- Waardering
- 3.030
Haha, die triceps zullen blij zijn met een dagje wat relatieve rust.Thx ja voelde me erg goed na de training!Triceps een beetje stijf vandaag

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, die triceps zullen blij zijn met een dagje wat relatieve rust.Thx ja voelde me erg goed na de training!Triceps een beetje stijf vandaag

Thanks. 5sec tussen de reps valt wel mee vind ik het waren 90% reps. Als het niet zo heavy is lift ik wat sneller.Goeie techniek. Ziet er echt netjes uit.
Je neemt wel veel tijd tussen je reps.
Denk ik ook want ben opgestaan met een beginnende koortblaas op men lip en in men neus.... Pfffh teken van vermoeidheid bij mij anders krijg ik deze nietKramp heeft vaak te maken met vermoeidheid.
Het kan dus goed zijn dat je gewoon te weinig recuperatie krijgt de laatste dagen.
Beetje volume minderen en proberen de intensiteit er in te houden en het zou beter moeten gaan. Als dit niet te lang duur zou je weinig van je mogelijkheden moeten verliezen en gewoon verder kunnen gaan met je Sheiko schema.
Dan zou ik echt wat volume minderen tijdens je trainingen.Denk ik ook want ben opgestaan met een beginnende koortblaas op men lip en in men neus.... Pfffh teken van vermoeidheid bij mij anders krijg ik deze niet
Jep inderdaad ga ik doen. Laatste tijd skip ik gewoon de asisst zoiezo al omdat ik voel dat het anders niet goed gaatDan zou ik echt wat volume minderen tijdens je trainingen.
Kwestie van niet compleet stil te vallen maar toch minder stress op je lijf te zetten.
Misschien 2 setjes per oefening minder doen?
b.v. als je
4 sets squat, 4 sets bench, 4 sets squat moet doen, dan doe je nu 2 sets squat, 2 sets bench, 2 sets squat. Wel alles met de vooropgestelde gewichten. En de assistance doe je naar believen. Gaat het niet echt van harte doe je ze niet. En anders hier en daar een setje.
Voor enkele weken zou dat niet veel kwaad mogen doen.