- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen van beide
gewoon als bench variant. Maar ik zou het zoiezo wel als tricep oefening aanzien als ik een meer massa gericht block zou doen.haha ok! bench is armen wijd, triceps tegen je body, das echt een groot verschil, dat ga je zeker wel voelenGeen van beidegewoon als bench variant. Maar ik zou het zoiezo wel als tricep oefening aanzien als ik een meer massa gericht block zou doen.

Voordeel is dat mijn triceps wel aardig sterk zijnhaha ok! bench is armen wijd, triceps tegen je body, das echt een groot verschil, dat ga je zeker wel voelen![]()
kan ook goed zwaar dips doen. Mijn armen zijn net geen 43cm maar heb amper biceps xD ik curl ook de gewichten van een meisje haha. Denk dat ik volgende block eens iets smaller ga benchen als comp bench. Nu bench ik wijsvinger op de ringen (max legal grip). 
dikke triceps is 2/3 armomvang (overhead scullcrushers, floor press, div. paused enz) is ook echt een must met de lockout, het mooie is echt veel variaties dus leuk om af te wisselenVoordeel is dat mijn triceps wel aardig sterk zijnkan ook goed zwaar dips doen. Mijn armen zijn net geen 43cm maar heb amper biceps xD ik curl ook de gewichten van een meisje haha. Denk dat ik volgende block eens iets smaller ga benchen als comp bench. Nu bench ik wijsvinger op de ringen (max legal grip).
Het is dan toch off season dus kan wat gaan spelen![]()

3weken
De laatste 3 weken van het main schema vervangen door de peaking.Van plan om te competen?3wekenDe laatste 3 weken van het main schema vervangen door de peaking.

Yes sir, eerste competitie is nu zondag 31/10. Maar ik doe mee als aspirant. Nog niet officieel dus. Das luxe, zo kan ik eens de ervaring eerst op doen en dan volgend jaar een officieel competitie jaar mee doen

Vet man, bericht in je log heb ik gemist denk ik. Ben benieuwd!Yes sir, eerste competitie is nu zondag 31/10. Maar ik doe mee als aspirant. Nog niet officieel dus. Das luxe, zo kan ik eens de ervaring eerst op doen en dan volgend jaar een officieel competitie jaar mee doen![]()
Thx! Geen idee of ik het ergens gepost had al.Vet man, bericht in je log heb ik gemist denk ik. Ben benieuwd!![]()
Van mij is het vermoeidheid denk ik. Tzou normaal beter moeten worden nu de vermoeidheidhad ik ook vorige week, stekende koppijn een paar dagen en minder kracht...
om dan te knallen op de meetabsoluut pure vermoeidheid, als je hoofdpijn hebt ben je "ontregeld"Van mij is het vermoeidheid denk ik. Tzou normaal beter moeten worden nu de vermoeidheidom dan te knallen op de meet
Belangrijkste is 8/9 op mijn eerste wedstrijd samen met een dik mijlpaal op de squat!