MuscleMeat

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Nice! Gefeliciteerd met het resultaat en pr!
 
Gefeliciteerd, mooi om de weg naar deze meet ook in dit log te hebben kunnen volgen!
 
Mooi man!
Goeie lifts.
200 kilo squat is een fantastische mijlpaal.
Bedankt! Heel blij met deze mijlpaal. De coach had me ook echt goed ingepraat op de 200 zodat het gewicht niet in men hoofd kroop en een blokkade zou kunnen vormen.
Goede prestaties voor een eerste wedstrijd, toppertje!!! :1e:

Nice! Gefeliciteerd met het resultaat en pr!

Netjes man! Gefeliciteerd met je pr!

Gefeliciteerd man, mooi diep ook die 200kg squat

Gefeliciteerd, mooi om de weg naar deze meet ook in dit log te hebben kunnen volgen!
Merci allemaal! Leuk dat jullie het tof vinden te volgen!
 
Hopelijk kunnen we de volgende samen doen. GG16 tegen SSC tijdens een interclub van de VGPF.:) (dan ga ik je wel niet kunnen filmen :D )
 
Hopelijk kunnen we de volgende samen doen. GG16 tegen SSC tijdens een interclub van de VGPF.:) (dan ga ik je wel niet kunnen filmen :D )
Dat zou super zijn! Nee dan gaan we elk zelf onze camera crew moeten voorzien!

Twas top je nog eens te zien! Super lang geleden.
 
Welke template ga je nu doen?
Dit is vol3 van jamal browner.

De BBM template bevalt me heel goed. Maar wou eens iets anders. Deze lijkt nog veel uitgebreider. Met een vragen lijst qua slaap, stress levels. Recupureren van volume/intensiteit. Waar je dan scores op moet geven en zo past het schema zichzelf al wat aan in volume. Alle oefeningen die je kan kiezen, informatieve videos etc..... iets lager rpe en meer volume
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Mijn quads voelen nu al alsof ik morgen niet meer ga kunnen wandelen. Die single leg extentions zijn brutal. Zelfs met weinig gewicht.
 
Beentjes stijf, pecs lichtjes stijf. We moeten er weer aan wennen aan wat meer volume :p maar heb er wel zin in.
 
Back
Naar boven