- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice!
)
4de setje dacht ik wat minder.)Ik denk dat het even een dipje is. Periofe heel veel uren gedaan en in dat ritme zitten en nu weer normale uren en een beetje tot rust komen. Kom hier wel snel weer door.

Meteen dit allemaal maar even doorlezen en kijken:Ik heb al een aantal maanden last aan mijn onderrug rechts onder. Maar nooit echr veel last tijdens dagelijkse activiteiten of trainen. Meer bij bepaalde bewegingen. Nu opeens knapte die plaats als ik uit de hole kwam bij de laatste rep met 100kg... felle pijn is over maar voelt niet heel goed. Als ik zit doet mijn onderrug pijn nu en tintelt mijn heup rechts. Das dus niet heel goed vermoed ik en mss toch maar eens naar de dokter?
Thanks. Heb het doorgenomen, filmpjes bekijk ik later. Morgenochtend dokter, daar verwacht ik niet veel van maar tis niet verloren om te gaanMeteen dit allemaal maar even doorlezen en kijken:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/management-van-blessures-en-pijn-in-de-onderrug.416496/
Ah, top! Je hebt het al allemaal lekker vertaald en samengevat. Mooi werk!Meteen dit allemaal maar even doorlezen en kijken:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/management-van-blessures-en-pijn-in-de-onderrug.416496/
Na mijn bezoek aan de sportarts vanmorgen ben ik het niet echt meer eens met die conclusie.Thanks. Heb het doorgenomen, filmpjes bekijk ik later. Morgenochtend dokter, daar verwacht ik niet veel van maar tis niet verloren om te gaan

Ja twijfel zelf al weer om afspraak te annuleren xDNa mijn bezoek aan de sportarts vanmorgen ben ik het niet echt meer eens met die conclusie.
Echt, Belgische artsen en enige notie van krachtsport ... een onbestaande combinatie.
Vanmorgen bij "een hele goeie sport-arts" geweest. Duidelijk gezegd dat ik puur op kracht train ... "ah, lopen dus." I just didn't know how to respond to that ...![]()
Je kan naar je huisarts gaan. Maar ik weet niet wat ie eigenlijk voor je kan betekenen in deze situatie.P
Ja twijfel zelf al weer om afspraak te annuleren xD