- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx

Rep 1-2 heel vlot, enkel bij rep 3 moest ik farten(gelukkig stil) terwijl ik mijn brace deed
Verloor wat van mijn brace tijdens mijn lift, je merkt dat mijn onderrug wat begint te bewegen, wat niet zo top is maar kan er wel door voor nu
weer een mooi PR. Volgende week gaan we weer naar RPE6 en vanaf daar beginnen bouwen naar de meet 
Op deadlift was dat vaker wel het geval. Nu zit ik wel redelijk spot on denk ik.Misschien onderschat je de RPE en kan je gewoon meer met hogere intensiteit?
Heb je geen coach oid bij je pl gym?Op deadlift was dat vaker wel het geval. Nu zit ik wel redelijk spot on denk ik.
Bij squat is het moeilijk, ik heb de laatste tijd zoveel moeten aanpassen dat ik alle zekerheid eigenlijk wat verloren ben en ik ff niet meer weet wat goed en niet goed is. Komt wel terug hoop ik
Misschien het volume en/of intensiteit voor squat op zondag verlagen zodat je de main squat training beter hersteld bent?Die gaat goed ja. Maar men squat zou ondertussen toch ook echt wel sterker moeten worden. Denk ook dat de zondag: dl, bench, squat iets teveel is voor mij.
Ik ga nu nog 6weken dit schema afwerken en kijken hoe dit gaat. Dan is de meet. Of ik moet nog gaan wisselen voor 6 weken dat kan ook nog maar weet niet of dat de goeie keuze is
Na mijn wedstrijd ga ik op coaching bij hem.
Ja was ik ook aan het denken. Zullen zien volgende weekMisschien het volume en/of intensiteit voor squat op zondag verlagen zodat je de main squat training beter hersteld bent?
Doe b.v. 3x3 met de gewichten waarmee je nu 3x5 zou doen (dus 3 reps met RPE -2 t.o.v. wat je nu zou doen)

Welgekomen!Ik volg vanaf nu, dacht dat ik je log al volgde.
Flinke deadlifts!
deadlifts gaan wel hard de laatste tijd ja!