- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer genoeg de 165Kg niet op film, had iemand als spotter gevraagd omdat dit de eerste squat is zonder safety bars en voelde me onzeker om zo een PR te zetten. Opeens 3spotters en heel de gym die komt kijken en aanmoedigen! Wat een fucking sfeer man, hierdoor vergeten mijn camera te zettenTitel van je video is 155kg, denk dat je ergens een typfout hebt gemaakt
Ah my bad manJammer genoeg de 165Kg niet op film, had iemand als spotter gevraagd omdat dit de eerste squat is zonder safety bars en voelde me onzeker om zo een PR te zetten. Opeens 3spotters en heel de gym die komt kijken en aanmoedigen! Wat een fucking sfeer man, hierdoor vergeten mijn camera te zetten
![]()

Live to lift another dayVanaf maandag were trainen. Kut werkweek gehad, elke dag andere uren. Moe, vermoeid. Kak.
vreet je maar vol dit weekend, kun je maandag PR enVanaf maandag were trainen. Kut werkweek gehad, elke dag andere uren. Moe, vermoeid. Kak.

Het is niet eecht om de prikkels, maar om te zien of mijn highbar sterker is dan mijn competitie lowbar. Omdat mijn beltless highbar mijn competition squat heeft ingehaald....wel goed zo om te variëren, andere hoeken is weer andere prikkels.......denk ik!![]()
Diepte is geen enkel probleem, highbar/lowbar/squatschoenen/platte schoenen haal overal diepte meeEn diepte halen is in alle varianten gewoon te doen?

Misschien nog een andere stand van voeten? Platte voeten gaan vaak beter samen met een bredere stand.Ik merk dus dat bij de platte schoenen mijn hielen ietsje bewegen en bij de squat schoenen niet. Maar de squat schoen duwt me lichtjes voorover wat probleem geeft bij echte zware gewichten. Dus platte schoen blijft.

Met de platte schoenen sta ik inderdaad iets breder dan met squat schoenenMisschien nog een andere stand van voeten? Platte voeten gaan vaak beter samen met een bredere stand.
Niet om nog meer twijfels over je techniek op te roepen
Wel leuk dat je zo'n fijne gym hebt gevonden!

deze is voorschrift op een wedstrijd dus?
Nee hoor, je squat hoe je wilt. Maar ik squat al altijd lowbar waardoor dit mijn 'competitie' squat is. Maar nu ik eens 4 weekjes beltless highbar squat en deze mijn lowbar met belt die ik al jaaaaaaren doe gewoon voorbij steekt vind ik enorm lastig, omdat ik nu begin te twijfelen wat in moet doen

haha het gaat uiteindelijk om de Pr'sNee hoor, je squat hoe je wilt. Maar ik squat al altijd lowbar waardoor dit mijn 'competitie' squat is. Maar nu ik eens 4 weekjes beltless highbar squat en deze mijn lowbar met belt die ik al jaaaaaaren doe gewoon voorbij steekt vind ik enorm lastig, omdat ik nu begin te twijfelen wat in moet doen![]()