AndroidHealthClinic

Psycomantje's log

Sterk aan het jaar begonnen man!:flexbiceps:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
De reps beginnen richting doubles te gaan op de main sq,bench,dl nu om dan binnen 4 weken te maxen op de main lifts. Denk dat een goed moment is om terug te gaan naar sumo? 8 weken conven gelift

De reps beginnen richting doubles te gaan op de main sq,bench,dl nu om dan binnen 4 weken te maxen op de main lifts. Denk dat een goed moment is om terug te gaan naar sumo? 8 weken conven gelift
Als je over 4 weken wil maxen op sumo zou ik nu wel weer overschakelen ja.
Maar je top single was toch telkens sumo, of niet?

• #1.745
Als je over 4 weken wil maxen op sumo zou ik nu wel weer overschakelen ja.
Maar je top single was toch telkens sumo, of niet?
Nee hoor heb 8 weken alles conventional gedaan. Enkel laatste zondag 1 keer sumo gedaan om de deadlift ar te testen

Nee hoor heb 8 weken alles conventional gedaan. Enkel laatste zondag 1 keer sumo gedaan om de deadlift ar te testen
Dan zou ik me al helemaal geen zorgen maken. Je skill om een zware sumo deadlift uit te voeren is nog totaal in takt. En blijkbaar heeft het ook geen negatief effect gehad op je kracht. Misschien was het zelfs erg positief dat je wat minder volume sumo hebt gedaan.

• #1.747
Dan zou ik me al helemaal geen zorgen maken. Je skill om een zware sumo deadlift uit te voeren is nog totaal in takt. En blijkbaar heeft het ook geen negatief effect gehad op je kracht. Misschien was het zelfs erg positief dat je wat minder volume sumo hebt gedaan.
Denk idd dat de 8 weken conventional me wel deugt gedaan heeft. Maak me idd geen zorgen om naar zware sumo dl te gaan nu, maar alleen wat twijfel of ik men block in conventional moet afwerken of niet. Maar gezien dat men comp stijl niet is lijkt me niet?

Voor doubles lijkt het me wel nuttig om voor je comp lift te gaan. Zeker als het maar 4 weken zijn tot je 1rm test.

• #1.749
Voor doubles lijkt het me wel nuttig om voor je comp lift te gaan. Zeker als het maar 4 weken zijn tot je 1rm test.
Thanks :) kga testen op de deadliftbar denk ik. Lijkt me leuk kan dan mss die 260 hitten :p maakt toch nog niet veel uit nu ha

• #1.750

week 9, training 2​

Bench press
2 x 130kg
2 x 120kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg
3 x 112.5kg

Paused sumo deadlift
1 x 200kg
4 x 160kg
4 x 160kg
4 x 160kg

Db bench press
8 x 30kg
8 x 40kg PR

Lat Pulldown
8 x 50kg
8 x 60kg

Goeie training! Volledige training gefilmd nog eens
-Bench: blijft lekker gaan, alles easy nog.
-Deadlift: terug sumo na 8weken conventional :) voelde goed maar heupen/lies moeten het nog ff gewend worden.
-Db bench: easy 8x40 waar ik eerder struggle had met 5x40.

2x130

1x200

4x160

8x40

Je schema begint grote gelijkenissen te vertonen met BBM Low ISF. :D
Ik denk dat er veel invloed van RTS in de huidige templates zit.

• #1.753
Je schema begint grote gelijkenissen te vertonen met BBM Low ISF. :D
Ik denk dat er veel invloed van RTS in de huidige templates zit.
Eigenlijk wel.
-De top double op bench RPE7, daarna vul ik dat gewicht in en krijg ik een nummer om de rest af te werken :)
-Top single deadlift: RPE7, daarna back off rpe: 5.5 tot 7.5

De rpe loopt nooit echt heel hoog op, maar vind dat wel iets aangenamer trainen.

• #1.755
Week9, training4 @ssc

Deadlift

2 x 200kg
2 x 190kg
1 x 180kg
1 x 180kg
1 x 180kg
1 x 180kg
1 x 180kg
1 x 180kg

Bench press
1 x 132.5kg
8 x 112.5kg
8 x 112.5kg PR
6 x 110kg

Squat
4 x 100kg
3 x 120kg
2 x 140kg
2 x 150kg
2 x 160kg (Alles beltless)

Goeie train. Moest binnen 1u30 klaar zijn. Bench 2reps gemist laatste set omdat ik niet naar @10 wou en eerst 2vpr sets had met max 2min pauze tussen elke set.
Bench ging weer heerlijk anders.
2x160 squat

• #1.758
  • #1.760
Wel lekker zo ja :) de top single is ook rpe 7.5. Dus erg vlotjes nog :)

Terug
Naar boven