- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker weten! Enkel de opwarming was niet geheel pijnvrij, maar heel minimaal. Was de goeie voetenstand zoeken.
Nice man, ben benieuwd!
Ik ook. Ik hoop dat mijn knie heel blijft, als ik dichtbij men 200kg pr kan komen zal ik heel blij zijn

Haha ja. Motivatie laatste 3 weken was op een all time low.... knie frustreerde me en zat in men hoofd. Ik warmde op voelde pijntjes en dacht telkens wat zit ik hier eigenlijk te doen.... en zo uiteindelijk 3 weken geen klop gedaan... enkel 2 teamtrainingen meegepakt.
Ja, dat kan ik wel begrijpen.Ik ook. Ik hoop dat mijn knie heel blijft, als ik dichtbij men 200kg pr kan komen zal ik heel blij zijn
Haha ja. Motivatie laatste 3 weken was op een all time low.... knie frustreerde me en zat in men hoofd. Ik warmde op voelde pijntjes en dacht telkens wat zit ik hier eigenlijk te doen.... en zo uiteindelijk 3 weken geen klop gedaan... enkel 2 teamtrainingen meegepakt.
Ik had gerust upperbody kunnen blijven doen maja, tzat er even niet inJa, dat kan ik wel begrijpen.
Ik heb dat soms ook, maar ik doe dan toch verder. Of dat een betere oplossing is weet ik niet zeker. Misschien moet ik ook eens vaker wat rust nemen.
Nu wel goed want ik had er echt wel weer zin in opeensNice!Ik had gerust upperbody kunnen blijven doen maja, tzat er even niet inNu wel goed want ik had er echt wel weer zin in opeens

Mooi dat je knie goed voelt ..nu hopelijk kunnen bouwen zonder last!V3, W1, T3
Safety bar squat
1 x 150kg @6.0
8 x 110kg @6.0
8 x 110kg @6.0 (beltless, 1 set geskipt)
Close grip bench press
6 x 90kg
8 x 80kg
8 x 80kg
Pendlay row
8 x 80kg
8 x 80kg
Kneeling cable crunch
10 x 25kg
10 x 25kg
10 x 25kg
Db bench press
10 x 25kg
10 x 25kg
knie voelde goedlift voorlopig op squat schoenen. lijkt iets beter te voelen in de knieen![]()
Voorlopig best goed, maar het is ook nog submaximaal natuurlijk nu, dus we zullen zien eens we weer wat opgebouwd hebben wat het geeft