XXL Nutrition

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Een competitie bank is toch altijd wat anders. Ik vind het makkelijker om de kont op de bank te houden in competitie.

Dat je bench wat minder was zal ook wel aan de zware werkweek waar je uit komt liggen.
Ja ik voelde wel dat ik nog geen 100% was na die nacht waar ik amper in geslapen heb. 1 nacht met wat slaap lost dit niet op. Vandaag ook weer goed geslapen! En een stuk langer. Om 22u gaan slapen en om 07u30 wakker, zonder onderbreking. Doet me deugt eergisteren een kleine 8u slaap gehad en nu een uur of 9 :)

Krijg wel last van een verstopte neus, maar veel mensen blijkbaar.

• Like
Waarderingen: Pren
tja das echt heel bijzonder (voor mij de helft )

• #1.604

Bbm peaking fast. W1, T2​

Deadlift
1 x 210kg
1 x 225kg
4 x 210kg
4 x 190kg
4 x 190kg

Close grip bench press
1 x 110kg
1 x 130kg
3 x 125kg
3 x 110kg
3 x 110kg
3 x 110kg

Squat
6 x 100kg
6 x 120kg

Goeie train.
**bij deadlift moet ik opletten dat ik mijn knieen iets meer naar buiten duw zoals bij de 190kg sets, geeft minder last van de knie.
**2.5maand geleden dat ik close grip bench deed, ging smooth :)

225

4x210

130

3x125

• #1.605

Bbm peaking fast. W1, T4​

Deficit deadlift
1 x 180kg
1 x 200kg
3 x 170kg
3 x 170kg

2ct paused bench
1 x 130kg
3 x 125kg
3 x 110kg

2ct paused squat
2 x 160kg PR

Heel moeizaam, smorgens proberen deadliften en gewoon gestopt. 0000 energie, smiddags gegeten ene nogmaals geprobeerd. Nog altijd weinig energie maar deze keer toch maar doorgezet...

-Dl: lichtjes gehouden want tging niet goed!
-bench: deze ging dan wel weer goed
-squat: nog kort ff opgewerkt tot een kleine top set (dit moest in training 3, maar deze heb ik geskipt)

Wow, ik heb nu pas door dat de naam van de oefening een link is. Leuk om te zien die grafiekjes.

lekker log om even in te kijken altijd, heel motiverend, volgens mij heb je best een pittige job en dan dit soort trainingen neer zetten is natuurlijk top.

ff 20kg eraf, Het gevoel van zin hebben in je training komt wel weer, maar doe rustagh!! :)

• #1.610
lekker log om even in te kijken altijd, heel motiverend, volgens mij heb je best een pittige job en dan dit soort trainingen neer zetten is natuurlijk top.
Thanks! Probeer het zo leuk mogelijk te houden om te volgen, veel filmpjes. Toughts hoe ik me voel etc... ja de ene maand is de andere niet met de job. Maar we maken er het beste van! :)
ff 20kg eraf, Het gevoel van zin hebben in je training komt wel weer, maar doe rustagh!! :)
Ja dat wel. Het is gewoon nu, ik zit nu in de peaking.. wat wil zeggen dat ik al 13/14 weken bezig ben en de fatigue en pijntjes bouwen op. Dit is het punt dat het mentaal zwaarder en zwaarder word. Nog 2 weken te gaan, dan de meet en dan ff rustiger :)

Thanks! Probeer het zo leuk mogelijk te houden om te volgen, veel filmpjes. Toughts hoe ik me voel etc... ja de ene maand is de andere niet met de job. Maar we maken er het beste van! :)

Ja dat wel. Het is gewoon nu, ik zit nu in de peaking.. wat wil zeggen dat ik al 13/14 weken bezig ben en de fatigue en pijntjes bouwen op. Dit is het punt dat het mentaal zwaarder en zwaarder word. Nog 2 weken te gaan, dan de meet en dan ff rustiger :)
wow dat is een lange strijd nog, heel blijven aub wel goed gecalculeerd? :o

• #1.612
wow dat is een lange strijd nog, heel blijven aub wel goed gecalculeerd? :o
Ja dat komt wel goed :) pijntjes zijn kleine pijntjes. Knieen, heupen, ellebogen. Maar allemaal heel doenbaar. Volgende week gaat het volume nog een stuk naar beneden.
En de laatste week is enkel nog:
*1 training.
*1 dag waar ik opwarm tot de openers (3 easy lifts dus).
*En dan 3dagen rusten tot dewedstrijd.

• #1.613
Enkel wel kut dat ik nu een week de vroege heb dus heel de week om 04u de wekker. Maar positief is dan wel weer dat ik de week voor de wedstrijd een week de late shift heb een daar wat slaap kan bijpakken voor de wedstrijd :)

• #1.614

Bbm peaking fast. W2, T1​

Squat
1 x 160kg
1 x 170kg
1 x 180kg (Best 180 ever)
5 x 145kg
3 x 165kg
3 x 165kg
3 x 165kg

Bench press
1 x 125kg (Viel tegen)
3 x 115kg
3 x 110kg
3 x 110kg
3 x 110kg

Squat, insane! Hoe heerlijk was dit!! Beste 180Kg squat van men leven denk ik xD
Bench: Meh dit ging niet erg soepel vandaag.

180kg

Put some weight on that bar, buddy!
Dat leek wel een heel erg easy rep.

• #1.616
  • #1.618
  • #1.619
Ik heb een probleem. Mijn 2 broeken die ik altijd draag liggen samen in de was. De overige 4 broeken passen me niet meer xD Mijn legs, glutes en buik zijn te dik geworden. Ik voelde me net een wijf om mijn ass in een broek te wiggelen jezus :p

• #1.620

Bbm peaking fast. W2, T2​

Deadlift
1 x 210kg
1 x 230kg (@8)
3 x 220kg (@8,5)
3 x 200kg
3 x 200kg

Close grip bench press
1 x 125kg
1 x 135kg (@8,5) PR
3 x 125kg (@8,5)
3 x 110kg
3 x 110kg
3 x 110kg

Squat
6 x 100kg (no belt squats)
6 x 120kg
6 x 140kg

Goeie training, slechts 1uurtje geslapen deze nacht door de buurman en het weer en vroege shift.

-deadlift: Goed, niet veel op aan te merken. 230kg vid somehow verdwenen...
-Closegrip: insane! f**k dit ging heerlijk!!
-No belt squat: ff laatste eruit pompen, easy setjes. Lichte knie pijn links.

3x220

1x135

3x125

Terug
Naar boven