XXL Nutrition

Psycomantje's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laatste tijd dagelijks 12-14u gewerkt. Trainen is er dus niet meer van gekomen. Nu zondag nog eens met neefje trainen
em-happy.png
altijd leuk. En nog veel uren kloppen tot 5oktober. Dan is dat gedaan en kunnen we weer knallen
 
Squat
5 x 85kg
4 x 100kg
3 x 120kg
3 x 135kg
3 x 135kg
3 x 135kg
3 x 135kg
3 x 135kg (Ging goed :) Nice! :))

Bench press
5 x 70kg
4 x 85kg
3 x 100kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg (Ging ook allemaal goed :) 4de setje dacht ik wat minder.)

Pin squat
5 x 100kg
5 x 100kg
5 x 100kg

Goeie training, samen met men neef
em-sunglasses.png
10 Dagen niet getraind ondertussen en heel druk bezig geweest. Blij dat ik nog eens kon trainen, initieel had ik er niet veel zin in want had net storm lashing gehad op het werk maar eens we begonnen zat het goed!
 
Morgen laatste lange werkdag yeehaaa. Heb dan ook een vrij weekend waar ik wat in ga rusten en dan vanaf maandag weer frequent trainen :lifter:
 
Voor de geïnteresseerden dit is zowat mijn werk. Bootje komt vol toe. Blokken losschieten met bouloneur en kettingen weg trekken naar de zijkant en ophangen. Chauffeurs trekken dan de vracht er van en eens de boot leeg is kunnen we beginnen laden en leggen we alles vast op deze manier. De bovenste kettingen hang je op een stok en steek je dan omhoog met de haak in het gat van de bovenste container. En vastshieten

20181004_211028.jpg
 
Vanaf maandag kan ik terug consistent beginnen liften :)
Heb mijn lifting platform een upgrade gegeven :)
Houtbeits (teak) om de kleur te veranderen
Tekst
2 lak lagen erover om de tekst te beschermen
platform hoe het eerst was
dh4eb8.jpg


De upgrade versie
210liio.jpg
 
Heel erg weinig energie vandaag. Nogtans goed gegeten.
Opgewerkt naar een 5*3*112.5 bench. Ging goed maar had trillende benen en armen erna. Energie was gelijk al op
 
Je gaat mijn klachten toch niet overnemen hoop ik. ;)
 
Je gaat mijn klachten toch niet overnemen hoop ik. ;)
Ik denk dat het even een dipje is. Periofe heel veel uren gedaan en in dat ritme zitten en nu weer normale uren en een beetje tot rust komen. Kom hier wel snel weer door.
 
Bench press
5 x 70kg
4 x 85kg
4 x 100kg
4 x 100kg
3 x 105kg
3 x 105kg
2 x 112.5kg (paused, wrist wraps)
2 x 112.5kg (paused, wrist wraps)
2 x 112.5kg (paused, wrist wraps)
3 x 105kg
3 x 105kg
4 x 100kg
5 x 90kg

Deadlift
4 x 110kg
4 x 132.5kg
3 x 155kg
2 x 175kg
2 x 175kg
2 x 175kg
2 x 175kg
2 x 175kg (Alle sets beltless)

Moest normaal 6x2 zijn, maar bovenrug trok het niet zo goed meer bij setje 5. Ondertussen toch al even geleden dat ik een goeie deadlift sessie heb gedaan en moet er weer wat inkomen. Techniek zat on point!
Goeie training deze keer! Hopelijk zijn we terug vertrokken nu.
Bodyweight is gezakt naar 84.0 deze ochtend. Tijd om weer wat te gainen :p

Heb 2 filmpjes maar ze willen niet uplaoden ze staan zogezegd prive maar staat op openbaar, die volgen later
 
Laatst bewerkt:
Phooo lekker stijf in de bovenrug vandaag
 
Geen goeie training gehad, erg zware werkdag weer en zeker met die hitte.
Squat opgewerkt naar 2x3x135 / 1x3x130
Bench opgewerkt naar 3*100 / 3*112.5

Dan dbb challance mee gedaan 85 reps binnen de tijd (als form goed is) en 96 totaal .

Blijkbaar al 3 weken geleden bijna dat ik gehad had, was duidelijk te merken, form was wat off. Moest er duidelijk wat lichter inkomen, maar komt allemaal wel weer goed nu ik weer frequenter kan trainen.
 
Bench press
5 x 70kg
4 x 85kg
3 x 100kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg

Squat
5 x 85kg
4 x 100kg (Tijdens laatste rep knapte de rechterkant van mijn onderrug. Was aardig pijnlijk dus gestopt)

Ik heb al een aantal maanden last aan mijn onderrug rechts onder. Maar nooit echr veel last tijdens dagelijkse activiteiten of trainen. Meer bij bepaalde bewegingen. Nu opeens knapte die plaats als ik uit de hole kwam bij de laatste rep met 100kg... felle pijn is over maar voelt niet heel goed. Als ik zit doet mijn onderrug pijn nu en tintelt mijn heup rechts. Das dus niet heel goed vermoed ik en mss toch maar eens naar de dokter?
 
Ik heb al een aantal maanden last aan mijn onderrug rechts onder. Maar nooit echr veel last tijdens dagelijkse activiteiten of trainen. Meer bij bepaalde bewegingen. Nu opeens knapte die plaats als ik uit de hole kwam bij de laatste rep met 100kg... felle pijn is over maar voelt niet heel goed. Als ik zit doet mijn onderrug pijn nu en tintelt mijn heup rechts. Das dus niet heel goed vermoed ik en mss toch maar eens naar de dokter?
Meteen dit allemaal maar even doorlezen en kijken:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/management-van-blessures-en-pijn-in-de-onderrug.416496/
 
Thanks. Heb het doorgenomen, filmpjes bekijk ik later. Morgenochtend dokter, daar verwacht ik niet veel van maar tis niet verloren om te gaan
Na mijn bezoek aan de sportarts vanmorgen ben ik het niet echt meer eens met die conclusie. :(
Echt, Belgische artsen en enige notie van krachtsport ... een onbestaande combinatie.
Vanmorgen bij "een hele goeie sport-arts" geweest. Duidelijk gezegd dat ik puur op kracht train ... "ah, lopen dus." I just didn't know how to respond to that ... :(
 
P
Na mijn bezoek aan de sportarts vanmorgen ben ik het niet echt meer eens met die conclusie. :(
Echt, Belgische artsen en enige notie van krachtsport ... een onbestaande combinatie.
Vanmorgen bij "een hele goeie sport-arts" geweest. Duidelijk gezegd dat ik puur op kracht train ... "ah, lopen dus." I just didn't know how to respond to that ... :(
Ja twijfel zelf al weer om afspraak te annuleren xD
 
P

Ja twijfel zelf al weer om afspraak te annuleren xD
Je kan naar je huisarts gaan. Maar ik weet niet wat ie eigenlijk voor je kan betekenen in deze situatie.
Ik denk niet dat hij je nuttigere info kan geven dat wat er in het topic van Starx wordt beschreven.
Ik ken je huisarts niet, dus het kan zijn dat ie op dat gebied meer hulp kan bieden dan de mijne. Maar het is mijn ervaring dat die kans erg klein is.
 
Back
Naar boven