- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx! Voelde enorm goed vandaag. Squats waren beltless ook weer. En opgestaan met een kater haha
Als je over 4 weken wil maxen op sumo zou ik nu wel weer overschakelen ja.De reps beginnen richting doubles te gaan op de main sq,bench,dl nu om dan binnen 4 weken te maxen op de main lifts. Denk dat een goed moment is om terug te gaan naar sumo? 8 weken conven gelift
Nee hoor heb 8 weken alles conventional gedaan. Enkel laatste zondag 1 keer sumo gedaan om de deadlift ar te testenAls je over 4 weken wil maxen op sumo zou ik nu wel weer overschakelen ja.
Maar je top single was toch telkens sumo, of niet?
Dan zou ik me al helemaal geen zorgen maken. Je skill om een zware sumo deadlift uit te voeren is nog totaal in takt. En blijkbaar heeft het ook geen negatief effect gehad op je kracht. Misschien was het zelfs erg positief dat je wat minder volume sumo hebt gedaan.Nee hoor heb 8 weken alles conventional gedaan. Enkel laatste zondag 1 keer sumo gedaan om de deadlift ar te testen
Denk idd dat de 8 weken conventional me wel deugt gedaan heeft. Maak me idd geen zorgen om naar zware sumo dl te gaan nu, maar alleen wat twijfel of ik men block in conventional moet afwerken of niet. Maar gezien dat men comp stijl niet is lijkt me niet?Dan zou ik me al helemaal geen zorgen maken. Je skill om een zware sumo deadlift uit te voeren is nog totaal in takt. En blijkbaar heeft het ook geen negatief effect gehad op je kracht. Misschien was het zelfs erg positief dat je wat minder volume sumo hebt gedaan.
ThanksVoor doubles lijkt het me wel nuttig om voor je comp lift te gaan. Zeker als het maar 4 weken zijn tot je 1rm test.
kga testen op de deadliftbar denk ik. Lijkt me leuk kan dan mss die 260 hitten
maakt toch nog niet veel uit nu ha
voelde goed maar heupen/lies moeten het nog ff gewend worden.zo vast als een huis verankerd op de bench, tevens een prima core oefening, alles aanspannen....

Eigenlijk wel.Je schema begint grote gelijkenissen te vertonen met BBM Low ISF.
Ik denk dat er veel invloed van RTS in de huidige templates zit.

Thanks, gebruik idd wel heel men lichaam!zo vast als een huis verankerd op de bench, tevens een prima core oefening, alles aanspannen....
Nice PR![]()
voelde goedEasy money
thanks! Bench loopt wel goed ja. Denk dit deze hogere rep sets samen met veel frequentie en de larsen press me goed doen

Begint te beteren
Knie doet sommige dagen geen pijn meer, sommige wel. We zitten in de goeie richting denk ikff toppen, en dan afmatten met volume, mooi man!!