavond 18.00?) :fire:
Jep is idd kut :p En zoals je zegt maar mijn struggle smorgens is vooral dat mijn heupen en enkels enzo erg stijf zijn en ik moeilijk in ritme geraak, en moet echt heavy liften. Maar als het echt een kut werkdag is en ik nog om 21u30 moet beginnen dan, dan is het ook fucked up en zoals je ook al aangeeft slaap je dan slecht erdoor ook nog. Dusja smorgens vroeg op staan, dikke scoop preworkout extra opwarming en knallen maar zeker

Jep is idd kut :p En zoals je zegt maar mijn struggle smorgens is vooral dat mijn heupen en enkels enzo erg stijf zijn en ik moeilijk in ritme geraak, en moet echt heavy liften. Maar als het echt een kut werkdag is en ik nog om 21u30 moet beginnen dan, dan is het ook fucked up en zoals je ook al aangeeft slaap je dan slecht erdoor ook nog. Dusja smorgens vroeg op staan, dikke scoop preworkout extra opwarming en knallen maar zeker
dan zou ik ook kiezen voor smorgens idd, ben je in je hoofd (ook) nog fris..

• #1.407

Bbm, peaking fast. Week 3, training 1​

Squat
1 x 140kg
1 x 160kg
1 x 175kg (@8)
3 x 170kg (@8,5) PR
3 x 160kg

Bench press
1 x 135kg (@8)
3 x 130kg (@8,5)
3 x 120kg

Deadlift
1 x 150kg
1 x 180kg
1 x 200kg
1 x 220kg (@8)

Wat een dikke ochtend workout!! Wauw. 6u upgestaan, gezorgd dat ik tegen 7u gedaan had met eten. Kleine wandeling van 20minutjes, liften om 8u20 +-. Mooie Trippe PR op squat, met overschot! De prs die ik zet blijven telkens onder rpe 9 wat echt super is!!. Technisch gezien zou ik bench ook een PR kunnen noemen want laatste 3x130 was all out met kont van de bank, nu had ik overschot en bleef mijn kont op de bank!
Normaal ging ik zaterdag SBD day doen maar om 12u moet ik naar een trouw in het stadhuis (weet ik sinds 2weken). Dus dat vertrooid men dag een beetje en wil liefst niet veel anders aan men hoofd dan eten, trainen die dag. Dus ik ga het op zondag plannen.
De E1RM's op mijn lifts gaan aardig accuraat zijn denk ik, en zijn mooie nummers om in 1 krachtblock te halen! Laten we hopen dat alles goed gaat, maar deze training was alleszinds een goeie mentale boost!

-Squat: gewoon goed, weinig op aan te merken... Tegen mijn verwachting in deze gewichten verzet in de ochtend. Squat is dus veelbelovend om een mooi PR te zetten.
-Bench: erg solig ook, heb mijn voeten setup gevonden om mijn kont netjes op de bank te houden de laatste paar trainingen. single is 5kg onder mijn PR
:)

-deadlift: zwaarder dan gehoopt vandaag.

3x170

1x135

3x130

Die bench was zonder legdrive? (dan zit er zeker meer in)
nice treen!!

• #1.409
Die bench was zonder legdrive? (dan zit er zeker meer in)
nice treen!!
Wel met leg drive hoor. Maar voorheen kwam mijn kont altijd van de bank. Nu heb ik de laatste 3 weken consistent mijn kont op de bank kunnen houden door mijn voetpositie te veranderen :)

Thx! Echt blij met deze training

Wel met leg drive hoor. Maar voorheen kwam mijn kont altijd van de bank. Nu heb ik de laatste 3 weken consistent mijn kont op de bank kunnen houden door mijn voetpositie te veranderen :)

Thx! Echt blij met deze training
een mentale boost das super!! schijfje dr bij :)

• #1.411
Wandelingetje gedaan 3.5Km.
beetje aan het twijfelen wat ik na deze cycle ff ga draaien. 7week hypertrophy, powerbuilding (10weken), of bodybuilding block ook 10 weken. Kan natuurlijk zo lang doeen of ik wil, moet geen 10 weken of kan ook langer bv. Ga ook die periode ff conventional deadliften denk ik om ff iets anders te doen en zo wat stress van de heupen enzo te halen

• #1.412

Bbm, peaking fast. Week 3, training 3. openers​

Squat
8 x 20kg
5 x 70kg
3 x 100kg
3 x 120kg
1 x 140kg
1 x 160kg
1 x 175kg (@7.5)

Bench press
8 x 20kg
5 x 50kg
3 x 70kg
1 x 90kg
1 x 110kg
1 x 125kg (@7)

Okeej. ff noten dat ik kut uren had om te werken en hierdoor moeilijk smorgens kon trainen of ik moest om 05u opstaan (f**k that), en kon pas laat savonds trainen (21u). Zo laat heb ik eigenlijk niet meer de focus/drive om gek te doen en geen preworkout om dit te fixen
:D
:D
Maar het goede nieuws is dat ik desondanks geen zin/drive/focus om dit ff te doen ik gewoon snel kon opwerken naar mijn geplande squat opener, die voelde vandaag zwaar op de rug maar squatte gemakkelijk weg! Bench voelde daardoor wel iets minder goed, maar toch ook een erg easy 125. Bench zou ik liever openen op 130 wat zoiezo wel goed zit als ik er gewoon zin in heb
:)
En nu rusten naar zondag en knallen!

Bijlagen

• em-laughing.png
    em-laughing.png
    3,3 KB · Weergaven: 9
  • em-laughing.png
    em-laughing.png
    3,3 KB · Weergaven: 8
  • #1.413
Guys ik ga youtuber moeten worden! Een van mijn filmpjes heeft 1.2k views gehaald in 1week!!!! Hoe moet ik hier geld aan verdienen?:eek: :D :D

Guys ik ga youtuber moeten worden! Een van mijn filmpjes heeft 1.2k views gehaald in 1week!!!! Hoe moet ik hier geld aan verdienen?:eek: :D :D
Hahahah dit herken ik. Voor mijn coaching gooi ik ook alles op YouTube. Aantal filmpjes komen wel eens rond de 1000 views

• #1.415
Wat is de gele smurrie?

• #1.420
Squat
1 x 175kg
1 x 187.5kg (+7,5 PR) PR
1 x 195kg (+15 PR!!!) PR

Bench press
1 x 125kg
1 x 135kg
1 x 145kg (+5 PR) PR

Deadlift
1 x 220kg
0 x 235kg
1 x 235kg
0 x 245kg
0 x 245kg

Super goeie dag!!! Zalig.
-squat: Zalig PR! Echt enorm blij mee wauw. +15Kg in een 13week cycle SUPER!
-Benchpress: ook weer een mooi pr, heel blij mee want dit was echt een twijfel geval tijdens training vond ik.
-Deadlift: geen PR, maar niet ontevreden 235Kg is best mooi na die squat/bench. En heb al een 240Kg (+20kg pr) getrokken paar weken terug. 0x235 gefilmd, en de 1x235 vergeten filmen haha

1x195

1x145

Terug
Naar boven